İnsanlar niye sürekli giyimlerinden dolayı kadınları yargılıyor?

mesela ben yurtta kalırken oda arkadaşlarımdan birisi kapalı bir kızdı. hiç karışmazdık birbirimize ve farklı olduğumuzun farkındaydık ama saygı ve sevgiyle anlaşırdık. onun dışındaki herkes çok değişikti okulda. açık kızlar daha açığım diye, kapalılar da onlardan değilim diye hep bir iğneleme hep bir şey... kıskançlık çekememezlik şu bu. erkeklere değinmiyorum bile onlar komple iğrençler. kapalı kızlara da haksızlık ediliyor yok kezban yok madem kapalı niye şöyle yapıyor herkes ilah olmuş... nedense kimse erkeklerin giyiminden onlara bir şeyler yakıştırmazken biz kızlara hep böyle yargılama yapılıyor

İnsanlar niye sürekli giyimlerinden dolayı kadınları yargılıyor?
Cevapla