Eskiden yapıyordum onu ama en azından bi yıkamak gerekiyor, giymiyorum şimdi öyle hemen. Ne olur en olmaz. Her yer virüs kaynıyor. 


Askimmm kombin çok güzellll 😻💖💅🤍💕💓
Evet bebişko ben de çok beğendim 💖😍🥰💅🏻💓💘
Cevap
14Cevap
Evde gider yıkarım önce..
Hayır herzaman yıkadıktan sonra giyerim 😅ama Bi denerim giyinme kabininde sadece ve direk çıkartırım
Bi kırmızı t-shirt giyim dedim hemen eve geldiğimde ensemde kırmızı kırmızı kumaşın tülleri vardı ondan sonra aldıklarımı yıkıyom hep
Nadiren direkt giydiğim oluyor, genelde sonra giyiyorum
Hemen giyen de mi var yav 😂😂😂
Ben de az yapmadım eskiden, çok güzel bulduğum elbiseyi, bluzu alınca. Eskidendi tabii ama yapan çok var 😂
Eve gidene kadar beklerim
Yıkıyorum herkes deniyor malum.
Evime gidene kadar bekleiem
Hemen giyerm
Hemen orada giyerim.
Aciliyete göre değisir
Kesinlikle yıkamadan giymem
Kombinin harika
Evde gider yıkarım önce
Aldığım kıyafete bağlıdır
Eve gider yıkar öyle giyerim tabikide
Aldığım tokayı bile yıkamadan takmam desem? :)
Çok iyi kombin haa
orada giymem
Eve gider öyle giyerim ama yıkamam
Orada giyip cikmam yıkansin
Evi bekliyorum
yıkamadan giymem
Kombin mükemmel
Yıkanmadan giymem
Eve gidene kadar.
Giymişligim oldu
Yıkamadan giymem
Giymem.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar