• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Moda & Stil

Tesettür modası sizce de sınırları zorlamaya başlamadı mı artık? (Sayfa 3)

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
47
Yapay Zekaya Sor
Tesettür modası sizce de sınırları zorlamaya başlamadı mı artık?
Cevapla
İş Soruları Nedir Soruları Kadın Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
11 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

196

Cevap

207

Cevap

Popüler Cevapları Göster(120)
  • Ceyces
    Ceyces Takip Et
    Yoda Yaş: 43 , eic 36%
    +1 yıl

    Tesettür dediğin vücut hatları belli olmayacak şekilde giyinmek demek. Bunun modasımı olurmuş.

    Her yazdığınıza katılıyorum. Sizi de tanıyorum muhtemelen. Bu şekilde yazabilecek bir kişi var :)

    2
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kim mesela? =)

      Yorumla
    • aykırıruh0
      aykırıruh0
      +1 yıl

      Kapalı kız neden zina ediyorsun?

      Yorumla
  • Nehir61_
    Nehir61_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 33%
    +1 yıl

    OFF darlattınız ya yeter Allah aşkına herkes istediği gibi giyinir kime ne bize ne kim ne için kapanmış bize ne ya. Yetti artık bu sorular ya patlıycam artık. Kimse kimseyi ilgilendirmez açık ya da kapalı banane kime ne. Yeter.

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Kapanmak benim tercihim değildi
    Zorlanıldım bunun sebebi allah rızası için kapan kızımda değildi
    Ailemize yakış laf söz olmasındı

    Bu nedenle ben ailemiz beni soktugu bu hali elimden geldiğince dikkat çekici hale sokucam taaaki onlaran kurtuluncaya kadar.

    2
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Allah ıslah etsin öyleyse. İnadınızdan en büyük zarar payını yine siz alacaksınız.

      Yorumla
    • derman3434
      derman3434
      +1 yıl

      hırs ınat yapma sevmeye calıs gıydıklerını ALLAH (c:c) dusun ve onun ıcın kapandıgını sen bıl aılen ne ıcın kapatırsa kapatsın sen rabbın ıcın ortun ok

      Yorumla
  • EjderhalarınAnnası
    EjderhalarınAnnası Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33
    +1 yıl

    herkes istedigi gibi giyinsin ben karismiyorumda son yazdigin cümlede sacma sapan olmus.
    sen kapaniyorsan bize ne? kendin icin kapan burada gösteris yapmak
    zorunda degilsin

    2
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tesettürün gösterişini de ilk kez sizden duyuyorum. Esas gösteriş yapan konuşuyor sanırım.

      Yorumla
  • KremŞantili
    KremŞantili Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Gecen aksam carsida bir cok kadin gordum basi kapali ama altlainda tayt var kisacik deri montlari ve on cm topuklu ayakkabilari. popolari bagimsizligini ilan etmis ben burdayim beni gorun der gibiydi. yazik cok yazik hepsinden Allah sorsun... adi insanlar

    0
    0 Yorumla
  • murat-aklc
    murat-aklc Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    +1 yıl

    Eger bu kafaya tesettür diye taktiklari inanc saydiklari seyin islamda yeri olduğunu düşünerek yapilan birseyse evet haddini fazlasiyla asti ama dini nedenlerden deilde zevkten takan islam dinine mensup olmyanlara sözüm yok Allah ıslahetsin inanipta takanlarsa zaten amaci ne mechul inanarak kapanan biri vuvücut hatlari belli olmayacak bir sekilde giyinmeli oysa. millet o bicim makyajla altinda tayt topuklu ve ustune basortu takip moda diyor bu hale gelmis artik bir dur

    0
    0 Yorumla
  • tottoguz
    tottoguz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Haklimisin haklisin sen kapniksindir sadece kapanmak icin kapanirsin dier kisi kapanir kendine onem verir diger kisi moda icin aksessuar icin kullanir. O herkezin verecegi bir hesap ama kapanipta kendine azda olsa ceki duzem vermek kotu birsey deildir die dusunuyorum. Makyaj ince dokunus olmali yok denilcek kadar.

    0
    0 Yorumla
  • sbuses
    sbuses Takip Et
    Yoda Yaş: 34
    +1 yıl

    Bu kadını ilk defa görüyorum yarıya kadar zor dinledim tahammül sınırlarımı zorladı. Sonra bu süslümanlar bizden daha saygın oluyorlar

    3
    0 Yorumla
  • Marstandunyaya
    Marstandunyaya Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Aksesuar olarak görüyor demekki çokta takma eskiden 50li 60li yıllarda avrupalı amerikalı kadinlar saçlarını ruzgardan korumak icin sal esarp takarmış buda onun gibi birşey audrey hepburn gibi düşün işte tarz olarak görüyor tesettürlü değil

    1
    0 Yorumla
  • sevgilimmm34
    sevgilimmm34 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 44
    +1 yıl

    tesettür bazen örf adetten oluyor.. .. ama birde şu var ki malesef ülkemizde tesettürlü insanlara yönelik kıyafet yapan yok.. uzun gömlek alsan kolları fakir kol.. tunikler kalçanın biraz altında hele kilolu tesettürlü bayanların hali içler acısı.. herkes yaşlı kadınlar gibi giyinmek zorunda... bilindik markaların fiyatıda uçuk alma imkanı malesef yok.. sade uzun kıyafet yapanlar yok denecek kadar az... birazda bu açıdan bakın.. sonrada bu tetturliler ne bu kat kat giyiyor deniyor...

    1
    5 Yorumla
    • AcayipKız
      AcayipKız
      +1 yıl

      Ferace en iyisi fakat onlarida alamicak kisiler var haklısın ama bunu allah biliyorsa sorun yoktur bence

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İyi de ferace 1 kere alınan bir şey. 50 liralık ferace de var 350 liralık da var. 50 lirayı nelere nelere vermiyoruz. Tabii gerçekten alamayacak insanlar var. Onlara da başkası alır İnşallah. @AcayipKız

      Yorumla
    • sevgilimmm34
      sevgilimmm34
      +1 yıl

      arkadaşım kzını kapattı kız 16 yaşında feracemi giysin ya bu yaşta

      Yorumla
    • AcayipKız
      AcayipKız
      +1 yıl

      50 tl bize gore hic birsey ama diyorum ya asgari ucretle gecinenler var haaala onu alamiyacak olanlar var cevremden biliyorum bu arada ergenlige girdikten sonra feraceyle kapanmasi gerekir ama bu donemde 18 yas altinda kapanmalara bile karsilar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Gayet güzel feraceler var elbise gibi. Onları giyebilir. Dediğim gibi Allah için kapandıysa bize söz düşmeden kendi yapar zaten.

      Yorumla
  • Walterin
    Walterin Takip Et
    Master Yaş: 25
    +1 yıl

    Maalesef şu an çoğu genç kızımız böyle. Sadece başa şal atmakla işin biteceğini sanıyorlar. ya da bir çoğu güzel olmak, görünmek için kapanıyor. Yazık hakikaten.

    1
    0 Yorumla
  • morliçe
    morliçe Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Ben de kapalıyımm. Ve kapalı bir bayan da en nefret ettiğim şey ruj ve bu ara etrafıma baktığımda açık bir bayandan daha fazla ruj sürmüs kapalıları gördükçe ben utanıyorum.

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Geçen bir alışveriş merkezinde hatun yakası biraz kapalı bir bluz giymiş ceketi elinde bildiğin sal dolamis kafasına ama boynu resmen ortada. Gidip şalının ucu ile kapayıp boynunuz açılmış diyesim geldi. O kadar çiğ görünüyor ki yaptıkları ben açık olduğum halde yan yanayken benden çok dikkat çekiyorlar benden çok makyaj benden çok parlayan parçalar. Ama sorarsan onlara biz kötü oluruz açık olduğumuz için. Hakkıyla kapananlarin işi zor kurunun yanında yanıyorlar.

    6
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bu arada kimin şeytan olup olmadığına sen karar veremezsin, ona yukarıda ki karar verir. Terbiyesizliğin bu kadarı. Evet gayet te benden dikkat çekiyorlar. Ben sünnet diye sürmeyle üçüncü ve dördüncü gözü oluşturmuyorum neticede :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Gerçekten türbanlı bir kız istediği kadar süslensin, açık bir hanımın çektiği dikkati asla çekemez. Çünkü yapılan anketlerden öğrendiğim kadarıyla tüm dünya erkeklerinin yüzde 93'ü bir kadında en çok dikkat ettikleri yerin saçlar olduğunu dile getirmişlerdir.

      Ama keşke yapsaydınız. Ben gördüğümde söylerim. Hanfendi boynunuz açılmış diye. Hiç değilse birazcık utanıp kapatıyorlar.

      Allah size de hakkıyla kapanmayı nasip etsin =)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Pembe kırmızı lacivert bir kafa mı daha çok dikkat çeker yoksa benim Allah vergisi saçlarım mı? Kıpkırmızı dudaklar simsiyah kaslar simsiyah sürme mi daha çok dikkat çeker benim ruh gibi yüzüm mü? Genelleme yapmadan konuşmayı öğrenin sokak gibi bir insan özür diliyorum insanı çileden çıkarıyorsunuz benden daha az dikkat cekemez. Evet kapalisiniz evet açıklarsam haz etmediğinizde gayet anlaşılıyor ama şeytan falan sınırları aşmayın. Aksi taktirde bana saygı dinime saygı basortume saygı falan filan. Bana saygı duymayana saygının zerresini göstermem. Kimse göstermez. İyi akşamlar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Şeytanın vesvesesini neden bu kadar kafanıza taktınız? Her an her saniye bize sağdan yaklaşıyor. Ben hatırlatınca mı suç oluyor?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Çok duyduk bu lafları, çok gördük başı açık olana düşman olanları. Koskoca yazıda sadece açıktan bahsederken şeytan kelimesini kullanmışsın. Hayatınızda bir defa objektif olum ve ampul gibi parlayan tesettürlerin sıradan bir insandan daha çok göze çarpacağını kabul edin ama yok açıklar her zaman en kötüsüdür. Şeytana uyup uymadığıma siz karar veremezsiniz siz bilemezsiniz eğer hala şeytana uyuyorsun diyebiliyorsan ben bundan sonrasenin için namaz kılayım sana dua edeyim hani sen ilahsın ya kimin şeytana uyduğunu bilirsin ya o yüzden :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kız kardeşim. Ben kapanalı 1 sene bile olmadı. Ailemde kapalı tek bir kişi bile yoktu ve hala da yok. Kapanmanın farz olduğunu bile bile kendimle ve şeytanla tam 4 sene savaştım ben. Dile kolay. Şeytan tüm hilelerini üzerimde kullandı. Bunlardan en büyüğü de benim açıkken kapalı bir çok kişiden daha kapalı giyinmemdi. Evet. Ben her zaman pantolonumun üstünden dizime kadar uzun bir tunik giyerdim ve Ergeenliğe girdiğimden beri kısa kollu giymişliğim yoktu.

      Fakat kapandıktan 6 ay sonra durdum ve ben ne yapıyormuşum dedim. Cidden açıkken bana bakanların hiç birisi artık bakmıyordu. Belki de saçlarım güzel olduğu içindir bilemiyorum ama gerçekten aradaki fark büyüktü fakat en kötüsü o zamanlar bu videodaki kadın gibi kapalıydım. Sonra tekrar durdum ve ben ne yapıyorum dedim. Cidden ne yapıyordum ben? Çevremde tesettürlü kimse olmadığı için ben de türbanlı bir kız olup çıkmıştım. Ama çok şükür ki doğruyu arayanı Allah geri çevirmiyor. İnşallah daha da doğru yolları bulabilirim.

      Yorumla
  • miroglunl
    miroglunl Takip Et
    Xper 7 Yaş: 55
    +1 yıl

    Vallaha kapalı bayanlar acıklardan daha çok süsleniyor giyip boyanıyor kokulanıyor. erkekleri tahrik edecek kadar yani. bilmiyorlarmı ki daha çok günah oldugunu. başı örtülü ama diger yerleri tahrik unsuru. gerçi çogunun baş örtü şekli allahım allahım ne örtü ne örtü. tek diyecegim hadi canım sende

    1
    0 Yorumla
  • priapos6
    priapos6 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 44
    +1 yıl

    Bizim ülkemiz hiç bişeyi normal yapamıyo takımı yendi diye havaya ateş açıp insan öldüren ülkeyiz. Allah inancı başta ama aşagısı Yallah diyo bazılarının.. herşey yarım ve göstermelik önce ruh ve zihniyetler değişmeli ya da Hz Mevlana"nın dediği gibi Olduğu gibi görünmeli insan

    1
    0 Yorumla
  • maskelituxedo
    maskelituxedo Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    tesettür artık bilmiyorum batıdan mı etkilenildi , nerden etkilenildi ama kapanmak çarşafla olur bunlar görüntülük, zaten güzel görünmemek değil mi amaç bunlar tam tersine bir makyaj bir kaşlar efendim bir göz makyajları bunlar kendilerini kandırıyor sadece haa sana bana sallarlar bir de üstüne bu siteden de çıkmazlar

    0
    0 Yorumla
  • biseydicemmm
    biseydicemmm Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 37%
    +1 yıl

    Tesettür bana bakmadan geçme demek değildir.
    Tesettür bana BAKMA demektir.

    2
    0 Yorumla
  • ayterapisi
    ayterapisi Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27 , eic 69%
    +1 yıl

    Video linkini tekrar atabilir misin bana ben de tesettürlüyüm gerçelten çok merak ettim bu arada dediklerine de katılıyorum başka diyecek bir şey bulamadım videoyu açamıyorum rica etsem tekrar gönderir misin linkini

    0
    0 Yorumla
  • nandesk
    nandesk Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 55%
    +1 yıl

    tamam haklısında sana mı kaldı onların açığını millete göstermek sende şu an gıybet ile günaha giriyorsun onun hakkına girdin tm sen doğru düzügün kapan sevabınıda alırsın

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Gıybet değil. Onun dediklerini yazdım aynı şekilde.

      Yorumla
    • Prensesss34
      Prensesss34
      +1 yıl

      Yine de bu gıybet oldu. Zaten söylemediğini yazsan iftira olue

      Yorumla
  • esma512
    esma512 Takip Et
    Yoda Yaş: 29
    +1 yıl

    Haklısın bende cok kız taniyorum "bana şal yakışıyo ya kapancam bende " diyen ama naparsın işte onlar artik onu bir süs olarak görüyorlar. Aklı başında olan zaten bilir.

    1
    0 Yorumla
  • melysis
    melysis Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 37%
    +1 yıl

    Tüm yorumları okudum ama biz böyle eleştirsek de bazı şeyler bizim elimizde değil, yapan yine yapacaktır kafasındakini. Yaptıkları tabii ki yanlış ve sandıkları gibi hoş veya güzel durmuyor. Fakat dediğim gibi anca izleriz onları böyle.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    abuk subuk konuşan arkadaşlar... hadi şimdi buna yorum yapın bakalım...

    gelecek olan ilk yorum şu olacaktır eminim
    ""Bu Sahte bir Paylaşım""

    https://i.hizliresim.com/PYD3z6.jpg

    0
    2 Yorumla
    • Sakaryalim
      Sakaryalim
      +1 yıl

      Buna Provokasyon denir!!
      Zihniyetine tükürdüğümün kadınının ifrirası denir!!!

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      peki

      Yorumla
  • CraVian
    CraVian Takip Et
    Bilge Yaş: 32 , eic 34%
    +1 yıl

    İşin içine moda girince zaten şu şans zorlama işi hep gündeme geliyor. İnsanların kendi tercihleri tesettürlü olup olmamaları evet ama her şeyin de bir ölçüsü olmalı, din modaya alet edilmemeli yoksa zamanla inanç kavramı da kaybolur gider

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Şükürler olsun bunlar gibi değilde doğru düzgün kapalıyım içim çok rahat onlarada üzülüyorum Allah doğru yolu bulmaları için yardım etsin

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Amin.

      Yorumla
  • fallennn
    fallennn Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 39%
    +1 yıl

    "insanlar bu dine kitleler halinde girdiler ve kitleler halinde çıkacaklar".. hadisde de dendiği gibi. valla ben kimseye bir şey demiyorum. kendim yoldan çıkmayayım yeter. yoksa alayının canı cehenneme

    0
    0 Yorumla
  • hadicnm
    hadicnm Takip Et
    Xper 3 Yaş: 36
    +1 yıl

    Allah bizi Aile baskısı ile değilde kendi özgür iradesiyle kapanan kızlara denk getirsin

    2
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Amin.

      Yorumla
  • dersim624
    dersim624 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 62%
    +1 yıl

    tesettürün modasi olmaz, moda için tesettürü kullaniyolar aslinda olay bu

    3
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sanırım öyle. Allah ıslah etsin.

      Yorumla
  • ghcvbg
    ghcvbg Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Dikkat cekmemek, örtünmek, güzelligini etrafa göstermemek dir amac.. ne yazikki cooook yanlis anlasiliyor rabbimizim farzi olan tesettür!

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Malesef...

      Yorumla
  • ruhsuzxxx
    ruhsuzxxx Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    hay yasa be, kapaniyorsunuz iyi hos mashallah allah sevabinizi artirisin... ama kapanipda orani burani acani hic anlamam. Ya kapan uslubune gore, ya da hic kapanma.

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Allah size de nasip eder İnşallah.

      Yorumla
    • ruhsuzxxx
      ruhsuzxxx
      +1 yıl

      aminn, hepimize nasip etsin insh'Allah

      Yorumla
  • ruhsuzum13
    ruhsuzum13 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 42 , eic 68%
    +1 yıl

    Tesettur apanmak değil islamin emrine gore ortunmektir kadinin kendini gizlemesidir dar kotu giiy ustune dar gomlek sonrada ben kapaliyim de olmaz yanlis bu

    1
    0 Yorumla
  • kanuykusu1384
    kanuykusu1384 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 42 , eic 30%
    +1 yıl

    bu konuda efendimiz (s. a. v) şöyle buyurdu ''müslüman kadınlar süslerini örtsünler.'' bunlar örtüleriyle süslenenler ve yine hadislerde bahsedilen giyinik çıplaklar...

    1
    0 Yorumla
  • -o_O-Rıdvan
    -o_O-Rıdvan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    ALLAH (c. c) Laneti Tesettürü Moda Haline Getirenlerin Üstüne Olsun. Tesettür Nur 31. Ahzap 59. Ayette anlatılmıştır başka arayışlara girmeye gerek yoktur. İslamı yozlaştıranlara Allah (c. c) lanet etsin.

    1
    0 Yorumla
  • uysalkedicik
    uysalkedicik Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Kapananlar tesetturun ne oldugunu bilip oyle kapansinlar onun bunun icin degil tesettursuz giyiniyorsada kapaliyim die gezmesin..

    4
    19 Yorumla
    • Sara_
      Sara_
      +1 yıl

      Tesettür sana farz değil mi?

      Yorumla
    • uysalkedicik
      uysalkedicik
      +1 yıl

      Ben farz degil demedim kafasini kapatip dar pant. Makyajlar yapiyorsa ben ona kapali demem..
      @Sara_

      Yorumla
    • Sara_
      Sara_
      +1 yıl

      Başkalarimin hatalarini elestirmek yerine neden ise kendindeh baslamiyosun peki?

      Yorumla
    • uysalkedicik
      uysalkedicik
      +1 yıl

      Ben sadece aciklik getirdimm herkezin muslumanligi kendine daha tessetturun anlamini bilmeyip kapaniyorkarsa soylemek en dogal hakkim
      @Sara_

      Yorumla
    • Sara_
      Sara_
      +1 yıl

      Anlatamadim sanirim. sigara icnrk uzere olan biri karsinisindakine sigaa icme sagliga zararli dese komik olmas mi?

      Yorumla
    • uysalkedicik
      uysalkedicik
      +1 yıl

      Bence siz anlamadiniz tesetturun bir moda degil kapanacak olanlarin tesetture gore giyinmesi gerek bunu soylemenin neresi yanlis?
      @Sara_

      Yorumla
    • portakalçiçeği
      portakalçiçeği
      +1 yıl

      Madem sen biliyorsun anlamini o zaman sen kapan. Kapanmiyorsan da insanlara ben ona kapalilik demem diyerek kendini avutma. Tanrıcılık oynamayı bir birakamadiniz.

      Yorumla
    • uysalkedicik
      uysalkedicik
      +1 yıl

      Pardonda benim hayatim sizi ilgilendirmez kimseyi ilgilendirmez altina dar pantolon giyip 1 kilo makyaj yapip kafasinadasal takicam birde ben kapaliyim dicem gulerler adama boyle kapaliya siz kapalimi diyorsunuz guldurmeyin ya kapaniyorlarsa hakkiyla kapansinlar
      @portakalçiçeği

      Yorumla
    • Sara_
      Sara_
      +1 yıl

      Benim amacim. ne kimseyi savunmak nede kotulemek sonucta herkes yanlisi. dogruyu biliyo ama yok soylr yok boyle diye ahkam kesmek. kolay madem. o kadar iyi biliyosun tesetturu sen kapanda goster nasil olmasi gerektigini yapamiypdan da boyle ahkam kesmek komik ve anlamsiz duruyo iyi gecelet

      Yorumla
    • uysalkedicik
      uysalkedicik
      +1 yıl

      Benim yorumlar neden gucunuze gidiyor sen kapali ve uygun giyiniyorsan ustune alinmassin zaten ben kapanmiyor olabilir ama kapananlarda hakkiyla kapansinlar zaten hakkiyla kapanana laf ecen gordunmu sen hic? Tesetturune uygunsan dikkate almazdiniz zaten sizide hayirli geceler
      @Sara_

      Yorumla
    • Sara_
      Sara_
      +1 yıl

      Laflarin gucume gotmedi kendi yapmadigi biseyi baskalarinda elestirenlere cok sinir oluyorum bu her konuda boyle birileri en azindan bisey yapabilmek icin capbaliyo elinden ggeleni yapiyo sende oda yok

      Yorumla
    • uysalkedicik
      uysalkedicik
      +1 yıl

      Hadi ya susluman oluncami cabalamis oluyorsunuz kendinizi kandirmaya devam edin

      Yorumla
    • portakalçiçeği
      portakalçiçeği
      +1 yıl

      Sen kapan da dogrusunu göster o zaman derler adama. Ha eger yapamiyorsan da millete süslüman diyip samimiyetsizligini belli etme bence. Bunlar da kendinizi avutma biciminiz iste.

      Yorumla
    • uysalkedicik
      uysalkedicik
      +1 yıl

      Sizde kafaniza 2 sal baglayip 1 kilo makyaj yapip kapaliyim tiplerdensiniz iste fark bu en azindan ben acigim siz gibi vucut hatlarimi belli edicek kiyafet giyip makyaj yapap kapaliyim demiyorum. Suslumansiniz yalan mi birde kapaliyim diyorsunuz tabi tabiii kesin oyledir kesin !

      Yorumla
    • portakalçiçeği
      portakalçiçeği
      +1 yıl

      Tanimadigin insanlar hakkinda yorum yapma bence. Gercekten eyeliner cekmis yüzünle hic dikkat cekmiyorsun. Hala iki sal diyorsun ben de diyorum ki sana madem bu kadar mükemmelsin sen tak dogrusunu göster. Daha da yazma. Komik oluyorsun cünkü.

      Yorumla
    • Sara_
      Sara_
      +1 yıl

      Uysalkedicik mahalle kavgasi uslubu kullanmaya basladin bu saatte cekilmessin istedigin gibi dusun ok byee

      Yorumla
    • uysalkedicik
      uysalkedicik
      +1 yıl

      Ben dikkat cekici makyaj yapmam zaten ben kapanmiyorsam bu kimseyi ilgilendir tesettur uygunsaniz ustunuze alinmayin o zaman.. istediklerinizi soylemedim die mahelle kavgasi olur zaten hakkini veriyorsaniz alinmassiniz bukadar uzatmaya gerek yok !

      Yorumla
    • uysalkedicik
      uysalkedicik
      +1 yıl

      Ayrica gorusumun altina siz yorum yazmassaniz sevinirim benim dusuncelerim siz 2 kelime soyleyince degisen birsey degil bir gorusunuz varsa nickinizin altindan yapin yorumunuzu millete satasmanizin luzumu yok

      Yorumla
    • yanliz_adam
      yanliz_adam
      +1 yıl

      Tesetturun adi var alta tayt uste basortu bir ton nakyaj bumudur tesettur?

      Yorumla
  • AizenSousuke
    AizenSousuke Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl

    Bu asalaklar birde dindarım diye geçiniyor ya ona gülüyorum. Hadiste bile cennetin kokusunu dahi alamayacakları söyleniyor ama bunlar dindarım diye geçiniyor.

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    böyle böyle tesettür fantazisi bile yarattılar bunlar.. mevzu bahis başı kapmaksa al bununda başı kapalı

    https://www.pressturk.com/uploads/images_2_457.jpg

    galeri7.uludagsozluk.com/.../...s%C4%B1_385651.jpg

    bu ne bu?

    1
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      kimse yanlış anlamasın. anlayan zaten anlayacaktır beni. benim annemde kapalı ama bizim anlatmaya çalıştığımız başka bişey

      Yorumla
    • evinşebeği
      evinşebeği
      +1 yıl

      Senin bunu buraya yayman ne derece dogru?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yine de bu fotoğraflar yanlış olmuş. Özellikle ilk fotoğraf ki onun başında şapka var.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      neyi? altinda tangayı göstere göstere alenen kıçı başı açık gezenlerimi? onlar utanmamış ben neden utanayım @evinşebeği

      not: tüm kapalılar böyle demiyorum. ne olur böyle olmasın kimse diyorum sakın yanlış anlaşılmasın sakın!!

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @soran bakın burada niyetim saçı kapatmakla bişey olmuyor tezimi anlatmaktı. çıplak kadın resmi koymak istesem onuda koyardım.. mesaj başka

      Yorumla
    • evinşebeği
      evinşebeği
      +1 yıl

      O o sekilde dolasiyor gunaha giriyor sende bunu yayiyorsun yardimci oluyorsun hicbir acidan oluru yok yapma

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      bende diyorumki insanlara yapmayın böyle dolaşmayın bu kapalılık değil günaha giriyorsunuz mesajımı okuyan 3 5 kişi varsa dinlesin ders alsın bu günahdır haramdır. yapmayın!!!

      Yorumla
  • uykucu00
    uykucu00 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    heryonden haklisin çağımıza çevremize uyuyoruz maalesef.. elimizden geldiğince ortunmeliyiz.. kapanmak ya da tesettür ismi fark etmez bence amaç Allah oldukça

    1
    0 Yorumla
  • Heimerdinger
    Heimerdinger Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Türbana kesinlikle karşıyım. İslam'ın örtü anlayışı bu rengarenk örtüler değil. Tesettür mahremini kapatma işidir, güzellik moda işi değil. Erkeklerin dikkatini çekeceksen eğer mini etekten farkı kalmaz giyiminin.

    1
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ya renkli olsun da örtüsü tam olsun diyecek duruma geldik.

      Yorumla
    • Heimerdinger
      Heimerdinger
      +1 yıl

      Tesettür güzel olucak diye kullanılan bir şey değil. Erkeklerin dikkatini çekeceksin cümlesini tekrar okumanı öneririm.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çekmeyeceksin diyecektiniz sanırım. Düz renkli başörtülere cevaz var bu arada. Tesettürü sağlamsa.

      Yorumla
    • Heimerdinger
      Heimerdinger
      +1 yıl

      Türbana karşıyım. Çarşaf ideal.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Renkli çarşaflardan bahsetmiştim. -.-

      Yorumla
  • yaranamıyorum
    yaranamıyorum Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    Teşekkürler... Yersiz yere yiyor millet kendini farz bunun tartışılacak bir noktasıda yok ama.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Teseddurlu olmak demek diyince heralde insanların aklına eski püskü giysiler sıradan bir başörtü geliyor islâmda Şart olan kadının elleri gözleri ve Ayakları dışında kapanması emredilir bu demek Tabiki abartmamak şartıyla modern Çağ'ın gerektirdiği gibi giyinmek islâmiyet yobaz bir inanc degil aksına mantık dini ve ilimdir bence adabiyla giydikten sonra sorun yok

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hanımlar yanında her türlü güzel giyinilebilir zaten. Neden erkekler de bu güzelliği görsün ki? Sizin bakmanız gereken tek güzellik hanımınızın güzelliği.

      Yorumla
  • kullanıcıadıbulamama
    kullanıcıadıbulamama Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    dedi ya açık kadınların eleştirdiğini görmedim kapalılar eleştiriyor hep. her halta karışıyorlar muhafazakarlar. bıktık kendilerinden

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Biz de muhafazkarlığı kullananlardan bıktık. Hakkımıza girenlerden bıktık.

      Yorumla
  • re-polyanna
    re-polyanna Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36 , eic 43%
    +1 yıl

    Bende zaten neredeyse sadece senin gibi kapananlara saygı duyuyorum.

    2
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Allah size re nasip etsin İnşallah.

      Yorumla
    • re-polyanna
      re-polyanna
      +1 yıl

      :) hiç sanmıyorum öye bir şey yapacağımı. ama senin gibi gerçekten sadece Allah için kapananlara saygı ve hayranlık duymakla yetinmeyi yeğliyoum.

      Yorumla
  • DemetriaMad
    DemetriaMad Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29
    +1 yıl

    Aynı şeyleri düşünüyorum ben de kapanmak istiyorum ama ne giyicem ne edicem diye hep oyalandım :( Örnek alabilecek kimsem. Ne öneriyorsunuz başımızı nasıl kapatmamız gerekiyor? Ne giymemiz gerekiyor?

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İslam'da dış giysisinin topuklara kadar uzaman ve hatları belli etmeyen sade bir kıyafet olması gerektiği yazıyor. Bu artık pardesü olur, ferace olur size kalmış.
      Başörtüsünün de yine dikkat çekmeyen ve omuz ve göğsün üzerini örterek kapatılması gerektiği yazıyor canım kardeşim :)

      Yorumla
    • DemetriaMad
      DemetriaMad
      +1 yıl

      çok teşekkür ederim... Allah razı olsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Amin sizden de İnşallah :)

      Yorumla
  • MEYVESUYU
    MEYVESUYU Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38 , eic 65%
    +1 yıl

    Video süpermiş. Paylaşımınız için teşekkürler. Tanju Babacan iyi konuşmuş. Stilist kiğılı da özeleştiri yapabilmiş. helal olsun. kapalı ile tesettürün ayrımını bilmesi güzel.

    0
    0 Yorumla
  • Xbuse
    Xbuse Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    Tesettür tarz degil farzdir Allah emretigi icin örtunuyoruz ama bir cogu bunun farkinda degil ben kisaca buna kapali ciplak diyorum.

    5
    0 Yorumla
  • yol-gezer
    yol-gezer Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    en son cumleyi inanaraj soyleyen bir kadinim olshn ister yatalak olsun isterse yatakta bile istemem desin gozum disari kayarsa kendi gozumu cikaririm. ama evet artik kapalilar da zengin koca bulmak in kapaniyor,

    1
    0 Yorumla
  • TanerKurt35
    TanerKurt35 Takip Et
    Bilge Yaş: 38
    +1 yıl

    Adamlar reklamın iyisi kötü olmaz deyip Yahudi zihniyeti ile ticaretleştirdiler ve kadınların göşteriş zaafi ve siyasi sebelerden sonra bunlar üredi. Bunların din ile alakası yok zaten sadece tarz bunlar.

    1
    0 Yorumla
  • rasolve
    rasolve Takip Et
    Guru Yaş: 35
    +1 yıl
    Moda & Stil konusunda 395 cevap paylaştı.

    Çok haklısın sokakta şahidim kız kapalı daracık bir bluz daracık kot giymiş geziyo bir arkadaşımız aile baskısından dolayı kapanıyolar diyor kızlarını kendi haline bıraksa zaten kapanır bişey diyemiyorum

    0
    0 Yorumla
  • brantadige
    brantadige Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Hayir da kiz kapanmis alt taraf dar her yer belli basi kapali bu nedir yani kapanmak sadece basini ortmek degildir bence

    1
    0 Yorumla
  • what-s_my_name
    what-s_my_name Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    Tam okuyamadım canısı pardon ama dapdar pantolonlar ve bütün vücut hatları belli olacak şeyler giyip kafasını kapatanlar yok mu? Deliriyorum

    3
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Allah hepimzi affetsin ne diyeyim :( Allahın affedemeyeceği bişey yoktur.. ( istisna durumlar hariç )

    2
    0 Yorumla
  • pofişşş
    pofişşş Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Başına örtü örtüp dar pantolan dar eşofman tayt giyenlere ne demeli

    5
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Başına örtü dahi örtmeyip bunları giyenlere ne demeli?

      Yorumla
    • halil-bey
      halil-bey
      +1 yıl

      Öyle bir arkadaşım var saçı açık kızlardan daha seksi ve bunun da farkında. İnkar etmiyo. Yani birazcık da popülarite için yapılıyo sanırım. Açık biri dikkat çekmiyo ama onlar tezatlıklarıyla dikkat çekiyo. İki farklı tarz mı desem ne desem bilemedim

      Yorumla
  • guliruhsar
    guliruhsar Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38 , eic 34%
    +1 yıl

    Tebrik ederim seni. cok begendim yazini ve aynen katılıyorum sana.

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Teşekkür ederim.

      Yorumla
  • SinirliBiber
    SinirliBiber Takip Et
    Master Yaş: 45
    +1 yıl
    Moda & Stil konusunda 2,5b cevap paylaştı.

    Dinin modasını da yaptılar..
    https://i.hizliresim.com/oYrrl9

    0
    0 Yorumla
  • HamiÇolak
    HamiÇolak Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Tesettürun de tadını kacırdilar evet. Ne tesettürlü kızlar var dar pantolon giyen veya daracık elbiseler giyip vücut hatlarini belli eden. Böyle olanlar açik kızlardan da beter halde bence

    0
    0 Yorumla
  • laurapiggott
    laurapiggott Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    Kusura bakma ben yalan söykedigini dusunuyorum bugun bir anket yapilsa annesi acik kızı kapalı 1 tane bile insan goremezsin cunku yoktur. Ailem dindar degildi okudum vs bunları geç. Şuaj karsinda 25 30 40 yasinda insanlar var cocuk yok.

    Soruna gelince haklısın. Modası olmamalı ama beni ırgalamaz cunku etrafimda hic yok :)

    0
    28 Yorumla
    • laurapiggott
      laurapiggott
      +1 yıl

      Turkceyi katletmisim kusura bakmayın

      Yorumla
    • kumdan_kaleler
      kumdan_kaleler
      +1 yıl

      İman anadan kiza, babadan ogula gecen bir saltanat degil. Bırak tesetturu insanlar dinini bile degistiriyor idrak edebildikten sonra Allah herkese akıl fikir vermis...

      Yorumla
    • laurapiggott
      laurapiggott
      +1 yıl

      @kumdan_kaleler o zaman soruyorum size neden cocugunuz dogunca kimligine islam ibaresini koyduruyorsunuz anadan ogula babadan cocuga gecmiyorsa?

      Once yazdiginiz seyi kendiniz okuyunuz. Cunku bir hayli komik gorunuyorsunuz. Allah yok canım olsa ilk size akıl verirdi eksik ya o yuzden

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ailem Müslüman değil demedim. Dindar değil dedim. Annem kapalı ama tesettürlü mü onu allah bilir. Ailede en kapalı kişi benim. Benden sonra annem çünkü başka kapalı yok. Teyzelerim halalarım kuzenlerim yengelerim hepsi açıklar.

      Yorumla
    • laurapiggott
      laurapiggott
      +1 yıl

      Hah iste onu diyoruz biz. Senin orda yukardaki cumlendeki anlam şu

      Annem yengem halam kapali degil hatta dinle alakalari yok ama ben dindarim

      Bu anlam cikiyor

      Yorumla
    • laurapiggott
      laurapiggott
      +1 yıl

      Ayrica not duseyim. halan ateist sen musluman olabilirsin ama annen ateist sen musluman asla asla olamazsiniz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Makedonyalı ateist bir arkadaşımın annesini bir Müslüman öldürmüştü ve geçen ay Şehadet'e mazhar oldu. Allah'ın hikmetini biz belirleyemeyiz. Yani görüşün çürütüldü.

      Yorumla
    • laurapiggott
      laurapiggott
      +1 yıl

      Kanıtla?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yalan söylemediğime Allah şahidim. Ben burada kimseyi ifşa edecek değilim.

      Yorumla
    • laurapiggott
      laurapiggott
      +1 yıl

      Kanıtlayamayacagin iddalar ortaya atma. Allah şahit diyorsun. Ben ateistim allah yok?

      Napıcaz. Bol kesedem sallamak da moda olmus.

      Kanıtlamadigin surece yalan oldugunu dusunucem uzgunum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İstediğiniz şekilde düşünün. Ateistseniz atış serbest. ;)

      Yorumla
    • laurapiggott
      laurapiggott
      +1 yıl

      Ahaha alaka sıfır :) şu an asiri sacmaladiniz. Ateist olmakla yalan ne alaka? Bilim adamlarina ve düsünürlere de mi yalanci diyorsunuz?

      Vay canina. Richard dawkins burada olsaydi sana fena gülerdi bu arada hatirlatma yapalım richard dawkins normal bir insan zekasinin 8 kat daha zeki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet devam edin dinliyorum =)

      Yorumla
    • laurapiggott
      laurapiggott
      +1 yıl

      https://tr.m.wikipedia.org/wiki/Richard_Dawkins

      Okuyunuz :) richard dawkins gibi bilim adamlari cok fazla ama britanyali olmasi benim ilgimi cekiyor

      Yorumla
    • laurapiggott
      laurapiggott
      +1 yıl

      Lutfen hanimefendi musluman olabilirsiniz ama bu yenilige karsi olmaniz anlamina gelmiyor. Dunyaya deger veren insanlarin tarihini okuyun. Muhammed ilim cinde de olsa gidin alin dememis miydi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bana saygı göstermenize gerek yok. Fakat dinime göstermezseniz sizinle muhattap olmam. Hz. Muhammed (S. A. V) olacak. O öyle alelade bir isim değil.

      Yorumla
    • laurapiggott
      laurapiggott
      +1 yıl

      Pardon ama benim peygamberim degil :)

      Yorumla
    • laurapiggott
      laurapiggott
      +1 yıl

      Siz saygi gostermeyi yanlis anlamissiniz artik eminim yadiniz -18

      Yorumla
    • laurapiggott
      laurapiggott
      +1 yıl

      Neyse daha fazla düsmeyij bence

      Yorumla
    • laurapiggott
      laurapiggott
      +1 yıl

      Dusmeyin*

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Konuşmaktan bile acizsiniz. Düşen de sizsiniz. Kalkmanıza yardım isterseniz çekinmeden söyleyiniz.

      Yorumla
    • laurapiggott
      laurapiggott
      +1 yıl

      Konusmaktan aciz olsam coktan giderdim 6 saattir size tartisma nasil olur onu ogretmeye calisiyorum ama anlamsiz bir gururunuz ve ogrenmeme merakiniz var

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet ben bu 6 saattir sizin yazdıklarınızı Türkçeye çevirip de size cevap veriyorum. 1. sınıf terksiniz sanırım?

      Yorumla
    • laurapiggott
      laurapiggott
      +1 yıl

      Cevirmek? Yanlis kelimelerim olduysa ozur dilerim ana dilim turkce degil

      Yorumla
    • laurapiggott
      laurapiggott
      +1 yıl

      Bakın size anlatmaya calistigim sey şu; siz bir soru sormuyorsunuz. Birseyi anlatiyorsunuz ve onaylanmayi bekliyorsunuz dogrusu ya da yanlisi umrunuzda degil farkli dusunceler elestirilere karsi cok kızgınsıniz öfkelisiniz ve nedense etrafinizdaki herkes ateist aileden gelmis bir musluman :)

      Bu arada hukuk mezunyum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ne mezunu olduğunuz beni zerre alakadar etmiyor. Benim peygamberime o şekilde saygısızlık yapmanız beni çileden çıkardı. Dinlenilmek istiyorsanız saygı göstermelisiniz. Muhattap olmayalım lütfen iyi geceler.

      Yorumla
    • laurapiggott
      laurapiggott
      +1 yıl

      Nerede saygısızlık yaptim anlamadim. Saygisizlik hakaret kotu söz ile olur :/

      Yorumla
    • laurapiggott
      laurapiggott
      +1 yıl

      İlkokul terk misin diye sorup umrumda degil diyorsun. Sen ne ictin bu gun?

      Yorumla
  • halil-bey
    halil-bey Takip Et
    Xper 5 Yaş: 44
    +1 yıl

    Taytlı, dekoltesi açıkken saçını kapatan biri sadece seksiliğine biraz gizem katmak için kapanmıştır bence. Olay kapanmak değil dikkatleri üzerine çekmek.

    0
    0 Yorumla
  • soraya2008
    soraya2008 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    günümüzde çok az var doğru kapanan hepsi süslüman oldu ah birde çok bilmiş gibi insanlara laf atmaları yok mu? kapanmanın asıl amacını bilmezler ama etrafa laf söylemeyi bilirler bir çoğu

    0
    0 Yorumla
  • UnFGvN
    UnFGvN Takip Et
    Bilge Yaş: 37 , eic 40%
    +1 yıl

    Benim bildiğim tesettür vücut hatları içermez. Hakkıyla taşıyamıyorsa taşıyanların hakkına girmemek gerek.

    1
    0 Yorumla
  • morbulutt
    morbulutt Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 40%
    +1 yıl

    evet zorluyor ama her koyun kendi bacağından asılır

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İslam'da yok öyle bir söz. Bu söz Yahudilerin sözüdür. İslamda herkes birbirinden sorumludur.

      Yorumla
    • Aşkbnmadım
      Aşkbnmadım
      +1 yıl

      Ayenn. Islam kardeslik birlik dinidr

      Yorumla
  • efe35ee
    efe35ee Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    üstü mekke altı paris olmasın da gerçekten ahlakıyla kapanan da var görünce de hafif bir hayranlık oluyo ben de bir de olgun düşünceli oldumu yüzümde şaşkınlık ifadesi yoktur inş diorum yanların da

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (223)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Moda & Stil > Sorular > Tesettür modası sizce de sınırları zorlamaya başlamadı mı artık?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sizce tayt modası geçti mi? 34 cevap verildi
Şöminenin modası geçti mi sizce? 40 cevap verildi
Sizce kaşa çizik atma modası tekrardan trend olmalı mı? 35 cevap verildi
Zayıflık moda mı oldu artık? 10 cevap verildi
Buraların modası geçti sanırım? 8 cevap verildi
Bu tarz ocakların modası geçti mi? 14 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Daha önce yalnız kalmamak için yanlış yerlerde bulundunuz mu?
  • Aileniz size ne sıklıkla, ne kadar para veriyor?
  • Deli misin, akıllı mı?
  • Sağlığına özen gösteriyor musun?
  • Aşk kime yakışır?
  • Evde ya da iş yerinde su arıtıcısı kullanan var mı?
  • Hayatında deniz gibi huzurlu hissettiren neyin var?
  • Gececi tayfa geceye bir şarkı bırakalım mı?
  • Biriyle evlenebilmeniz için hangi özelliklere sahip olması gerekir?
  • Kadınlar neden kahve sunumunu sever?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨