Okulöncesi olduğu için biraz daha sevimli giymek istiyorum. ☺️☺️☺️














Bunun altına kısa taban gitmez bence.
3 ve 4 uygun gibi duruyor. Tercih 4 olabilir, daha hoş.
Sizi ve öğrencileriniz de tebrik ederim.
Cevap
11Cevap
Sondan bir öncekini alabilirsin. açık olan.
1. olan çok minnoş çok tatlış 🥰 resmen barbie ayakkabısı ama ben o elbisenin altına üçüncüsünü giyerdim madem öğretmensin
Hepsi olur bence... ama ben olsam sonuncusunu tercih ederdim
Sonuncusu sizi prenses gibi yapar giy on numara bence 🤌
Bence beyaz ayakkabı daha iyi olur pembe çok yoğun olmuş model olarak 3 tam elbisenin havasında
Şimdi çoğu 3 beğenmiş ama sen gidip 1 alacaksın o zaman sorunun ne anlamı kalıyor 😅
En alttaki ince topuklu
3. Olanı çok tatlı duruyor 🙂
bence sonuncu olan en iyisi
Güzel duruyor herbiri
3. yü beğendim ben ama stokta yokmuş.
1382tl olan sondaki ayakkabı.. Efsane..
Üçüncü resimdeki ayakkabı iyi duruyor.
1 olsun
Bende 1'i beğendim çok şeker değil mi ☺️☺️
Evet yakışır sana 😄
Minnoş minnoş dolaşırım 😂😂😂
Sjdjd minnoşsun zaten
üççç
1. veya 3. güzelmiş
1. Güzel
Süet olan güzel
3. olanı al
Üçüncüsü
2. Güzel
Tebrikler.
2 çok güzel
4. çok güzel
3 ya da 4.
3de güzel 4 de hocam
Önü açık olan bence
1600 olan daha şık
sonuncu iyi
4 güzel
ilki veya üç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?