Kahve falını bıraktım ama üzülüyorum napmalıyım?

Her gün kahve falı atardım.1 haftadır falan atmıyorum ama ruhum daralıyor. Önceden üzülünce kahvemi içip fal atardım. Şimdi arkadaşım da yok evden de çıkmıyorum, okul kapalı. Çok kötü oldum. Sitedekiler bıkmıştı ama o iyi gelirdi bana.

Kahve falını bıraktım ama üzülüyorum napmalıyım?
Cevapla