Tırnak izi geçici midir kalıcı mıdır bunun yüzünden sınavıma çalışamıyorum nolursunuz i detaya bakın :((((((((((((((((((((((?

Tırnaklarım uzun olduğu için arada bir yüzümü kaşırken çiziliyor farkına varmadım kanamadı dahi çünkü. Çizik çizik oldu şu an hiçbi derinliği falan yok yüzeysel diyebiliriz diğerleri çizikmi onu bile bilmiyorum bir tane var 1.5- cm tam yanağımın orda çok kötü duruyor şu an kabarık duruyor fondoten kaptıcı falan sürünce kahverengi leke gibi kabarık duruyor bunlar nasıl ve ne zamana kadar geçer kalıcımı yoksa nasıl iyileşmesini hızlandırırım bepanthol olurmu lütfen yardım edin
Güncellemeler
+1 yıl
Çizik çukur çukur değil tırnak girmemiş yani. Leke gibi kabarık duruyor.
Tırnak izi geçici midir kalıcı mıdır bunun yüzünden sınavıma çalışamıyorum nolursunuz i detaya bakın :((((((((((((((((((((((?
Cevapla