AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
124Cevap
Saçını bırakta evde çizmeyle mi dolanıyosun sen? :D
bebegim çizmeyi yeni almıstım ve özel bir gündü bende kombin yapıyodum birini çıkarıp birini giyiyodum vs :D
eski haline dön bu arada olmamış bence :D
bende onu diyorum :D
Hatun gözünün feri sönmüş :D eski haline dön seni alayım.
napcan beni ya ben ölmüsüm bitmişim bu sac 2 ay açılmaz her gün yıkıyorum yine kapkara :D git karamel birini bul :D
2 ay dediğin nedir ki :D gelir geçer :) yok işte karamel az bulunuyor :)
benim tenimde karameldi sacımda. of off
düzelir yavrum dert etme :D hem senin duruşun yeter :)
Dürüst olmak gerekirse yakışmamış yüzünün güzelliğine gitmemiş bu renk :)
Kış rengi olmuş 1 ay kullan... sabunla yıka hergün rengi açılır
Ya sen çok güzelsin bana varirmisin ya bu ergenlikten cikmadim giti :( vücudun. Ve elbisen şahane
2 fotoda konu saçlar değil gibi geldi...
bu fotoyu çekeli 3 gün oldu. o gün özel bir gündü o yüzden giyimime özenmiştim. ve de bu siyah sacımla tek fotom bu. buraya atmak için özel olarak çekilmedim.
2 fotograftaki sac rengi daha güzel...
olmamış iki renkte senin rengin değil bana göre.
ne renk benim rengim hanımefendi
2.bp.blogspot.com/.../...Sa%C3%A7-Modelleri-12.jpg böyle bir şey..
güzel renk gercekten
daha genç ve dinamik bir renk.
Kotu olmamis ama karamel gerçekten güzelmiş
evet cok seviyodum onu ama insan arada değişiklik istiyor işte pişman oldum şimdide
Siyah değil koyu kahve olmuş rengi belli oluyor.
siyaha yakın işte. ilk kez bu kadar koyu yaptım
ne olcak birazda böyle takil.)
mecbur :)
Fotoğrafta ki yeni rengi mi?
hayır eskiii
Bu iyi olmuş değiştirme dicektim bende tam...
güncellemeye bak siyahı attım.
Ya içimden bu hali de güzel demek gelse de samimiyetsiz olacağım. Özellikle profil fotosunda ki rengi beğendim çünkü ten rengine çok uyumlu... Bunu söylediğim için moralin bozulacak bu yüzden özür dilerim...
tesekkür ederim
Bişi yapmadım ki elimde olsa eski haline getirmek için fikir verirdim belki en iyi ihtimal ile. Neyse eğer başarabilirsen eski haline döndürmeyi paylaş bizimle merakta bırakma bizi...
Sac boyasi. sorusuna. bile cevap veren o kadar embesil. erkekler var yani himmmm..
karamel daha güzelmiş
bende onu diyorum :)
yenisi daha güzel boşver birazda böyle takıl
karamel candır ya :) hangi kafayla bunu yaptım bilmiyorum
yanındaki iyiymiş :D :D
kahve saclı? :dd
Bence kahve ssna cok yakismis
cok tesekkür ederim canım ama ben sevemedim çevremdekiler de beğenmedi
Cevrendekiler kör sanirim kahve sana cok yakismis
tesekkürr sevindim
Hertürlü giderin var takmaa :))
e zaten çirkinim demiyorum saclarım çirkin oldu diyorum kapkara bisey oldum ya:D
ikiside iyi demek istedim eski halin daha iyi tabi
Fotoyu çeken sen degılsın o zmn
ne alaka hanımefendi foto da ağlasa mıydım?
Mutsuz degılsın en azından
önceki halinden daha iyi emin ol.
tesekkür ederim beğenen nadir insanlardansın. annem iğrenc falan dedi ya :D
baya farklı bir hava ama hoş zevkler değişiyor :D
sen neye üzülüyosun ki gayet hoş duruyo saçlar
eskisi daha iyi oldugu için
onu da gördüm ve hala fikrim aynı
Sakin ol ve makası yavaşça yere bırak.
hı :D
Bu sana son uyarım :D
O siyahmi siyah dedigin benim gibi olur
yani bana göre kömür bu hep açığa alıştıgım için bana göre baya baya koyu
Cok cirkin olmussun :D
abartma :D
:D madem biliyon güzel olduğunu neden soruyon bize :D
heh bak çirkin kızın teki de artı vermiş sana ne hos :D:D
Belkide sen atmissindir :D sdfgdfgsa :D
Hepsinde harika görünüyorsun. Bir sorun göremedim.
tesekkür ederim de karamel daha hostu
Bence siyah da iyi.
cok tesekkürler
Rica.
birinci fotoğraftaki kzıın aklına uydun dimi :AD
hahhahaha evet doğru tespit :D :D
Güzel olmuş gençleşmişsin baya :)
daha gencim zaten 19 um:d
Sarıyken 22-24 gibi gözüküyosun ama gencim diyonda. d
bence güzel olmamış cok koyu sac yakısmamışş
bende onu diyorum
sarı cok iyi diğerleride güzel ama bu hic olmamış hemen git Çitele akıt boyana tiner felan dök
bende onu diyorumm
Karamel daha güzelmiş..
kesinlikle. senin sac renginde güzel bak
Senin ilk fotoğrafın gibi olan tonlar, çok hoş bence ama merak etme zamanla akar eskisi gibi olur bu arada çok teşekkür ediyorum :)
:))
üzgünüm ama açılmayacak
ay sacmalama sac bu açılır :(
Boya bebeğim boyaaa.. illaki açılır ama eskisi gibi olmaz boyatman lazım hemen yaparsan yakarsın birazcık takıl böyle. Bu saçta yakışmış tadını çıkar :))
her gün yıkıyorum canım bakalım aksın birazcık yeter :D
Siyah güzel yola devam
kapkara oldum
Yok ya güzel duruyo yakışmış bence :)
Guzel olmus akana kadar takil boyle
ne zamana akar böyle tatlı bir kahve olur ki
Eski karamel geri gelir mi ki?
geri istiyorum banane ya :(( hiç alışamadım
Büyüleyicymis gerçekten:))
sana en iyi gidicek renk bal köpüğü
kesinlikle cok gidiyor o renk haklısın
koyu renk daha çok yakışmış
o değilde sacının rengi bir harika :(( of of.
teşekkür ederim :) kızıldan döndüm bende anca bu renk oldu :)
kızıl cok zor renk ya.. geçen yıl yapmıştım bende
Kumral yap kendini ¬¬)
karamel..
Kumral ¬¬)
Firinda puding unuttun sandim boyle iyiymis
hımmm
İkisinin de gideri yok, o yuzden farketmez
sen cok yakısıklısın ya ondan profil foton bile yok.
Ama yakışmış takma kafana.
(
simsiyah oldum kız :S
Nescafe yaparsan yakışır. Herkes kahve sevmez.
hımm anlıyorum
Siyah halin daha güzel yeminle :)
yok artık böyle düşünen bir sen varsın
valla bak :)
Dert etme ya, son derece kötü olmuş.
sağol :(((
Bence olay saç değil.
bu fotoyu çekeli 3 gün oldu. o gün özel bir gündü o yüzden giyimime özenmiştim. ve de bu siyah sacımla tek fotom bu. buraya atmak için özel olarak çekilmedim. he beğenmiyosan da özelden mesaj atmayı kes
Bence hiç dokunmasaydin :)
bencede ama yapcak bisey yok artık :)
biz napsak ki acaba :D ks üyeleri olaraktan...
oda güzelmiş aman birazda oyle kal
Bu guzellige erkek saci bile gider.
Iyyyy igrenc cabuk Ctrl + Z yap :\
Diğer hali daha iyimiş..
Eskisinden daha iyi olmuş bence
bence güzel olmuş neden mutsuz oluyorsunki :)
eskisinin daha iyi oldugunu bildiğim için :)
ben sana bunu daha çok yakıştırdım :)
Ne guzel saclarin varmis niye kiydin :((
can sıkıntısı işte :(
Saçlarım çokta önemli değil hani
sac cok önemli bir bayan için
Bu vücutta saçlar çokta önemli değil
hee pembe yapıyım o zaman
Uçma istersen
Yüzün güzel sıkıntı yok. Takma kafana
tesekkür ederim..
Duvarda ki döşeme güzemiş
efsanedir o :))
Doğrudur açıp açıp bakıyorum
Yanındaki sarışın daha güzel.
o beni zaten ne diyosun ya :D:D
Vay aq, karıştırdık. Soldakiyle :D
o bilgenur :D
oha süper be neyin kafası mutsuzluk
karamelin daha iyi durdugunu görmemek için kör olmak lazım
siyahı tek gecerimm kör müyüm o zmn bn? :D
Kesinlikle karamel hali.
kesinlikle :(
2. fotoda göstermek istediğin saçmı
bu fotoyu çekeli 3 gün oldu. o gün özel bir gündü o yüzden giyimime özenmiştim. ve de bu siyah sacımla tek fotom bu. buraya atmak için özel olarak çekilmedim.
tamam
kendini göstermişsin saçlarını değil :D
bu fotoyu çekeli 3 gün oldu. o gün özel bir gündü o yüzden giyimime özenmiştim. ve de bu siyah sacımla tek fotom bu. buraya atmak için özel olarak çekilmedim.
Siyah daha güzel olmuş sankim :)
cok nadir beğenenlerden birisin
Olsun güzel herşekilde güzeldir :D
Bende sarıdan siyaha geçtim çok pişmanım..