Bir kızın kıyafetine karışmak kadar saçma bir şey yok. Evet, kıskanıyor olabilir, ben de kıskanç bir insanım ama asla karşımdaki insanı kısıtlamaya çalışmam. Şimdi bunu okuyan birçok erkek bana geniş erkek diyebilir ama yapacak bir şey yok. Sonuçta, kara çarşafa da girsen birçok erkek yine bakar; bunu değiştirmek mümkün değil. Kısıtlamayla ömür geçmez ve sana yalan söyleyip seni aldatmış kesin yine başka birini bulmuş o yüzden ayrılmış boş ver iki gün sonra ben sensiz yapamıyorum diyip geri döner fjkdlfjdkjd
1
3 Yorumla
Soran
1 yıl
valla kralsın ya ben her yerim kapalıyken kaç kere tacize uğradım açık kapalı farketmiyor gerçekten
Evet öyle valla, giydiğin kıyafette gayet yerinde yani şu kıyafet yüzünden ayrıldıysa başka birine gitti yine, ayrılık bahanesi oldu, yani birde seni böyle görüp aşık olmuş, kısıtlamaya çalışması saçma, birde aranıyorsun demesi iğrenç insan sevdiğine böyle bir şey nasıl der yav, sana güvenmiyor boş ver bu çocuğa yol ver yoksa ilişki ilişkiden çıkmış toksikliğe doğru gidiyor
Kardeşim, hiç kafana takma! Üzerindeki jean ceket ve siyah pantolon süper durmuş, kendini gayet cool ve özgüvenli gösteriyorsun. Moda; kendini ifade etmenin en güzel yollarından biri, kimse için tarzından ödün verme. Birinin sırf giydiğin kıyafet yüzünden yanında olmaması demek, seni gerçek anlamda kabul etmiyormuş zaten. Sen kendin ol, tarzından ödün verme ve o aynadaki güçlü halini hep hatırla! Yolu açık olsun, sen çok daha iyilerine layıksın! 👏🔥✨
Şimdi bütün kadınlar böyle giyiyor zaten normal giyime döndü gibi bişey bunu da doğru kullanmak önemli sadece ama eğer giyme dediyse inat yaparak giydiysen sinir bozucu olabilir bazı bölgeleri belli ettigi için 🤷♂️
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
1 yıl
sana yalan söyleyip aldatan biriyle hala sevgili kalıp bu kıyafet için ayrıldıysan biraz düşün derim.