AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
207Cevap
Ben nette çok görüyorum merve midir nedir öyle bir tip çıkmış moda yapıyor kuş beyinliler de ay ne güzel vs diyor. Ulan kadının heryeri belli
hangisi ya merak ettim modacı biri mi yoksa bir marka mı bahsettiğiniz
lh3.googleusercontent.com/.../-Jrv0Qi6-aa9nmt5z9ox-kcBl9pVjhCO9SFlriftJeHUXIMwwgWkcQlG2dOfA0z0ZjpVST9Bn_CHxWQfeuOwPT9ZQQ9emDjCnw1cJSESdtz3lvpAOP1O334ZR5v2pmA6ojwc2xmtVwQeuhqGniThOGeSxoE=w308-h477-nc
bu nasıl dinle alakali olabilir resmen hatlar belli
Tesettür artık sacımızı göstermeyelim günah demek icin degil yakıştıgı icin veya tarz yarattıgı icin olmaya başladı cok sacma bir hale geldi bazıları daha degisik basını kapatıyor altına tayt giyiyor hic bisey yerine göre yapılmıyor artık
şu an bir çok kapalı bayanın giydiği şey tesettür değildir.. bunlar süslüman grubundadır.. yani tesettürü FARZ olarak değil TARZ olarak görenlerdendir.. tesettürde vücut hatları belli olmaz, dikkat çekici giyilmez, aşırı makyaj olmaz !!!
Katılıyorum bildiğin dalga geçiyorlar kızın kafası kapalı dar pantolon giyiyor , yırtık pantolon giyiyor bu mudur?
Hiimmm.
Her koyun kendi bacagindan asilir
Deyip susarim ^_^
İslam'da yok öyle bir söz. Bu söz Yahudilerin sözüdür. İslamda herkes birbirinden sorumludur.
Buraya bunlari yazinca kendi vazifeni yerine getirdin oyle mi? Hahah peki.
Dagilabiliriz.
örtülü çıplaklar bunlar ya kadının kafası kapalıı eller açık kapa başı , aç kolu... şuur 0 kısaca , bunlar gibi kapalı olup şayet ki inanmıyorum namaz da kıldıkalrına açık olup kılmak daha iyi bunların yanında...
Bu işte. Şeytanın sağdan yaklaşması bu. Bunlar gibi olacağına sen daha güzel bir tesettüre gir. Neden açık olup kılasın? Her zaman yukarı bakmalı. Aşağıya değil.
Yok ya.. niye sınırları zorlasın tesettür, ne güzel 15-16 yaşında giyiyor bebeler tesettürü sonra parklarda sevgilileriyle oynaşıyorlar...
Oh ne güzel!!!
tesettür yerine çarşaf taksınlar o zmaan samimiyetlerine inanırım
Üstüne bir şeyler giydikten sonra senin görüşlerini kale alırım.
Ameller niyete göredir.
Kimisi başını açar dikkat çekmez.
Kimisi başını kapatır dikkat çeker.
Amaç Allah rızası ise dikkat cekmenizin nedeni ne? Niyet modaya uymaksa ameldeki yerin ne?
Her zaman anlatmaya calistigim sey tesuttur aksesuar degildir üstü minare altı kerhan. e gibi giyinen kizlara sözüm; Kullari kandirabilirsin ama herseyi goren isiten Allahı asla.
Tesettürlüler açıkları eleştirmesin açık olanlae da tesettürlü olanları gerek yok :) herkes kendinden sorumlu ;)
Tesettürlü olduğum için rahatsızım. Açık değilim.
Ya farketmez tesettürlü diye geçinip bütün vücut hatlarını belli edenler de var hepsinin yeri ayrı
Kimse kimsenin inancına göre giyinmesini eleştirmeye hakkı yok her insan dışarıdan nasıl görünmek istiyorsa öyle giyinir ;)
He he.
Basmadı dimi anlıyorum... herkes tek tip olsun HE HE herkes sen gibi düşünsün HE HE
Benim tesettürüme laf getiriyorsa konuşma hakkı sizin değil benimdir. Nokta.
laf etme ettirme ! en başta bunu dedim zaten kimsenin hakkı yok diye
zaten hep diyorum keşke 120 seviyesi altındaki insanlara katliam yapılsa... al işte iletişim problemi
Kapalı oldugu halde tangalar seksi ic camasirlarini açıklardan daha cok kullanan bir kesim var ve bunlarin boyle bir akım baslatması olagan bir durumdur pek sasirmadim açıkçası.
Ama tüm bunları sadece helal'ine kocasına yapması lazım. O kadarına gerek yok ama Kuran'da kadının kocasını, kocanın da karısını memnun etmesi gerektiği de söyleniyor.
AKP sana tessettür özgürlügü verdi. Modaya aktar demedi. Ne mal insanlar var ya. !
ekp ne zamandan beri özgürlükçü oldu zıpçıktı :@
Bir bayanla konusuyorsun !
Herkes düzeltmeye kendinden başlarsa ortada yanlış kalmaz :)
Resmen dini kavramlarimizi bozmaya kafamizi karıştırmaya kalkıyorlar böyle sey olmaz kapanmak benim bildiğim dikkat çekmemek için olur ama ohoo ne tipler var mkyji şusu busuyla daha dikkat çekici hale gelmiş
Her mevsim her moda akimina uygun tesettur elbiseleri uretiyor " markalar ".
Dini istismar edip vatani milleti alenen soyanlarin yaninda, bunlar yine masum kaliyor bacim..
İslam şu sıralar en kötü zamanlarını yaşıyor sanırım...
Kucuk kiyamet alametleri birbir yasaniyor, sira buyuklerede geldi geliyor.
Insanlarin yuzune bakip inanclariyla, dusuncesiyle, niyetiyle dalga geciliyor, cebindeki paraya goz diken kapitalizm aglarini en ozel dusuncelerine inancina bile kuruyor ve basarili oluyor. Zor..
herkez basortuyu farkli farkli tarzlarla bagliyor oysaki sadece tarz icin degil Allah icin kapatsalar cennetlik olurdular
Tesettür adı altında kendi özgürlüğünü ilan ediyorlar.. Tamam herkes aynı giyinecek değil ama bir tesettürün kaynağına bir kendilerine baksınlar en önemlisi bunu kendi vicdanlarına sorsunlar bence haklılarsa amennaaa
Hakkıyla örttükten sonra istediği şekilde giyinsin. Fakat yok.
Tesettürlü olmak tarz olmak için degil yüce Allah bize farz kıldıgı için olur. Bunu moda haline getirenlere gercekten yazık önemini anlamıyorlar
bence yarım yamalak kapanan kızlarda bunun doğru olmadığını biliyorlar o yüzden bir karışmayalım isteyen güzelce kapansın isteyen saçma sapan
Bende tesetturlu bir bayanim evet dedikleriniz dogru ama kadin yalnis birsey soylememis her bayan sık
Olmak ister bu nedenle tunikler esarplar etekler bile guzeli alinir. kusura bakmayin devamini yazamdim yanlislikla gonderdigim icin yorumu.
Suyunu çıkardılar , boşuna dememişler herşeyin fazlası zarardır diye !
Tesettür ile moda birbirine zıt kavramlardır. Tesettür islami bir şey, moda ise batılıların nefsani isteklerini yerine getiren sapıklığın geldiği bir noktadır. Tesettürün modası olmaz. Moda cehennemde bir oda.
tesettür zaten tam olarak kadının kendini kapamasıdır sen şimdi kalkıp bunu moda haline getirirsen sırf moda olsun diye takanlar olucak ve bunlarda yanlış anlaşılacak
Tessettür ve moda bir arada olamaz tesettür sade ve dikkat çekmeyecek biçimde olmalıdır
Moda ise tam tersi dikkat çekmek ve gösterişli kıyafetler kullanmaktır.
Bunun en büyük sebebi muhafazakar geçinen televizyonlardaki muhafazakar kadın oyuncular ve medya.
Belki dinen değil sadece saçlarinin kapali olmasinin görselliğinden hoslaniyordur. Moda da sinir genel anlamda yok zaten gecen yaz erkeklerin topuklu ayakkabi giymesi gibi düşün
Bunun adı tesettür değil Allah için kapanan modayı ne yapsın. Ama bir çoğu artık moda diye kapanıyor sıkılıyor açılıyor iyice dalga geçmeye başladılar bence. Böyleleri açık gezsin daha iyi.
Örtünmeyi Sadece Başını Kapatmak Olarak Anlayanlar Başlarını Örttüler.
Halbuki Aşağısı Üst Tarafı Daracık Olursa Buna Tesettür Denmeyeceğini Bilemediler.
Kadını Yükselten İffetidir, Tapuklu Ayakkabısı Değil Anlamadılar.
Tesettür tarz değil farzdır !
Tüm tesettürlülere demiyorum ama bazıları gerçekten sırf tarz olarak bakıyor onları anlamak mümkün değil
Söylediklerine hemen hemen katılıyorum ancak kimseye karışmak onu eleştirmek bana düşmez.
Aynen oyle hakikaten hele o makyaj ne ya kirmizi rusla dolaniyorlar ozmn tiksiniyorm.
tesettürün modası olur mu...
hükümler yazıyor...
sırf moda diye kızların giyim tarzı kötü örnek oluşturuyor...
başörtü altına tayt moda oldu...
üstü minare altı şişhane...
bu nasıl perhiz bu nasıl lahana turşusu...
çarşıyım karşıyım...
Sen ruscu degilmisin :) yoruma hayret ettim
vıdeoyu izlemedim ama bir ton makyaj ve kocaman kafalarıyla tesettürlüleri kınıyorum
yorum yapamayacağım :-D çünkü bayan işleri anlamam yani
tesettür zaten herkese yakışıkır önemli olan tesettüre yakışmak kardeşim :)
kuran okuyan birisi tesettürün ne olduğunu anlar.
cazibe aracı olduktan sonra Rujda eşarpta aynı zihniyettir.
tesettürün amacı moda veya güzel görünmek değil, haklısın.
Valla gunumuzde ki tesetturlu kizlarin giyimi bence acik giyinen kizlardan daha alimli ve Seksi...
İnanç gönul işi şekilciler için bir sey diyemem sonucta kimsenin içini goremiyoruz insanları elestirmeyin kendi haline bırakın.
bu konuyu böyle güzel özetlediğin için teşekkür ederim :)
Ben teşekkür ederim =)
Kızlar gerçekten kapanmak istedikleri için değil kendilerine yakıştığı için giyiyorlar ben inanmıyorum gerçekten taktıklarına.
Valla öyle kızlar varki çarşaf giyse dikkat çekiyo öyle kızlar var ki çıplak gezse kimse dönüp bakmıyo bu kız göre değişir
şimdiki kapalılar ztn o kadar şıkki gözünü ondan alamazsın. ztn öylelerine tesettürlü denmez türbanlı denir.
Kapanmanın modası olmaz, her sakallıya hacı denmeyeceği gibi her kapalıya da inançlı diyebilmek çok doğru olmaz sanırım
Çok haklısın. Benim de ferace almam gerekiyor.
Allah Cennetlerin en güzellerine layık eylesin =)
Amin :)
Ben bu işi Müslümanım diye gezip allah için hiçbirşey yapmayan insanlara benzetiyorum
Böyle yaşayan bir toplumda tesettürün de bu şekilde olması kaçınılmaz
Azhap suresi 59. Ayet Allah (cc) kadina nasil ortunmesini acikca belirtmistir
Ben her ikisine de karşı değilim, isteyen kapanır istediği gibi de kendini tanımlar.
uff bu soruda amma kavga çıkmış akşam okurum reserved sdgfvsdhfsdfds
bunu sorma amaçları da bu provokatif paylaşım yönetime kızıyorum böyle soruları ön plana çıkardıkları için kişilerin amacı sadece kavga cıkarmak
zaten öyle olmasa gizlenmezdi
kıçında dar pantolon başında türban sonra kapalıyım ok devenin nalı ne ayaksınız la siz :)))
Tesettür güzellikleri örtmek demektir.. Kumaşlarla süslenmek değil..
Dinimizde belirtildigi gibi kapanani bulmak cok zor disarda. marka esarplar ayakkabilar kabanlar paltolarla dar kotlar kisa ustlerle deve horgucu gibi sacla olmaz
Tesettürlü insana saygım sonsuz, herkes özgürce yaşamalı ama amaç Kuran'ın emrini yerine getirmekse eğer, o saçını kapatıyorsan o dar kotu altına çekip memeni dışarı fırlatamazsın. Sonra da açık insanlara laf yapıyorlar, insan illet oluyor
herkesin gunahi sevabi kendine birakin insanlarla ugrasmayi
Bununda cılkı çıktı, bakalım 20 yıl sonra neler olacak..
bizim burada da 28 yaşlarında kapalı bir hatun var motor olduğu her halinden belli ama kapalı bacımız sonucda :)
Tuğçe kazaz bile kapandıktan sonra... Ben tesettürlü herkesi ilerde zengin olması yüksek bir kişi olarak görüyorum...
Tesettür vücut hatlarının belli olmaması demektir. Başını örtenin vücut ölçüsünü söylebiliyorsan bu tesettür değildir.
Videoyu izlemedim ama dediklerin dogrudur. pardon ya.. ben bunu onceden izzlemistim zaten. tesetturde moda diyr bir sey yok...