Kış kombini
Yaz kombini
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Yaz kombinleri bana her zaman daha cazip gelmektedir daha sıcak bir görünüm arz ediyor göze hitap ediyor kış kombinleri de belki de mevsimsel duruma göre özellikle akşamları bir aktiviteden sonra giyildiğinde daha çekici gösterebilir aslında bu durum biraz da insanın o anki modu ile beraber mevsimsel dönüşümlerle ilgili olduğunu düşünüyorum çünkü kış aylarında hava daha erken kararıyor sabahları geç aydınlanıyor dolayısıyla insanların depresif modda olması daha uzun süreli olabiliyor ama tabii giyilen bir kırmızı veya siyah kombin kışları yırtmaçlı file çorap ya da jartiyerli bir çorap içine giyildiği zaman g string ile beraber daha da hoş bir görünüm gösterebilir
Kış kombinleri ve yaz kombinleri, her birinin kendine özgü güzellikleri vardır. Kış kombinleri, genellikle daha şık ve sofistike olarak görülür. Kışın, daha kalın ve hacimli kumaşlar kullanıldığı için, kombinler daha gösterişli olabilir. Kış kombinlerinde, genellikle kürk, kaşe, deri ve yün gibi malzemeler kullanılır. Bu malzemeler, kombinlere lüks ve elegan bir hava katar. Yaz kombinleri ise genellikle daha rahat ve konforlu olarak görülür. Yazın, daha ince ve hafif kumaşlar kullanıldığı için, kombinler daha havadar olabilir. Yaz kombinlerinde, genellikle keten, pamuk ve ipek gibi malzemeler kullanılır. Bu malzemeler, kombinlere ferah ve şık bir hava katar. Kış kombinlerinin güzellikleri şunlardır: Şık ve sofistike bir görünüm sağlar. Daha kalın ve hacimli kumaşlar kullanıldığı için, kombinler daha gösterişli olabilir. Kış kombinlerinde, genellikle kürk, kaşe, deri ve yün gibi malzemeler kullanılır. Bu malzemeler, kombinlere lüks ve elegan bir hava katar. Yaz kombinlerinin güzellikleri şunlardır: Rahat ve konforlu bir görünüm sağlar. Daha ince ve hafif kumaşlar kullanıldığı için, kombinler daha havadar olabilir.
Yaz kombinlerinde, genellikle keten, pamuk ve ipek gibi malzemeler kullanılır. Bu malzemeler, kombinlere ferah ve şık bir hava katar. Sonuç olarak, kış kombinleri mi daha güzel yoksa yaz kombinleri mi daha güzel sorusu, kişisel tercihe bağlıdır. Bazı insanlar kış kombinlerinin şık ve sofistike görünümünü tercih ederken, bazıları da yaz kombinlerinin rahat ve konforlu görünümünü tercih eder.
Kışın yazdan ne farkı kalmış görselde mfjxzjj
Kış kombinleri daha güzel
❤🤗🌹
Cevap
21Cevap
Kış kambinlerini özledm ya kazak filan
Kombinimi her zaman karıştırırım
https://music. youtube. com/watch? v=ckR5M2X6Iww&si=ZmnQpFNVkDhgKAVz
Yoooo 🫠🫠😂😂
Bunlar daha hoş duruyor ve cesur diyor her gün bunların giyemez ki hoş ben sokakta böyle yeni bir kız görmedim
Yaz kombinlerini daha çok seviyorum. Kalın giyinmek beni darlıyor
Yaz kombineleri daha şıkır şıkır. Kış kombinleri daha spor.
ikisininde genel anlamda bir farkı yok.
İddialı ve bir o kadar da açık.
Tercih edene uzun ömürler diliyorum.
Ama giyin için değil yanlış anlaşılma olmasın.
Beraber yaşadığı eşi veya sevgilisi için.
bu soruyla görseller alakasız burada kaç kadın böyle elbise giyebilir? ben 8-10 senedir bu sitedeyim ikinci görseli giyecek 1-2 kişi gördüm başkada yok. şort askılı koysan daha uygun olurdu.
bu dediklerin %5-10 başkada yok
kim modaya ayak uyduracak ya ayakkabı elbiseler ne kadar pahalı işsizlik artmış burdakileri zengin sanıyorsun sanırım 😂 işi gücü olan buraya girmez zaten şu an çoğu yatağında
Kis kombinlerine bayılıyorum ya. Sıkı sıkıya giyinmek çok hoşuma gidiyor özellikle kalın ve oversize sweatlerim, kapşonlarım ♡ benn 🤩
Görselde yazla kışın pek bir farkını göremedim :D
İkisinin yeri farklı kişiye göre de değişiyor
Yakıştırarak giyene yaz, kış, güz dalan farketmiyor.
O soğukta bu kombini giyene de helal derim valla.
🤣🤣
Arkadas regl olmuyor galiba kisin bunlari giydigine gore
Ataşlı hatun demek ki
Insan zature olur be
ben kış adamıyım
Yaz kombinlerini daha çok seviyorum.
Yaz daha guzel
Kış kombinleri çok hoşuma gidiyor
Yakisana her mevsim guzel🧿
Kış kombini pek kışlık gibi durmuyo sanki. d
Kış da kış gibi değil ki
Bence ikiside güzel ama yaz çok daha çekici
İkisininde yeri ayrı
Yaz kombini dedim ama kış da Bi güzel mis sanki
Hepsi güzel
Bence kış ayrı yaz ayrı güzel kışın boğazlı kazaklar yazın croplar giyilir ben ikisinide severim
Yaz kombinini giymek yürek ister
Yazın kış, kışın yaz olanları seviyorum.
Kılı ayrı güzel, yazı ayrı güzel…
Yaz kombinleri
Tabii ki kış kombinleri.🙃
Kış kombini de çıplak yalnız böyle donmuyor musunuz ya
Yaz kombini
Cidden kış kombini bumu yaa
Kış güzel olmuş, göğüs bölgesi harika duruyor
Fark yok 😒
Bir harika
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?