Benim cevabım evet çünkü klasik gelin damat kıyafetleri sıkıcı bu bir farkı olurdu ve özel olurdu diye düşünüyorum 





Kostüm partisini hatırlattı bu arada gerçekten iyi fikir olabilir
Çok tatlı duruyorlar
Cevap
6Cevap
Ben genelde klasik giyinirdim ama düğün de istemiyorum zaten
Klasik damatlıklar daha hoj, bunlar palyaço gibi.
Hayır dinime ve kültürüme uygun olmadığı için hayatta giymem giydirmem
Cosplay olabilir herkes eski dönem takilsa
olabilir
Ben gülerim, komik bence 😀
Yok canım neden giyeyim böyle bir şey i
Hayır istemem. Düğün bile fazla geliyor bana.
Hayır.
Güzel olurdu
İyyy asla
istemezdim
Kışın olur bu
Giyebilirsin
Hayır istemem
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar