23 yaşındayım, pembe renkli kombinleri seviyorum. Bu yaşta pembe giymek abes mi kaçar?

23 yaşındayım ve pembe croplar, mini etekler, pembe ceketler tercih etmeyi çok seviyorum. sizce bu renk yaşıma abes mi kaçıyor? kimse böyle bir şey söylemedi ama aklıma takıldı

23 yaşındayım, pembe renkli kombinleri seviyorum. Bu yaşta pembe giymek abes mi kaçar?
Cevapla