




Şimdiki kadınlar düz bir güzelliğe sahipler dışı enerjisi ve aurasi yok tek bana mı öyle geliyor





Şimdiki kadınlar düz bir güzelliğe sahipler dışı enerjisi ve aurasi yok tek bana mı öyle geliyor
Dönemin modasıyla alakalı olduğunu düşünüyorum. Makyaj, saç ve kıyafet stili daha şık ve kadınsıydı bence. Şimdi hem estetik yaygınlaştı, hem de kıyafet tarzı daha maskülenleşti.
Cevap
4Cevap
Evet doğaldı sanırım
Bence de katılıyorum sana ama Türkan Şoray hiç doğal değil ki full estetiksiz var onda maalesef
Türkan şoray tek burun estetiği var diye biliyorum
Sjjjsj sadece burun değil ki göz kapağı, dudak estetiği çene estetiği var da var ben de öyle sanıyordum eski estetik fotoğraflarını görünce gözlerime inanmadım maalesef Türkan Şoray doğal güzel kadınlardan değil:/
Yinede çok güzel kadın farklı bir aurasi var tek burun estetiği yaptırdığım halde kendimi güzel bulmuyorum nedense
Eskiden estetik bu kadar gelişmiş miydi ya 😄
O zaman da vardı yani
@Kimkiyimben Amerika da evet çok gelişmişti zaten Türkan Şoray da estetiğini yurtdışında Türk bir doktorun ekinde yapmıştı
Sen çok güzelsin tek burun estetiği bile seni oldukça güzelleştirmiş kuzum millet neresini yapıyor fayda etmiyor güzelliğinin kıymetini bil kuzum 🥰
Sensin güzel güzel gözlü ❤️
💋
Çünkü şimdikiler hep aynı model. Fotokopi gibi herkes birbirine benzer oldu
Katılıyorum
Dişilik özellikleri eziklik , güçsüzlük gibi algılanıyor
Ayn öyle obje olarak görüyorlar anlamiyorum
Şimdikiler tamamen boya badana.. Ya burnu yapılı ya ağzı.. Eskiden öyle miydi..
Estetik önceden de vardı boya badana da ama önceden fark edilmeyecek dokunuşlar vardı şimdi göze çarpıyor baya
En azından daha doğal ve hoş duruyordu şimdi her şeyi abarttılar..
Ayn öyle
Doğal güzellik bu şimdikiler bir yerlerini yırtarak oraya geliyor
Katılıyorum
2 numara hariç hepsini de ne kadar severdik ya
Türkan Şorayın gençliği>>>>>>>>>>
Çok güzel cidden
Aura olmaz ki makyaj aurasi aynı hep djdj
Bak ilk defa doğru konuştun
Ben her zaman doğru konuşuyorum işine gelene yani
Senin egon olmasın o her görüşün altına yazmana gerek yok
Sen ağlıyorsun demek ki 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?