Bazı kişiler bu konuda takıntılıdır, marka ve pahalı olmasına dikkat ederler. Bazıları da hiç önemsemezler. Siz hangisisiniz? #misisponcik


Marka takıntım yok lakin kıyafetler için malzeme takıntım var.
KAZAK VE HIRKALAR İÇİN:
-Yün
-Kaşmir (Kaşmir keçi yünü)
-İpek (İpek kozasından)
-Alpaka (Alpaka hayvanın yünü)
-Moher (Ankara keçi yünü)
-Angora (Tavşan yünü)
-Pamuk (Mısır pamuğu)
DIŞ GİYİM ÜRÜNLER İÇİN
-Yün
-Deri
-Kaşmir
-Viskoz
-Polyamid
-Pamuk
(Naylon ve polyester kesinlikle olmamalıdır. Ayrıca kaz tüyü ve kürk kesinlikle kullanılmamalıdır)
TİŞÖRT VE GÖMLEK
-Pamuk (Mısır pamuğu)
-Keten (Sadece gömlek için)
Naylon, polyester, akrilik gibi malzemelerden yapılmış kıyafetleri giymem.
Pazar malları genelde kalitesiz oluyor. Bu sebeple yukarıda bahsettiğim malzemeleri kullanan belli birkaç markam var, onlardan giyiniyorum. O malzemeleri pazar ürünlerinde kullansalar oradan da giyinirim.
Mavi, H&M, Mango gibi markalar da kalitesiz ve malzemeleri değersiz.
evde giyeceğim şeyleri pazardan alırım. dışarda gıydıklerım genelde marka olur
Sadece ayakkabı konusunda markaya kaliteye önem veririm kıyafet konusunda marka takıntım yok. Yakışanı giyerim pazardan çarşıdan sıkıntı yok..
Yaa pazar kadar güzel ne olabilir ki :) seç beğen al
Cevap
27Cevap
Hz. ömer iki kıyafetinden birisini ihtiyaç sahiplerine verip tek kıyafetle senelerce idare eden bir yöneticiydi. Ben de böyleyim işte..
marka takıntm yok.
Neyi beğenirsem alıcak durumda olursam o an alırım.
Yok pazarmış yok defacto yok zara yok sosyete pazarı fark etmez ki
pazardan sebze ve meyve alırız. kıyafetleri bu zaman da herkes mağazalardan alıyor.
yoo öyle markayla ilişkim yok sadece beyeneyim ve yakıştımı pazardanda seyyardanda alırım
Yakışan herseyı alırım ıster 5 tl olsn ıster 500 begendıysem takıntı yapmam
Farketmez pazar da olur mağazada ama genellikle pazara bakarım misal aynı mal mağazada daha pahalı pazarda uygun
Markacıyım , kalitesini bilmediğim ürünü kullanmam.
pazardan şort, sıfır kollu, çorap türü giysiler alırım..
Marka takıntım yok ama kaliteye dikkat ederim buda doğal olarak markaya varıyor
marka takıntım yok ama pazar tercih etmem, sonuçta iyi giyinmek gerek
Marka olsun diye değil ama pazar kıyafetlerini beğenmiyorum. Aradığımı bulamadığım çok oldu.
Marka takıntım yok ama kaliteli olmasına özen gösteriyorum
Malına bakarım adimi kötümü pazar mağza farketmez ama çoğunluk mağza
Begendigimi alirim pazardan magazadan falan nerden oldugu onemli degil
Mağaza pazar farketmiyor gözüme hoş gelen hangisi olursa alirim
Sosyete pazarı en sevdiğim 😀
Fark etmez duruma göre
Alırım üzerime yakışsın yeter
Beğendiğimi alırım yere mekana dikkat etmem.
Belki biraz olabilir. 😂
Pazar ya da magaza dan alırım
Pazardan da alirim mağazadan da
Hosuma giden her yerden giyinirim.
Ee yani marka iyidir sonuçta kalite onemli
Pazardan pek güvenemiyorum
Mağazadan alırım ama marka takıntım yok
Marka takıntım yok yakışanı alırım
Güzel olan her şeyi alırım
Ben almam en kötü outket
Almam diye bir kuralım yok
Marka takıntım yok ama kalitesiz giymem
Pazar da marka var farketmiyor.
Güzel olsunda fark yapmaz
magzadan gıyınırım benn akıllım
Her iki yerden de giyinirim :)
Alirdimda artik oazara gittigim yok
Öyle marka takıntılarım yoktur hoşuma gitsin yeter
Marka takıntım hiç olmaz hoşuma gideni alırım
Artık pazarla marka şeyler yaklaşık aynı
Marka takıntım yok
Yok canım ya almam
Pazardan alırım elbette kız ayool
marka olmalı..
Olabilir
beğenirsem alırım
Marka giyiyorum
mavi
Mağaza
Almam
Pazarları sevmem
alırım
Pazar ya
Adidas takıntım var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar