Moda & Stil Kışın soğuğuna ateşiniz mi yoksa içliğiniz mi karşı koyuyor? ouzinyo Takip Et Master Yaş: 30 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 21 Yapay Zekaya Sor Şimdi cinsiyetçilik yapmak istemiyorum ama ben 9 kat gibi giyinirken karşıdan gelen kadının mini etekle olması beni daha çok üşütüyor :D 🙄💆♂️ Güncellemeler+1 yıl Ah fulyam üzümlü kekim teşkürler, güncel Kışın soğuğuna ateşiniz mi yoksa içliğiniz mi karşı koyuyor? Cevapla Kadın Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Moda & Stil konusunda 31,9b cevap paylaştı. Ateşim tabi ki de.. 2 0 Yorumla
SeyyahÖküz1 Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 97% +1 yıl Ne ateşi lan. Donuyoruz. İçlik bile yeteriz kalıyor 2 0 Yorumla
tiryakinimtiryakin Takip Et Master Yaş: 36 +1 yıl İçlik giyinmeyi düşünmüyorum bu yıl.. Henüz gömlek&ceket sadece.. 1 0 Yorumla
FeshiMüna Takip Et Guru Yaş: 110 , eic 100% +1 yıl Yün yorganımlan jxnxjd 1 3 Yorumla ouzinyo +1 yıl Dışarıyada mı onla çıkıyorsun dsdsd Yorumla FeshiMüna +1 yıl Arabaylan çıkıyorum onu da ben binmeden ısıtıyorlar 😂 Yorumla ouzinyo +1 yıl VAY BE Yorumla
Aliasing26 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 98% +1 yıl İçlik de fayda etmez 1 1 Yorumla ouzinyo +1 yıl Etmiyor reis etmiyor
Gizli Üye (18-24) +1 yıl askom ince termal coraplar var sen bilmezsinn😀 2 2 Yorumla ouzinyo +1 yıl Termal içlik giydiğim halde üşüyorum be ne termal çorabı incecik zaten nasıl sıcak tutsun o :D Yorumla Cevap sahibi +1 yıl alttan ısıtmali bizimki😀 Yorumla
вуηαяcσѕ Takip Et Mentor Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl Valla beni hiçbir hava üşütemiyor kolay kolay 1 0 Yorumla
__MütefekkirSeyyah Takip Et Guru Yaş: 37 , eic 100% +1 yıl Sıcacık yüreğim.. 😄#Vesselam 1 1 Yorumla __MütefekkirSeyyah +1 yıl Mangal gibi.. Yorumla
kleopatra17 Takip Et Master Yaş: 36 , eic 99% +1 yıl Moda & Stil konusunda 774 cevap paylaştı. Kışın kalın giyiyorum 1 0 Yorumla
onur26vw Takip Et Master Yaş: 35 , eic 93% +1 yıl Moda & Stil konusunda 451 cevap paylaştı. İçliksiz gezemiyorum. 0 0 Yorumla
kfsfener5 Takip Et Guru Yaş: 52 , eic 96% +1 yıl Moda & Stil konusunda 318 cevap paylaştı. Kışlıklarım karşı koyuyor 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Ateşim tabi ki de..
Ne ateşi lan. Donuyoruz. İçlik bile yeteriz kalıyor
İçlik giyinmeyi düşünmüyorum bu yıl.. Henüz gömlek&ceket sadece..
Yün yorganımlan jxnxjd
Dışarıyada mı onla çıkıyorsun dsdsd
Arabaylan çıkıyorum onu da ben binmeden ısıtıyorlar 😂
VAY BE
İçlik de fayda etmez
Etmiyor reis etmiyor
askom ince termal coraplar var sen bilmezsinn😀
Termal içlik giydiğim halde üşüyorum be ne termal çorabı incecik zaten nasıl sıcak tutsun o :D
alttan ısıtmali bizimki😀
Valla beni hiçbir hava üşütemiyor kolay kolay
Sıcacık yüreğim.. 😄
#Vesselam
Mangal gibi..
Kışın kalın giyiyorum
Ben bel altı üşümüyorum
İçliksiz gezemiyorum.
Kışlıklarım karşı koyuyor
Çift çorap giyiyorum ayaklarım çok üşüyor ya