Mavi kombini ele alırsak kot pantolon fena değil ama kazak modelini beğenmedim, kot pantolonun üstüne başka mavi bir kıyafet denenirse daha çok yakışacaktır. Kahverengi yerine mavili kombinin daha iyi olacağını düşünüyorum.
Kafadan gidik misin sen? Düzgün soru soruyorum ve sejn yorumuna da cevap veriyorum gelmiş saçma sapan şeyler söylüyorsun ben sana neden durduk yere atar yapayım insan gibi cevap veriyorum
Ben senin yazdıklarına insan gibi uzun uzun takarak açıklama yapıyorum ve yazdıklarımda da herhangi bi kötü kelime yok ve sen bana cevap bile veremiyorsun doğru düzgün sadece gecistiren cümleler kullanıyorsun ve evet seçtiğin kelimeler de saçma sapan. Git insan olmayı ve insanları bi kalma sokmamamyi öğren öyle gel, hadi şimdi bol şans.
kilolusun diye bu kadar kudurman gereksiz.. sana bir şey dediğimde saçma diye değerlendiremezsin... sen otorite misin? her şeyin doğrusunu sen biliyorsan eğer neden soruyorsun...
dediğim gibi annen baban sevgilin kocan falan kim çekerse atarını git ona yap..
tanımadığın insanların laflarına üst perdeden giriş yapma..
Ben sana ilk önce kiloluyum falan demedim okuduğunu anlayarak gel. Sadece insanları belirli bi kalıba sokma dedim çünkü herkes istediğini giyer bu hiç kimseyi ilgilendirmez, tanımadığım insan benim soruma saçma sapan bi cevap veriyorsa bende onun yorumuna oba yakışan bir dille cevap veririm ve verdiğim cevapta da kötü birr söz yok. Kafanı düzel diyerek kombin en kolayı demen zaten başlı başına saçmalık kafamın düzgün veya yamuk olmasıyla kombin seçiminin ne alakası var? Sen git ilk önce egonu başka yerlerde tatmin et