Pantalon alıcam ama rengine karar veremedim alttaki mi üstteki mi güzel 


paran varsa 2 s. nide al
Altta ki benim tarzım
Renk olarak mı
Değilim 🥹 38 bedeni kalmış o rengin bana olur mu bilmiyorum bol olur heralde 29 olması lazım sanırım koyuyu almam gerekcek
Cevap
25Cevap
Bence en sonda ki
Alttaki güzel nerden bakıyorsun cok güzel düşük bel bide begendimm
İnstagram mava karya sayfası
Kendi fikrimi belirticek olursam bu tür pantolonları pek sevmiyorum, bol şalvarlı pantolonlar daha hoş duruyor. Uzun elbiselerde aynı şekil.
Alltaki iyi üstekinde arka kalçaları gösteren bölge hoş değil
Birkaç gün alttakine çok yakın bişey aldım, farklı bir tonu var sevdim ben açıkçası 🥲
2 numara güncel her zamana uygun
Sen çok tatlısın sırf bunu yazmak için geldim
Sil aşağıdaki
Anlamadım
Sol aşağıdaki iki ama senin vücuduna oturup oturmamasida önemli
Birincisi güzel
Alttaki sanki solmuş gibi
Öyle modaymış
Beğenmedim asko sen bilirsin tabi
Teşekkürler fikrin için
Alttakinin daha güzel bi havası var
İkinci daha güzel diğerine göre..
Ben bunları hiç sevemedim ya boyfriendlerden al 😂
Ben sağ üsttekini seçerdim :)
Başka renk de düşünebilirdin
Çok kötü bir kesim
en sondaki
Alttaki mi?
yesss
Hepsi aynı
ikside aynı
Alttaki banko
Üstteki
Alttaki guzel
soldan ikinci
Beğendiğin rengi al
Üstteki.
üstteki
Aşsğıdaki tabikiii
Alttaki
Üstteki
alttaki askim
Kesinlikle 2
Üstteki
2. si çok güzel
İkinci
2 al
2 daha hoş
Alttaki güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar