AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
155Cevap
Giyerim takıntım yok öyle şeylere. En azından giyicek kıyafetimiz var :)
Aynen
Niye utanılsın ki markasız ama dehşetengiz bir şekilde güzel olan kıyafetler var.
Gercegini alamıyorsam sahtesine de tenezzül etmem. Fakir ama gururlu.. Jsjsnsks
Ben gerçek olayım da onlar çakma olsun bacım.
Hiçte utanmam.
Marka takıntım yok. Çakma giycegime markasız bişey giyerim daha iyi.
marka takıntım yok :D
markasız alırım ama bariz cakma almam :DD
Ama her yerde var, demek ki müşterisi çok.
Giymem , giyenide uyarırım eğer marka giyemiyorsan direk markasız giyin çakmasını giyme yani herkesin bir tarzı var
Cakmalarini orjinallerinden ayiramicak kadar kaliteli yapiyolar , orjinali cakma gibi kaliyo fark etmek zor olur yinede
ama kalite farkı var
giyerim. hemde çatır çatır giyerim. çakma olmayıp bilmediğim bir marka sıradan bir butiğin mağazanın ürünü de olsa giyerim. beğenim yeterki
:))
Ayakkabı dışında marka takıntım yok. Aslında ayakkabıda ds böyle bir takıntım olmasının nedeni daha önce başımı ağrıttım. Çakma ayakkabı kullandığım zaman ayaklarımı ağrıttı ve yara yaptı o gün bugundur yakışsa dahi çakma ayakkabı almıyorum
ayakkabı bence kaliteli olmalı. Netice bütün yük onlara veriyoruz.
İşte bu yüzden bende yıllar once vazgectim
Çakma adidas giyeceğime markasız ayakkabı giyerim daha iyi
Ben giymemeye dikkat ederim. Ama ben giymiyorum diye de giyenleri de küçümsemem aşağılamam
Saat, Ayakkabı, kemer 3 ü iyi olsun gerisi farketmez hoşuma gittiyse alırım
Marka takıntım yoktur. Güzel olan şeyi giyerim. Kalite şart tabi. Bu yüzden çakma marka yerine herhangi bir kunduracıdan alınan ayakkabıyı yeğlerim.
Hayir giymem. Gider markasiz bisey giyerim ama cakmasini giymem.
Emege saygi sonucta. Hirsizlik bu !
bu utanma olayını anlamış değilim Ha!!!
Müslüman bir toplumuz (PEYGAMBER EFENDİMİZ S. A. V)'da yoksul bir insandı neden utanalım ki bize ait olan bir durumdan?
düşünsenize ülkemizde milyonlarca insan yoksul yani bunlar hep utanmalımı?
bu tip duyguları rastladım, o yüzden utanç duygusu kullandım, yoksa her müslüman lüksten uzak durmalı, sade yaşantısı sürmeli. En baştan, bizim iktidar, sadelik ile gözümü batıyor. Neyse, bu araya hiç girmeyelim. Cevap için sağol.
iktidarı karıştırma :))
ayakkabı kutuları havada uçuşur 300 metrelik (GEMİCİKLER) Karaya Vurur ;)
hiç karıştırmazsak iyi olur;) Yoksa, bu konu bitmez:)
Sen beni anladın:))
Gayet İyi anlıyorum :) Seni.
bazı markalarda orjinal diye değilde kumaşı kaliteli ise renk atmıyorsa vb. durumlar orjinal alırım.15 liraya tshirt alıyosun 2 hafta sonra pert cunku.
giyerim utanmam da. çünkü önemli değil gerçek sahte ! :) hepsi aynı benim için :D
en önemli, senin konforluğu:)
Markayı sadece elektronik ürünlerde tercih ediyorum. Giyim tarzında ucuz olanı tercih ediyorm :D
Çakma nike giyip hava atıcama pazar malı giyerim daha iyi
Marka takıntım yok yakıstıgını dusunuyorsam ve ruh halimi yansıtıyosa giyerim
Peki gerçekten marka olarak aldıklarının NE KADAR marka olduğuna eminsin eskidendi o saydığın markaların markalık değeri artık çinde üretiliyor ve mağazalarında satılıyor gerçekten çarkma olanlarla aralarınde pek fark yok
Ayakkabı marka alırımda tişört pantolon gibi giyim ürünlerinde marka taşıyan veya resim yazı olan ürünü almam sadelik önemlidir benim için.
Maddi durumum neye el veriyorsa o sekilde yaparim kiyafet secimlerimi
ozellikle marka olsun takintm yoktur
ve bundan utanan insanlarin sirf marka giyemiorm cakma giyiniyorum bn diye
acilen psikolojik bir tedavi almalari esastir
Giymiyorum , çakma ayakkabı en fazla 1-2 ay dayanır az daha para ekle ustune orijinal al en az 1 sene.
beğendiysem çakma olması çokta önemli değil. marka gibi göstericem diye almaya gitmıyorum zaten birşeyi görünüşünü beğenip alıyorum sadece
Marka takintim yok kaliteli urun markali urun snlamina gelmiyo. ben kaliteye uygun fiyata bakarim. cakmada alabilirim yani sorun olmaz ☺
çakma hayatta giyinmem çakma olan tek eşyam saatlerimdir onlarda çakma değil imitasyondur orjinalleri 10000euro değerindeki saatelrin imitasyonları :)) Onların değerleride 300 ile 900 tl arasınnda değişir
halen çalışıyor mu?
evet otomatik mekanizma hepsi saat hastalığım var
Hayır. Çakma giymem. Param olmasa bile gider diğerini alırım
Önemli olan içindir. kendime yakıştıranı giyerim marka takıntım hiç yok
O marka ve cakmalarini giymem. Giyecek olsam utanma m temizliğine önem veririm.
Çakma giymem. Çakma alacağıma sıradan markasız bir şey alırım daha iyi.
asla giymem, herşeyin orijinali güzel çünkü. ille de marka giyeceğim diye bir takıntım da yok.
marka seçmem giydiğim şeyin markasını bile bilmem neden utanıyım, yeterki benim tarzım olsun
Ben giyerim, burada 'ıyyy işim olmaz' diyenlerin üstüne 10 TL'lik pazardan aldıkları adidas çakma eşorfmanları var biliyor musun? =(
o yüzden sordum:)
devir öyle bir devir oldu ki
insanlar hırsızlıklarından namussuzluklarından değil de çakma giymekten utanır oldu.
vay ben böyle gençliğe turrp sıkayum
çok şeyden insanlar utanır oldu. maalesef mı diyelim yoksa çağı gereği
Herkes marka giymek zorunda değil ama çakmak ürün kullanmak acizlikdir. Mesela kaliteli orta sinif bir ayakkabı 30 lirayken çalma adidas 40 lira. Yani bu zihniyet i anlayamıyorum
yani. yerli markalar varken.
Yerli markalarda istediği kalite ve tarzı bulamıyor insan, ben gitmiyorum
Orjinale cok yakin cakmalar var. Pek belli olmuyo. Onlar giyilebilir
Benim o an ne hosuma giderse alırım. Markasina falan bakmam. Kimi zaman markali alirim kimi zaman pazardan farketmiyor benim icin
300-400 milyon bir giysiye vericek durumum yok. olsa da vermem zaten belkide veririm aman çok param olunca bu soruya geri dönücem hatta kalalım
giyimin cok onemli oldugunu soyleyen kisi bile giyimine onem gostermiyor bu bence tamamen ugursuzluk ve insanin ustunde ki bir büyü olabilecegini dusunmeye basladim ya da tamamen zaman ayiramama :) cakma seyler tabiki utandirir
bu sana göre göstermiyor olabilir, ama ona göre kusursuz. Hangi cins daha hata yapar sence?
erkekler
Hic bakmam param hangisine yetiyorsa onu alır onu giyerim :)
Çakma giyecegime hiç giymem. Aslını alırım aldığıma, giydigime değsin..
Kaliteli seyler giymeye ozen gosteririm. Cakma urun kullanmadim. ozellikle ayakkabi-canta da marka olmazsa olmazim.
Bazı markalar var.
Piyasada çok güzel replikaları var.
Ben bu replikaların firmaların kendisi tarafından yapıldığımı düşünüyorum.
Çünkü dayanıklılık ve ömür konudçsunda aslını aratmıyorlar.
Çakma ile replika çok başka şeyler.
arada da bu var. retrika gibi
Işte bunu iyi. ayırmak lazım.
pek anlamam
O zaman durum. kötü
Hangi şehir?
İç Anadolu. Ne kötü ki? Kendini iyi durumda buluyorum ama.
Hımmm bende Ankara
Evet tüm ayakkabılarım adasdas'dan allah korusun nazardan.
benm için kıyafet kıyafettir sıcak tutuyormu örtülcek yerleri örtüyorsa gerisi boş.
Marka takıntım yok hangisi hesaplıysa onu alır giyerim :)
Çok eskiden ÇAkma bir Nike Almıştım şimdi Annem Temizlik Bezi olarak kullanıyor O kadar SAğlam çıktı :DD
:))
Istedigimi giyerim neden utanicakmisim param neye yeterse o
Ayakkabıda asla çakma, kalitesiz ürün tercih etmem mesela.
lacoste nin çakma gözlüğünü kullandım abim düşürüp kırana kadar. o gözlüğü hala özlüyorum :(
Ayakkabi , saat, cuzda disinda markaya takilmam ama bazi arkadaslar sacmalamis yok özgüvenim gider vs kapitalizm in aptal koleleri olmuslar.
Zaten bu 3 eşya kaliteli olsun. Önde olduğu için.
Benim kibin gariban çakmasını bilem giyemez üste 10 tl lik tişört kışın kazak mont alta öyle bir kot ayakkabı da maximum 50 bilemedin 80 tl o da 5 sene giyme garanti budur olay.
kardeşler kundura yazısını silip giyerim gerekirse dermişim :P
Sırf marka diye aldığım kıyafetler vs yok ama asla çakma giymem.
Olacaksa da orijinal olmalı..
Para var abi (:
Tabii ya :))
Üstünde amblem /marka ibaresi olan şey giymem. Onun için çok fark etmez benim için :))
Giydim mi? giydim sanki giydikte giymedik mi dedik bunlar bir takım uydurma laflar :D Sahi yaa kim giydi nan çakma markaları :P :D :D
pazardan giyerim ne olcak? amerikada bulsam ordada giyerdim hepsi orjinal diye aldik giydik
turkiyeye gelince aliyorum cakma
markasına sıcayım spor yap fizigin güzel olduktan sonra kimse ne marka giydigine bakmaz.
o da var:)