Kişilik & Karakter Üşümeye mi tahammülünüz yok yoksa terlemeye mi? Alcyone__ Takip Et Guru Yaş: 102 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 13 Yapay Zekaya Sor İnsanoğlu ne kadar nankör yazın sıcaktan şikayet ederiz kışın soğuktan🤦🏼♀️ Üşümeye mi tahammülünüz yok yoksa terlemeye mi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Benim ikisine de tahammülüm yok hiç bir şekilde 0 0 Yorumla
tiryakinimtiryakin Takip Et FenomenMaster Yaş: 36 +1 yıl İkisine de tahammül edemiyorum.. Karar veremedim, pas.. 0 0 Yorumla
Malefiz1313 Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 7,6b cevap paylaştı. Üşümeye ama terlemekte ne bileyim ya her şey dengede güzel.. 0 0 Yorumla
_Maidetta_ Takip Et FenomenMaster Yaş: 40 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,3b cevap paylaştı. Terlemeyi sevmiyorum. 0 0 Yorumla
SarışınHukukçu Takip Et Master Yaş: 36 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,6b cevap paylaştı. Sıcağın çaresi soyunursun soğuğun çaresi pek kolay değil 😅 0 0 Yorumla
Yecüc_Mecüc_7991 Takip Et Master Yaş: 46 , eic 100% +1 yıl Sıcak iyidir, ben üşümek diyorum 0 0 Yorumla
Oskibey Takip Et Yoda Yaş: 37 , eic 96% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 396 cevap paylaştı. Terlemeyi sevmiyorum ter kokusundan nefret ederm 0 0 Yorumla
OpTeryX Takip Et Guru Yaş: 41 , eic 93% +1 yıl Üşümeye. Eksi 20 lerde tipi fırtınada az çekmedim 0 0 Yorumla
Doludoludolu Takip Et Master Yaş: 31 , eic 98% +1 yıl Terlemeye yok sevmiyorum aşırı sıcağı ben ya 0 0 Yorumla
severobeni Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 838 cevap paylaştı. terlemek tabi 1 0 Yorumla
Semih6934 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 15,7b cevap paylaştı. Terlemeye 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Benim ikisine de tahammülüm yok hiç bir şekilde
İkisine de tahammül edemiyorum.. Karar veremedim, pas..
Üşümeye ama terlemekte ne bileyim ya her şey dengede güzel..
Terlemeyi sevmiyorum.
Sıcağın çaresi soyunursun soğuğun çaresi pek kolay değil 😅
Sıcak iyidir, ben üşümek diyorum
Terlemeyi sevmiyorum ter kokusundan nefret ederm
Yaşamaya tahammülüm yok.
Terlemeye
Yazin bile usuyen bir adet ben :))
Üşümeye. Eksi 20 lerde tipi fırtınada az çekmedim
Yazı hiç sevmem. Kış ayına aşığım.
Terlemeye yok sevmiyorum aşırı sıcağı ben ya
terlemek tabi
Terlemeye
Terlemeye
Terlemeye
Terlemeyi hiç sevmem
Terlemeye
Soğuğa kurban olurum