Fotoğrafta ki kız sensen ki elf gibi bir kız görüyorum, 1 Numaralı elf kıyafetlerini andıran ayakkabı çok yakışır. Sadece onun kelebeksiz olanı varsa daha iyi olur.
Aynen 400 bin 400 TL'ye bu kadar güzel şeyler bulamazsın hayatta hatta 400 TL şu an ne ayakkabı ne de elbise var hatta bu elbiseler çok pahalı elbiseler
Ne demek ne alaka ya onca aç açıkta olan varken sırf gösteriş için bi elbiseye araba parası verilmez insan bi utanır sıkılır Müslümanlıkla alakasıda israf meselesidir sen uzaksın galiba bu konulara alakayı kuramdığın için
Haksız para değilse yani o insanalrın parası değilse ve artı olarak bağışta yapılıyosa sorun olacağını düşünmüyorum. Ayrıca senin 5 milyonun olsa bağış yapmazsın lüks araba alırsjn inkar etme
Alırım evet ama o araba o değeri hakeder ama emin ol 20 bin liraya senin şu elbiseden bin kat daha güzelini bulursun bunun kökü bez parçası ya 400 bin ne demek akla mantığa sığmıo
Hahaha çok özel evet sadece parası özel be asla hketmio 7 yeraltında eşşek gibi çalıştım hakkımızı arıoz die işten çıkarıldım benim 7 yıllık emeğim tazminatım kadar paraya bu elbisenin satılmasını aklım almıo buna para verenide aklım vicdanım kaldırmıo yazık
Alcağımız parada çalıntı değil büyük baba ve büyük annelerimin emeği ve birikimi sonıcı kalmış bi para annem babamda emek harciyo oturduk yerden gelmiyo
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
Son da ki bence
Fotoğrafta ki kız sensen ki elf gibi bir kız görüyorum, 1 Numaralı elf kıyafetlerini andıran ayakkabı çok yakışır. Sadece onun kelebeksiz olanı varsa daha iyi olur.
Elbisenin boyu fotodaki kadar duruyorsa sende 1 canım bilek detayları daha gösterişli güzel onun🤍
Ama biraz daha uzun duruyorsa elbisen daha sade şık duran 2💙
Elbise çook güzelll ayakkabılar da efsane milletde bok gibi para var lan.
Teşekkürler ve yani baba parası diyebiliriz 😊
Ah ah ulan ah
3 çok güzel ve aşırı modern. Bayıldım ama sağlam olur mu bilemiyorum topuğu kırılgan görünüyor. O yüzden 2 diyorum.
Bu 400 bin mi 400 TL mi biri sölesin fakirimde rakamlrla aram yok
Aynen 400 bin 400 TL'ye bu kadar güzel şeyler bulamazsın hayatta hatta 400 TL şu an ne ayakkabı ne de elbise var hatta bu elbiseler çok pahalı elbiseler
Bugün tanesi 100 liradan 2 tişört aldım 400 bin TL bi elbiseye verilir mi nasıl müslüman sınız siz ya
Müslümanlık ne alana?
Alaka
Ne demek ne alaka ya onca aç açıkta olan varken sırf gösteriş için bi elbiseye araba parası verilmez insan bi utanır sıkılır Müslümanlıkla alakasıda israf meselesidir sen uzaksın galiba bu konulara alakayı kuramdığın için
Haksız para değilse yani o insanalrın parası değilse ve artı olarak bağışta yapılıyosa sorun olacağını düşünmüyorum. Ayrıca senin 5 milyonun olsa bağış yapmazsın lüks araba alırsjn inkar etme
Alırım evet ama o araba o değeri hakeder ama emin ol 20 bin liraya senin şu elbiseden bin kat daha güzelini bulursun bunun kökü bez parçası ya 400 bin ne demek akla mantığa sığmıo
Elbiseden anlamadığkn için bilemezsin bazı elbiseler özeldir
Hahaha çok özel evet sadece parası özel be asla hketmio 7 yeraltında eşşek gibi çalıştım hakkımızı arıoz die işten çıkarıldım benim 7 yıllık emeğim tazminatım kadar paraya bu elbisenin satılmasını aklım almıo buna para verenide aklım vicdanım kaldırmıo yazık
Alcağımız parada çalıntı değil büyük baba ve büyük annelerimin emeği ve birikimi sonıcı kalmış bi para annem babamda emek harciyo oturduk yerden gelmiyo
tamam hayırlı işller o zmn ne desem boş
2. Bence zaten çantan ve elbisen çok hareketli sade olsa daha iyi olur
Eminim bir düğün için 1 m ₺ harcıyorsundur. Sallarken az sallayın bari.🥴
1 numara çanta ve elbiseye cuk diye oturuyor
2 sade ve şık duruyor, diğerleri fazla abartılı geldi gözüme.
Yağsız beyaz çıtırım ayakkabıların hepsi benziyor, en farklısı 1 o halde ilkini al
İlki olsun. Çantayla daha uyumlu ve elbiseyi kaldırabilir. Ancak, elbisenin rengi konusunda emin değilim, daha açık bir ton olabilirdi.
Tamam kuzum hadi git ders çalış yeter bu kadar
1 numara o elbiseye uymaz elbise kabarik altina giyebileceğin ayakabı sade olmali ve ben 3 ü tercih ettim
bu fiyatlar saka mi? nasil alabiliyosunuz bunlari
buarada 2ncisi en cok yakisir gibi
Baba parası
uzmanlık alanım.. o yüzden 1 veya 2 kesinlikle
Çok kötü hepsi daha sade bir şey bul
Çok zarifler
Elbise ve çantan nasıl
Yukarda var resmi
Fiyatları görünce ihtimal vermedim onlara örnek zannettim
Pplerde fake olunca 😂
Ayakkabıları beğenmedim.
İlla ki bu seçeneklerden biri olacaksa 2 numara..
Hadi eğlence bittiyse normal hayata dönelim
Pembe bir elbise daha güzel olur bu ayakkabılara
Ben hiç beğenmedim sana sade de yakışır
4cu bence
İkinci
Bir iyi
Bence hepsi çok abartı
1. olan
2 bence
2 harika
Yardımcı olmamı ister misin
Çok güzel şeyin var
3 çok güzel
Paloma Sandal.
Fiyatlar şaka mı
Ekonomi kötü
Ne alaka 400 k ne
Değerli bi elbise
Ayakkabı tükenmiş bile troll sorcaksan düzgün sor İWÇSŞWŞDĞWŞDĞWŞDĞEKDĞE
İnternetten almak zorunda mıyım internettdn modeline bakıyorum
Ya şu elbiseyi alabilecek birisinin şu sitede ne işi var fikir alsın ki 😂
ayakkabı giyme🤷♂️
Ne?
giyme. yalınayak?
İroni olarak algılıyorum
yoo algılama. fikir🤷♂️feçen çarşamba. bi düğündeydim, bi kız giymemişti. amele düğünüde değildi yanlış anlama.
Olmaz öyle şey
aaaaa tamam. fikirdi.🤷♂️. zaren bi saatren sonra herkes çantasından spor ayakkabılarını çıkarıp giyiyor
Oyumu kullandım
Hepsin berbat
3 gibi