2000 li yılların favorisi düşük bel jean pantolonu neden tarihe gömmek istiyorlar?


Bence de gelebilir güzel duruyor bence
Göbeksiz ve ince belli olanlara yakışıyor.
Cevap
12Cevap
bu pantolon beli isi 10 yilda bir dongu halinde basa donuyor. yukarda ortada asagida yukarda ortada assgida. artik biri bu beli durdursun :) yapin bir kere kurtulun. moda diye iki de bir yutturuyorlar
cünkü cirkin duruyor ve sadece uzun bacakli kadinlara yakisiyor
modaykende giymezdim simdide giymem
bir zamanların klipleri hep tarz kotlarla çekildi critina agulera, britney sperars...
yüksek belli skinny jeanler çok daha estetikler bence
uzun bel seviyorum ben ya çatal görününce çirkin oluyo veya tanga çıkınca belden
Hayır gelmesin hiç yakismiyo
Modayı takip etmiyorum
Bune abi dhg çok kötü
Gelirse gelsin ben giymem
Kimsenin totosunu donunu görmek istemiyorum
Evet şimdi kopya süper olmazmi
Retro olarak yakında gelir
En sevmediğim pantolon şekli
gelmesin çok Amin
Neden peki
sevmiyorum düşük bel jean , yüksek bel daha güzel görünüyor her türlü kalça olsun bacak olsun her yer
Anladım canım
gelmesin mümkünse
Aşırı rahatsiz edici
Göbeğim istemiyor dkxxkc
Çok itici ya
Gereksiz
Bu göbeğe yakismaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?