bumu siyah? canım sen siyah görmemişsin... kahve parlıyor bu ışıkta bile. Gündüz nasldır kimbilir? ayrıca koyu saç rengi candır ;) makyaj daha bir yakışır, daha bir asilleştirir insanı, inan artk dışarda herkes karamel.. herkes sarı.. böö geldi. Yakışmış bence ;))))
04 Yorumla
En İyi Cevaplar
Ayni bende kullu kumraldim bir kahve tonu aldim palette resmen siyah oldu cok iyi derlerrr birde markann boyasini iki ay sonra acildi busefer loreal aldim oturdu sonunda sen hangi markayla boyadim bazilarini bir kac dkk fazla tutsan koyulasiyomus
02 Yorumla
+1 yılbence sen erkeklerin seni beğenip beğenmediğini merak ederek bu soruyu sormuşsun. ben de sana cevap vereyim erkek olarak hem de güzelden anlayan erkek olarak. güzelsin. yani erkek milleti seni tercih eder. hatta not da vereyim sana 10 üzerinden 8
07 Yorumla- +1 yıl
bu arada yaşım 36. yani güvenebilirsin yorumuma:)))
- +1 yıl
ben sorduğun soruyu unuttum ve 10 üzerinden kendine verdiğin 98 nota takıldım. cok komiksin cidden. güldürdün beni. ama objektif değerlendirmişim diye düşünüyorum 9 la 8 arasında pek fark yok değil mi. bayan değilim ama bayan kıyafeti ve sacı konusunda cok zevkliyimdir. bence ilk rsimdeki sarı saclı sensen en doğru renk senin için o renk
- +1 yıl
çok hzlı yazıyosun bu arada dah ben cevabı bitirip sayfayı yenilerken sen cevabı bitirmişsin bile:)
- +1 yıl
köpeğini mi gezdirecen yoksa başka işin var da mı cıkıcan cidden
Gizli Üye(36-45)+1 yılSiz bilirsiniz ancak koy tonlar açık tenli kişilere bence daha çok yakışıyor. Ve attığınız resimde de iyi görünüyorlar.
Neden bu kadar stres yaptınız ki.02 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBence yanılıyorsunuz, aksine yüz hatlarınızı ve yüz yapınızı daha da ortaya çıkarmış saygı değer Gamze
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
122Cevap
Saçınamı bakıcaz poponamı bide evde botlar çok çirkin durmuş foto çekicem diye bot giymene gerek yokmuş ilk fotolarla arada fark gorunmuyo tabi burada ssçın on planda olmamış..
01 Yorumla- +1 yıl
senin aklın oraya gittiği için öyle görmüşsündür bu da senin geri kafalılıgının kanıtıdır. ister şort giyerim ister etek. ki özel günler dışında asla giymem bu tarz. o günde benim için cok özel bir gündü evde kombin yapıyodum botlarım da yeniydi ve kıyafete uycak mı diye foto cektim. siyah sacımla çekilmiş tek fotom buydu onu atıp sordum. buraya atmak için özellikle çekilmedim yani. ilk fotodakiyle arasında fark göremiyosan sana zaten cevap bile vermeye değmez. anlamıyosan yorum yapma. KIZLAR SORUYOR da KIZLAR yorumlasın dedim. sen kız mısın?
Ben de boyamistim sonradan kumrallasan sarisinlardanim. Sariya boyadim bakir sarisina donmustum. Bu sac boyama renk tutturma olaylari luna parklarda marlborolara atilan kasnaklarla es deger sanirim. Ya tutarsa. .
01 Yorumla
+1 yılKolestonla boyadıysan onun renkleri koyu çıkıyo ama yeni boyadıgından da olabilir yıkadıkça açılır. ayrıca boyanın numarasıda önemli 1, 2 , 3 , 4 gibi numaraar koyu olur tam siyah değilde koyu kahve gibi bir renk çıkar
01 Yorumla
+1 yılDeğişimlere alış şekerim. İnsanlar nelere alıştı Bunada Sende çevren alışır. Baktın kendini daha kötü hissediyorsun. Kuaförler Allah Allah diyor Sizleri boşa beklemiyorlar ;)
02 Yorumla- +1 yıl
sık sık boyatan birisi değilseniz rengi açtırmakta fazla sorun yaşamazsınız diye düşünüyorum. ama çok rengini açtırır veya değiştirirsem saçlarım naylon ip gibi olur diyorsanız Bence şu anki saçlarınızla barışık olunuz. bence farkındalık iyidir ;)
Moda & Stil konusunda 627 cevap paylaştı. Saçların kötü değil..
Kötü olan tek şey evde bot giymen..22 Yorumla
+1 yılsadece bana mı daha iyi olmuş gibi gözüküyor bu ya.. bence kat kat daha iyi olmuş. burdakilerin çoğu hep soruyu soranın düşündüğüne göre hareket ediyor anlamıyorum.
03 Yorumla- +1 yıl
gayet iyisin sen takma kafana :D
+1 yılKeske sacini cekseyfin poponu gozumuze sokmak yerine
42 Yorumla- +1 yıl
Sade sani cekseydin cunku renl zaten brlli olmuyor duz renk gibo bisey
ikisi de hoş canım. Şimdi ki saçını kullandıkça alışırsın içine sinmezse de yaza doğru karamele dönersin tekrar =)
01 YorumlaFotolarda gayet mutlu gibisin :)
Dönebilmen için oryalle actirman gerekecek buda saçını mahfeder bide en az 1 ay dokunmaman gerek yanar yoksa :)14 Yorumla- +1 yıl
Canım tabiki ağlama Allah daha çok güldürsün.
Akar tabikide ama istediğin kıvamda olmaz oryalle actırrsanda acayip açık sarı gbi olduğundan istediğinden açık karamel çıkar ortaya ama merak etme 2. boyamada toparlar bence yani önünde oryalle yaparsan bir 3 ay diğeriyle yaparsan hic olmayacağı için en az 1 ay daha kaybedersin ;))
Gizli Üye(30-35)+1 yılYine Giymişsin En Güzel Elbiseni
Savuruyor Altın Saçlarını Rüzgar
Yine Üstünde Bütün Gözler
Süzüle Süzüle Gel Güzelim Gel
Bir Öpüşün içimi Yakar Geçer
O Dudaklar Kırmızı Kırmızı
Öpmesem Söndüremem O Yangını
Hadi Bulalım Aramızı Aramızı
Aşka Sakla Gecenin Günahlarını
Ne Güzelsin Karamela Karamela
Durmuyor Ki Aklım Başımda
Sarılmış Boynuma Kolların
O Güzel Yüzün Karşımda:)00 Yorumla
+1 yılher seyden once yuzunuz ve kalbınız guzel sac hıc onemlı degıl resımde cok guzel cıkmıssınız ondan yorum yaptım allah kalbınıze gore versın
00 Yorumla
+1 yılKaramel olmuş kestane bir daha deneme. Çıkana kadar durum idare :)
02 Yorumla- +1 yıl
İyi olur. Biz seni karamel seviyoruz. ::)
Moda & Stil konusunda 332 cevap paylaştı. Bu siyah degil ki hem ilk resimde daha olgun büyük havan var.. :)
01 Yorumla- Moda & Stil konusunda 567 cevap paylaştı.
+1 yılÇok güzel olmuş 10 yaş gençleşmişsin gözünün alışmasını bekle kesinlikle kalsın böyle :)
03 Yorumla- +1 yıl
aynen 9 olmussun:D:D:
bence yakısmış o kadarda siyah olmamıs gözün alısmadıgı için ööyle gelmiştir sana
01 YorumlaSiyah olmamis bildigin kahverengi. Yillardir acik tonda kullandigin icin bir anda koyulasinca fazla gelmis olabilir. Ama kesinlikle siyah degil. Ve oncekinden daha guzel olmus
01 YorumlaBaktım sende ztn tip yokki sacin yesil olsa nolur, vala yanindaki it senden daha guzel
21 Yorumlahiç mutsuz bir poz vermemişsin ayrıca yakışmış gibi :D
02 YorumlaKaramel olanda boya zaten bende ikiside cok itici zaten genel olarak sacini boyatan kizlarin tamami itici
03 YorumlaModa & Stil konusunda 965 cevap paylaştı. Tam siyah değil, koyu kahve gibi duruyor artık başka renkle açarsın istiyosan hatta biraz açarsan sana daha çok yakışır :)
01 Yorumla
+1 yılÇok güzelsin çok aman olsun Karameldin Karamela olmuşsun çok hoş çokta şirin çokta güzel olmuşsun :) Boş ver :D Şimdi onlar düşünsün :)
00 YorumlaYapacak bir sey yok. Boyle yasamaya alisman lazim.
01 YorumlaSaçın varmış güle güle kullan
https://www.youtube.com/watch?v=vB_x4RThq-400 YorumlaHoş birisin ve tatlı bir yüze sahipsiz saç rengini kafana çok takma her ikisinide kaldırıyorsun güzel durmuş ;)
01 YorumlaOncelikle zaten akıcak o acmana gerek yok ve siyah olmamıs dipler kahve zaten. Yüzüne daha iyu gitmis bence.
02 Yorumla
+1 yılaçık rengin üstüne boyadığından rengi çok çabuk akar merak etme ama siyahta yakışmış :)
01 YorumlaKahverengi daha iyi olmuş bence çünkü senin rengin gibi duruyo karemel sırıtıyo kahve daha doğal :D
02 Yorumla
+1 yılBen siyahı daha çok begendim ama fotografında etkisi olabilir :D
03 Yorumla- +1 yıl
Tabi evin içinde neden çizmeyle gezdiginide merak etmiyor degilim :D :D
- +1 yıl
Güzel olmuşsun : )
Tam renginin tutması için açık kahve tonlarında almalıydın.
O'nun dışında yakışmış zaten.03 Yorumla- Moda & Stil konusunda 4,7b cevap paylaştı.
+1 yılSiyah olmamış, yakışmış bence. Karamelli kahve deyince 3 ü bir arada içesim geldi...
12 Yorumla- +1 yıl
Valla ne yalan söyleyim benim bile 3ü1 arada ya da mis kkulu bir türk kahvesi içesim geldi :)
+1 yıl2. Fotoğrafın 1. Pozunda sanki sadece saçlarınla ilgilenmemizi istememişsin?
02 Yorumla- +1 yıl
Öyle diyosan öyle olsun 2. fotoda amaç yav artık şu kalcamıda farkedin der gibi olmuşda ondan söyliyim dedim iyi olmuş saçlarının rengi takma kafana :)
sacların sımsıyah olmamış. botların flodan mı? akmasını bekle bu arada acıcı kullanma
03 Yorumla
+1 yılYenisi daha doğal ve genç duruyor, sakın değiştirme derim
01 YorumlaBoya tabiki bu uzadıkça geri gelir ama biraz zaman alıcaktır o kesin. :)
01 Yorumla
+1 yılkeşke yapmasaymışın :( karamel güzelmiş çalışan sisteme çomak sokarsan oda sana dokundurur bir şekilde :O
02 Yorumla- +1 yıl
aynen keşke yapmasaydın yazık olmuş
Gizli Üye(30-35)+1 yılKaramelden daha cok yakismis kesinlikle acik renk saca alustigindandr ama mtlaka bu kahveyi kullan
03 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılErkekler anlamaz bosver alıştn mi peki:)
Güzel bir kızsın neden kasıyorsun ki. Hoş makyaj silindikten sonraki halin önemli ama...
00 Yorumla
+1 yılBence ikisinde ayri bir güzel olmuş siyah yakismi ya sana
12 Yorumla- +1 yıl
Sanane yaa benim siyah hoşuma gitti bikere
tam güzel bir kız dicektim ki kendini çektiğin resmi görünce vazgeçtim
11 Yorumla
+1 yılsen üçü bir arada kahve iken gitmişin kendini tarantula gibi yapmışın
01 Yorumla
+1 yılIyi olmuş bence.. Sıkıntı yapmana gerek yok canım..
02 Yorumla- +1 yıl
Alışırsın zamanla :) bu halinle gayet naturel ve hoş olmuşsun :)
Fotolarina baktim da gayet neselisin takma kafana ;)
02 YorumlaKir çöz ya da çamaşır suyunu öneririm söker atar affetmez :))
13 Yorumla- +1 yıl
Sen bir harikasin dostum 😀😀
- Moda & Stil konusunda 494 cevap paylaştı.
+1 yılBence o kadar da koyu olmamış, çok hoş olmuş. Daha doğal durmuş hem.
00 Yorumla Bu halini yasina daha cok yakismis güzel olmuş bence
00 YorumlaBoyayı mı fazla tuttun kafanda ne yaptın? Gerçi pek anlamam.
Yıkandıkça açılıyor diye biliyorum01 Yorumla
+1 yılMutsuzum diyene bak bayramda seker degilde para alan cocuk gibi mutlu :)
03 Yorumla- +1 yıl
Sikinti yapma boylede guzel gorunuyorsun ;)
+1 yıltamam gonderiyorum karamell.
Bayana iki kilo karamel sar oglum nesesi gelsin.01 Yorumla- Moda & Stil konusunda 334 cevap paylaştı.
+1 yılYorumların falan aksine bence hoş durmuş ama karamel daha iyi gibi sanki.
02 Yorumla- +1 yıl
Boşver, gidersin kuaföre tam bilmiyorum ama açtırıyorlar falan filan ya öyle yaparsın beğenmiyorsan ama bence çok absürt durmamış açıkçası.
+1 yılzamanla açılır zaten bir kaç yıkamada. ayrıca evin içinde ayakkabı giyinme hiç yakıştıramadım :)
03 Yorumla- +1 yıl
oldu o zamaaan by :)
eski rengi açık olduğu için bu ton sana koyu gelmiştir zamanla gözün alışır
01 Yorumla
+1 yılKoyuya boyamışsın saç boyasının markası neydi eger alacaksanda (Koleston) tavsiye ederim benim annem kullanıyo bende ona uyguluyorum :)
01 YorumlaYıkandıkça kesinlikle akar bende o hatayı yaptım akar üzülme hiç :))
00 Yorumla
+1 yılçok güzel olmuş bence üzülme farklı bir tatlılık katmış
00 Yorumla
+1 yılResimlerdenn süper anlaşılıyor saç renklerin biri loş ortamda öbürü Florsan ampulun altında
01 Yorumlabence cok guzel hıc kafana takma boyle seylerı mukemmel duruyor
02 YorumlaO sac siyah drgil koyu kahve canim :) ayrica karamelden kat kat daha cok yakismis :)
00 Yorumlabir kaç yıkamadan sonra açılır zaten ama kötü değil güzel, yakışmış
03 Yorumla
+1 yılsiyah olanın baska fotosu yok mu yakından yuzunu daha net gösteren uzak olmus bu ama fena durmuyor
02 Yorumla- +1 yıl
cek at bir tane at ne olacak sankı insanlar daha net yorum yapsın ;)
Bence cok. Cekici olmussn boyle daha cok yakismis hc canini skma
00 Yorumla- Devamını Gör (113)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar