Düşük bel pantolonlar tekrar moda oluyor! Siz bu modaya uyacak mısınız?

22 kış defilelerinde bir çok modacı düşük bel pantolon kullanmya basladı, yaaaani geri dönüş hızlanıyor. Wide leg olarak da geçiyormus. Yüksek bel panti manyakları aglıyor...

Bu modaya uyulur mu sizce? Fiyat+performans ürünlerini arastırmaya baslayayım ben bi 🙄

Düşük bel pantolonlar tekrar moda oluyor! Siz bu modaya uyacak mısınız?
Düşük bel pantolonlar tekrar moda oluyor! Siz bu modaya uyacak mısınız?
Cevapla