Ona uyum sağlarım
Olduğum gibi kabul etmediği için ayrılırım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Seni öyle gördü begemdi ve sevgili oldu degil mi? Eger kabul edersen kendine olan saygini ve özguvenini yok edersin , seni gercekten sevseydi bu tarz saçmalik istemezdi bu kiskanclik degil seni degistirmeye calisiyor, aklinca seni oyle gordu begendi seni sevseydi ne güzel secgilim var diyip önüvürdü severdi seni bu tarz sacmaliklar yok giyim tarzini degistir yoksacini degistir yok makyaj yapma demezdi. Ayrilmalisin bence kendine olan saygini disarida insanlar icin yok etmeelisin ve kendini oldugun gibi sevmelisin degismemelisin baskalari icin boyle birsey icin ayrilcaksa kapi orada
Kendinizi değiştirmeyin. Bugün kıyafetine karışarak seni istediği gibi yönlendiren yarın başka konularda da yönlendirir. İlerde artık buna katlanamaz hale gelirsiniz. Aranızda çatışmalar olur. Ya sizi olduğunuz gibi kabul etsin ya da ayrılın
Önce bir kendi giyim tarzımı eleştiririm gerçekten çok mu kötü uyumsuz yakışmayacak şeyler giyiniyorum diye bir bakarım. Eğer sevgilim haklıysa düzeltirim kendimi ama kendimi öyle seviyorsam ayrılırım sevgilimden
Nasıl giyindiğini bilmiyorum ve açıkçası benim olmadığı müddetçe bir kadının nasıl giyindiği kendisini ilgilendirir.
Mütevazı giyinen kadınları her zaman takdir etmişimdir. Bir crop bir şort giyinme olmuyor, kusura bakabilirler üzerine alınanlar.
Cevap
26Cevap
Olduğum gibi kabul etmediği için ayrılırım
Sevgilim beni tanıdığı halimle sevdiyse neden değişmemi istesin. İnsan sevdiğini neden değiştirmek ister ki?
Beni sevmediğini, sadece olmamı istediği kişiye dönüştürmeye çalıştığını düşünür ve ayrılırdım.
Baştan beni bu şekilde kabul etmiycektin o zaman de, senin nasıl biri olduğunu bilmiyormuymuş da gelmiş, zaten giyinenlere laf edenler giyinen kızlara bakiyor hep, senin gbi basit bir herifle devam edemem durduğun hata de engelle popo olsun
Türkiye'de kadını mal olarak görüyorlardı Osmanlı zamanından beri ta ki Atatürk Cumhuriyeti kurana ve kadına erkek eşitliği verene kadar demem o ki Atatürk verdiği özgürlüğü elinizden almasınlar
ben açık giyinmiyorum ondan dolayı problem yok gene karışıyorsa oho derim ananın evine alla alla yani
Herkes herkesi olduğu gibi kabul etmeli. Değiştirmeye çalışmak eziyet etmektir. 1 dakika bile durmam böyle insanla.
Şöyle olursan seni severim mantığı çok doğru değildir. Seni seven olduğu gibi sevip olduğu gibi kabul edecek
Kimse için kişiliğimden ödün vermem. Giyim tarzım da kişiliğimin bir parçası. Bunu yaparsam kendume saygımı kaybederim.
Giyim tarzına göre değişir uygun yerde uygun kıyafet giymiyorsam haklı yok saçma sebepleri varsa defolsun uğraşamam
giyim tarzımı değiştirmem, ayrılmasını beklerim
Sana mesaj atamıyorum
Ayrılırım ben nasıl giyineceğimi bilirim karışamaz
Anasının kucağına kadar yolu var rahat bıraksın beni
Kimse için taviz verme. Taviz ilerde daha büyük tavizleri gerektirir.
Kimmiş ki o süzme kendine don alsin once ondan sonra ole laf kursun
olduğun gibi kabul etmiyor ise ayrıl
Olduğum gibi kabul etmediği için ayrılırım
Giyinişim uygun degilse ona uyum saglarım onun iyi degilse o bana uyum saglayacak
Sen o şekilde giyiniyordun beğendi sonra neden giyimin sorun oldu anlamadım
Ayrilmayanin... derim
Kapı orada buyur derim ne diyecem :D
Keyfi bilir, kimse için değişmem..
Değiştirmem bunun için ayrılıyorsa ayrılsın
Ayrılabilir ya sorun değil
Ayrılırım...😏
Olduğum gibi beni kabul etmeyen biriyle konuşmam.
Aslında bir konuşulmalı bu bir bahane mi yoksa başka şeyler mi var
S. gitsin onla mi ugrasacam
Olduğun gibi kabul etmediği için ayrılırım
Benim giyim tarzımı da değiştirmeyversin
Olduğum gibi kabul etmediği için ayrılırım
Kimse olduğum gibi kabul etmiyorsa yol ver gitsin
Güle gülee 🖕🏻!
Seni olduğun gibi kabul etmiyorsa sevmiyordur
Yolun açık olsun derdim
bence bu baskı her konuda büyür
Ayrılırım çünkü ben tarzımı seviyorum.
Ver yolu, salla... :D
Ne giymemi isterse onu giyerim
Bu da soru mu.
Nasıl halinle tanıştıysa öyle kabullenecek
Kapı orada.
Ayrılırım
ayrılırım
Ayrılırım.. kısa ve net
Anında engeli yer
Olduğum gibi kabul etmediği için ayrılırım
Uyum sağlarım buna değer
Ayrılırım
İkinci seçenek
Kendine iyi bak.
ayrılırım
Ayrılırsan ayrıl derim
Yok ol derim
Ayrilirim
Ona uyum sağlarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?