22 kış defilelerinde bir çok modacı düşük bel pantolon kullanmya basladı, yaaaani geri dönüş hızlanıyor. Wide leg olarak da geçiyormus. Yüksek bel panti manyakları aglıyor...
Bu modaya uyulur mu sizce? Fiyat+performans ürünlerini arastırmaya baslayayım ben bi 🙄

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Hayır giymem ben
Hayır asla. Görüntü berbat, bacak boyunu kısaltıyor. Ayrıca eğildiğinde belin açılıyor çok rahatsız edici bir durum.
İnce bir belim var ve bence yakışır. Neden olmasın? 🙄
İnce beli olan kadınlar için güzel ama beli kalın ve fazlalıkları olan kadınlar için rahat değil.
Nedret ederdim, hâlâ da sevmiyorum. Rahatsız bir kere
Zaten dışarıda et görmekten Midemiz kalkıyordu şimdi biraz da 190 kilo kadınların göbeğini göreceğiz bu pantolon sayesinde yeter artık etlerinizi fışkırtmayın dışarı
İstesem de uyamam gobegime nazar değer maazallah😂
düşük bel pantalon aşktır
Kullanmadım, kullanmayacağım.
Ben yüksek belciyim.
Hayır sevmiyorum
Kızlara yakışmıyor.
Yazın gideri var yea
Çok kotu be
Bol bol çatal gitcez yani
Görcez yazacaktım gitcez yazmış mk klavyesi