Kadınlar beğenilmek için makyaj ve bakım yapar bu gayet net bir şey ama erkekler kadınların en doğal halini “ev halini” daha etkileyici bulur peki bunun sebebi nedir?

Kadınlar beğenilmek için makyaj ve bakım yapar bu gayet net bir şey ama erkekler kadınların en doğal halini “ev halini” daha etkileyici bulur peki bunun sebebi nedir?

Hiç bir erkeğin kadının ev halini etkileyici bulduğunu sanmıyorum. Dışarda doğal mı değil mi onu bile anlamıyorlar doğal dediklerinin yüzünde tonlarca şey oluyor mesela hiçbirini ayırt edememiş oluyor.
Ben ediyorum
Resimden belli😂
Doğal halleri etkileyici bulunmuyor. Bunu erkekler de söylüyorlar. Mesela daha yeni bir erkek yorumu gördüm. 'Aldatılmamak için kadınlar da erkekler de bakımlı olmalı' diyordu.
Bakımlı olan aldatılmıyor mu
Aldatılıyor. Mesela Shakira aldatılmıştı. Ama o erkeğe bunu anlatamadım. İşine gelmeyen cümleleri görmezden geliyordu
İşte bakımın aldatma ile alakası tokki
Aslında öyle ama bunu o erkeğe anlatamadım. Anlamak istemedi
boş ver
Yani çok basit sahte yapmacık boya dolu bir insan hiçkimse sevmez sen bir erkekte severmisin yüzünü yıkadıgında altından başka bir erkem çıkaın istermisin mesela
Doğal hali kendi hali olduğu icin olabilir
Bence iki sebep var canım 😊 İlki, doğal hal “samimiyet” ve “aidiyet” hissettiriyor; yani o kadın yanında rahatsa, sen de kendini özel hissediyorsun 🫶 İkincisi ise kontrast etkisi; makyajlı halini görüp, sonra hafif dağınık saç, rahat kıyafet, filtresiz yüz görünce beyin “gerçek bu” diye kaydediyor ve bu da daha etkileyici geliyor ✨
Cevap
8Cevap
2 ay biriyle görüşmüştüm, asla doğal fotoğraf istemez sık sık makyaj yapmamı süslenmemi rica ederdi tesettürümden de aşırı rahatsızdı hiç kapalı halime tahammül edememişti ayrılmıştı da kendinden kurtarmıştı çok şükür
Sen neden tekmeyi basmadın
Çünkü doğallık, mükemmel görünme çabasından ziyade bir özgüven ve samimiyet göstergesidir; bu da her zaman daha çekici gelir.
Güzel kadın doğal haliyle de güzel ama ben erkeklerin bakımlı, iddaalı giyinen kadına daha çok düştüklerini düşünüyorum..
görsele kattığın kadın doğal güzelse bende kraliçe elizabethim
Bizde öyle bir bilgi yok. Alın bunu, alın, alın... 😅
Bunun boyle oldugunu dusunmuyorum bu senin gorusun, yanlis tespit
Çünkü kendine has bir tarzı vardır diğer kızlara benzemez buda diğer insanlardan onu ayırır
Etkileyici değil sadece gerçeği görmek istediğimiz için size bunu deriz 😄
Kim ağzında boya kovasının kenarını yalamış gibi bir tat olsun ister ki
Ev hali özel olduğu için olabilir mi her insan göremez insanın ev halini göremediği için
Kadınlar zaten güzel de yazık yıpratıyorlar kendilerini onca kozmetikle
Evlenince de gotu başı saldı diye bosuyorsunuz ama o nolcak
Allahım ne alakası var
Bence gayet alakali
kim diyorsa yalandır. Bakımlı makyajlı kadınlar her zaman 1-0 öndedir
Herkes o kadar yapmacık ve benzer ki doğal güzel olan daha kıymetli ve güzel
Her insanın bakımlı hali daha etkileyicidir.
Bence yanlış tespit.
Çoğu kadın öyle daha güzel ve hoş bence o yüzden olabilir
Rahatlık ve konfor hissiyatı nedeniyle
Nefes alsın yeter gerisi muhim değil
Herkes artık o kadar yapaylaştı ki normal
Size sormalı beyler
herkes aynısını düşünmüyor
Ben buna katılmıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?