AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
155Cevap
üzerinde markasını belli eden hiç bişey giyimem. esarbın salın bile markasını içe dogru katlarım o derece.
katiliyorum. esarbain markasini disa verenlere de sinir oluyorum :)
@zelalgl bazıları bilerek öyle gösteriyormus şaşırmıstım..
gülünç olduklarinida bilseler:)
@zelalgl aynen ben utanıyorum buna cok dikkat ederim hosuma da gitmez.
benimlesin ozaman :)
@zelalgl :))))
Ne utanacağım ya sadece eğer markaya alışmaya başladı mı insan hep kalite arıyor :D
o da var, marka bağımlılığı ona denir. Şeytan Pradayı giyer bişey:)
Bağımlılık evet :D
hee niyeki don çakma locast biri de nıke. orjinal aldım 1 sene giydim çakma aldım 3 sene giydim bu işte bir terslik var...
şansına
ne şans amma o çakmayı alana kadar bendekiler orijinaldi ama o tek eşofman 3 sene giyilince bende çakmaları tercih eder oldum... ama ayakkabılarım orijinaldir :D
Marka takindim yok hosuma giderse marka ilsun olmasin alir giyerim severim oyle marka giymeyi cevremdekiler orjinal degil cakma dediklerinde deli oluyorum :D
önceden ayakkabı olarak sadece çakma nike giydiğim oldu ama şuanda hep orjinal takılıyorum ama çakma nike ya da orjinal nike ayakkabı arasında bir fark göremedim en ufak birşeyde yırtılıyor 2 side.
Param yeterse orninalini alirim cakmasini giymek yerine baska ucuz olan bir mal alırım. Hic olmazda ucuz olan mala para vermiş olurum. Cakma da ayni kalitede olacaktir ucuz ile...
Orijinal giyince utanirim birileri ölürken sokaklarda ben onu gyiyosam vicdani ahlaki duygulardan yoksun olduğum için
yüksek empati duygusu var sende. Az rastlanır
Az rastlanirsa çok para eder ozaman :)
zamanla:)
Ya orjinalini alırım ya da gider ucuz markasız bişey giyerim. "Almaya-param-yok-ama-havam-olsun" havasına girmem :)
o da doğru.
Giysem bile utanmam, insanlara ne dicek diye yaşamam ben
her türlü giyinirim ama bir markanın çakmasını almam. ya gider orjinaliini alırım ya da almam.
Hic almam daha iyi orjinalden sasmam ama alana saygı duyarım
Hayir giyemiyorum, takintili miyim bilmiyorum ama giymem yani.
Para yoksa eğer nıye utanıyımki. Giyerim sıkıntı yok😊 para varsada acımam zaten
Giysiye çok para vermem. Seçerim. En az para ile en hoş olanlarını alırım. Çakma olabilir. Alırım yani.
#HangimizSevmedikツ
Çakma olanlar kendini belli ediyo zaten o yüzdende hiç marka giymeye gerek yok, zaten kimse markasına bakmaz yakışıyormu ona bakar
spor kıyafetlerde marka kullanıyorum pazardan bile giyerim çakma giymem ama
spor kıyafetler bence de marka olmalı, dayanıklığı ve konfor açısından.
ya hiç giymem giysemde orjinal giyerim nike Adidas sevmiyorum ama lacos orjinal çanta almıştım bir o var :)
Neden utanayım. Geçen gün 25 liraya çakma new balance aldım. Gayet güzel sadece n harfi yerine s harfi koymuşlar
sev balance karşim :D
Ya ordaki adam bana dediki bu birebir aynısı sonra netten baktım orjinali new balance mış bilmiyordum :s
Gerekirse pazardan ucuzunu alırım ama asla çakma giymem ve takmam.
Pazardan ucuzunu almak cakma olmuyor mu zaten
Hayir tabii ki. bir marka amblemi olmuyor.
Asla giymek, marka takıntım vardır hatta çakma giyenlerle dalga geçtiğim zamanlar olmuştur eskiden
Marka takintim yok. Hangisi hosuma gidiyorsa onu giyerim
Önemli olan yakışması gerisi önemsiz marka çakma veya markasız hiç fark etmez
ne uygunsa onu giyerim çakmaymış orjinalmiş hiç alakam olmaz
Marka takintim yo cpgu markasiz ayakkabi harici kiyafete marka goymiyrm
marka takintim yoktur. yakisanida alirim. marka ve fiyatı ne olursa olsun
çakma ayakkabı giymem ama geri kalan şeylerde farketmez hangisi hoşuma gidiyosa onu alırım :)
hiç marka kıyafetin çakma orjinalini giymedim ne olursa giyerim
Marka takıntım olmadığı için beğendiğim herşeyi giyerim.
çakma giyeceğime bilinmeyen sade bir kıyafet giyerim daha iyi çakmanın amacı ne zaten neden çakma alınır ki
Hayatta kullanmam ya çakma ne orijinal mal almadan bile gider sıradan bir şey alırım aşırı basit görünüyor çakma ürünler
Cakma emitasyon giymiyorum bir yatarken annemin aldigi esorfmanlar var onlari giyiyorum hepsi bu :)
Beğendiğim modele benzer marka olmayan bir ürünü alırım
iyi fikir
cakma asla giymek zaten istesemde giyemem burada cakma bulmazsın D:DD ama makayada onem veriririm
burada cakma bulmazsın derken?
buradanoktacomda mı?
hayır yasadıgım yer icin dedim farklı ulkede yaıyorumda
anladım.
çakmada giydim çok orjinalde ne pek öyle takımtım yok
serbest sitilin var
yani free takılırım yani, beğendiysem yakıştırdıysm çakmaysa veya orjinalse alabiliyosan alırım takımtım yok işte, marka takıntısı olanlarıda anlıyorum ama
anladım, kafanı takmıyorsun öyle şeylere.
Utanmak degilde 2 3 sene giymek yerine niye 2 3 hafta ya da ay giyiyimki?
Kalitesiz giyemek için o kadar zengin değiliz, değil mi?
Bir esofman ya da ayakkabi ya da tsort en fazla ne kadarkibarastirip bilmek onemli atiyorum normalfe bir polo tsort buyuk avmlerde 70 60 tl degilmi ben yine kendi magazasindan en guzel polo tsortu 3 tane 80 tl ye aldim orjinal :) ayakkabi mesela ya da mont biraz arastirip bakinca kalitelisinin ucuzuu bulabilirsin ben iyi bakarim arastiririm ha pazarda aldigim oluyor ama fazla dayanmiyorlar ve ayni fiyata orjinal aliyorum kafam rahat oluyor
daha ucuz yerler var, mutlaka. İnternet siteler bile.
Iste diyorum kalitelisini alabilirsin ucuza 3 ay degil 1 yil giyersin ya da kuculene kadar giyersin cakmaya vercegin para cebine kalır
evet. haklısın
bu mantığa karşıyım. işte pahalı olsun kaliteli olsun uzun süre dayansın. yahu pantolonlar ve erkek takım elbiseleri dışında 1 yıldan fazla o da en fazla neyi giyiyoki insanlar. 200 lirayada tişört alsan 6 y giyiyosun 20 lirayada alsan
:D kumaş farkı rahatlık farkı var arkadaşım pazardaki lacoste rahat olmuyor malesef niye kendimi sıkıntıya sokuyum ki?
Ayakkabilarim hep marka. Onun disindakiler degisebiliyor.
Üzerime yakışıyorsa olabilir ama ben hiç giymedim sahte ürünler giyince taşıyamadığımı düşünüyorum özgüvenim gidiyor sanki
olabilir
Ayakkabı olarak dusunursek puma nike boy olarak ta Harley kullanicisiyim hayatta çakma markasiz giymem ama kiyafet olarak farketmez ama ucuzda giyinmem ;) kalite önde gelir bebisss <33
niye utanalım herkes adidas nıke giyemeyecegini göre bunlar imkan meselesi sence bu durumdan utanılacak bir şey mi var?
peki sen giyiyormusun markalı eşyalar?
sahte ve sahi durum arasında her zaman utançlık çizgisi var.
peki bunda utanılacak ne var cidden meraktan soruyorum mesela allaha şükür benim durumum var ama durumu olmayan bir dünyada insan var onlar çakmasını giyince utanmaları mı gerekiyor ya da sen niye utançlık duygusu oluyor
evet, ama sık almam. İndirim zamanda. İndirim varken ne 2 kat fiyatta alayım ki?
ya şimdi bu arz talep meselesi imkan meselesi imkanın varsa dogal olarak en iyisi giyiyon en iyi yerde yiyiyon ama imkan yoksa tabiki bir alt segment modellere bakılıyor ama bundan bence kesinlikle utanılmaması gerekiyor bence utanan aptaldır
ama bu duygu çok sık rastlanıyor, özellikle gençler arasında, kabul et. Ben pazarda da giyindim zamanında, şimdi 30 bastık, kaliteli şeyleri da hak ettim.
kaliteli şeyleri insanoglu herzamn hakeder varsa durumun en iyi arabayada binecen en iyi evdede oturacan en iyi şıkır şıkır kıyafetleride giyeceksin yoksa ama imkan bütcene göre yaşayacan hiçde utanmayacan sonuçta herkes insan kalitelisinide giysen kötüsünede giysen en son mezarda gene beyaz kefen giyiuorsun ortak nokta :)
o da doğru. Mezara çorapları bile giymezsin. Bir yazı okudum. Elbiselere para harcamayın, seyahatlara para harcayın. Markasına ne önemi var ki, eğer bu markasız ayakkabılarla Paris sokaklarda dolaşıyorsunuz.
kim dediyse o lafı dogru demiş işde aklın yolu bir :)
bende beğendim:)
iyi anlaştık seninle en sonunda :)
sorun yok pazardan bile giyiniyorum beğenmem yeterli marka olmasada olur :P
marka takıntılı değilim. Gözüme hoş gelen şeyi giyerir ama çakma ama orjinal farketmez :)
Takıntıdan mıdır bilmiyorum ama, giyemiyorum alışkanlık oldu herhalde..
valla ben gıyerım :) hiç utanmam aksıne gurur duyarım :d
Giyme. alacak gücüm olmasa da bunların sahtesi yerine durumuma uygun olanlari tercih ederdim galiba
marka takıntım yoktur ama insan içine çıkıyoruz yakışan ve sağlam birşeyler alırım. :)
Bir de toplumun etkisi da var. Katılıyorum
ewet.
ulen hayatınız çakma olmuş kıyafetınız çakma olsa nolur..
ben onların çakmasını bile giyemiyorum marka takıntım olmadığından paazar da n giyiniyorum
iyi karar
:)))
Karakteri bile çakma kullananlar var kıyafet de neymiş
Genelde marka giyerim ama takıntım yok kendime yakıştırdığım şeyi giyerim
orjinal sadece ayakkabı giyerim belki arada üst baş..
Napsin parasi olmayan insan giyer bende bazen giyiyorum hicte utanmiyorum
Marka takıntım yoktur. Ayakkabı haricinde beğendiğim ne varsa alırım :)
Giymem en uyduruk esyayi giyerim yinede cakma mal giymem giyenede hirt olurum.
Utanmam giyiyorum da 2 yıldır kullandığım çakma ayakkabılarım var ☺
Neden utanalım 1 elbiseyi 1-2 ay giymek varken neden 1-2 günlüğüne giyelim?
marka takıntım yok ama markanın çakmasını almam
Universite de arkadasima cakma forma alip orjinal diye yutturdugum dogrudur 😢
bunu herkes yaşadı, sanırım:)
Yok cocuga hediye ettm 3 ay ne kira ne erzak aldirdi bana kendi odedi hep 😅😄
hıc sahte gıymedım ama gıysemde utanmam sonucta ıkısıde aynı gorevı goruyo haksızmıyım :)
haklısın. Kime ne? Genede türk malıya öncelik vermeli.
Genelde marka giyerim ama takıntım olduğundan değil begendiğim olduğunda beğendiğim yakıştırdığım birşeyse çakması olsun ne zararı var
hayır giymem. marka takıntım da yok beğendiğim şeyi alırım etiketi 500 tl geçmesin yeter ( genelde )