Doguluyum yöresel kıyafetleri çok beğeniyorum siz nasıl buluyorsunuz 


Bizim burada kimse kimsenin düğününe böyle gitmez ayıp. Bu kadar süs püs takıp takıştırmak gelinin yapacağı bişey olmalı ve soruyu okumadan senin kına gecenden bir poz sandım 😐 arkadaşının yerine olsam saçını başını yolarım diyormuşum 😂
Vizyonsuzluk ve görgüsüzlik. be
Altın Gold elbise Gold bu ne görgüsüzlük ya ay hepsi bir de birninjn aynısı giyiniyor gelinden gzuel olma cabalari bende kurdum ama Allah'tan böyle adetlerimiz yok ,23 Nisan cocuklari gibi aynı elbisenin farklı renkelri birde yuze doksanu platin saçlı bukl bukle fabrikatan çıkmış gibi 🤣
Siz nerenin kürdüsünüz? 😅
@Unisckazannn 👌🏻👏🏻
Peki siz ne giyiyorsunuz
@Kapaklıkiz teşekkürler
Ya o kadar zarif elbiseler var ki insan içinde kuğu gibi olur
Öyledir. Ama yöresel elbiselerin hepsi gösterişli olur. Fistan giyilmezse saçı makyajı gösterişli olur. Yani düğün işte insan ister istemez özeniyor
Yöreniz bu şekilde ve gayet şıksınız. Mühim olan sizin kendinizi beğenmenizdir. Yöresel kıyafet giymek, süslenmek ve yörenizi temsil etmek harika bir şey! Gayet güzel olmuşsunuz..
Benim yöremde bu tarz kıyafetler yok olsada sade giymeyi tercih ederim şıkır şıkır şeyleri sevmiyorum tabi tercih zevk meselesisl siz beğenmeniz önemli
Cevap
44Cevap
Bence güzel.
Düğün için çok abartı belki kına kıyafeti olabilir. Gerçi kürt değilim bilemiyorum adetlerinizi ama fazla geldi
Düğün değil de sanki senin kına gecen gibi. Bence düğün vs yerlerde gelinle eş değer olmamak gerekiyor.
Kız bu ne avizelere benzemişsin sarı sarı 🤣 biraz zarif ol gören kendi düğünü sandı dicek begenemedeim gelin mi sensin arkadaşı mi belli değil
Bilemedim yani çok altın yerine boğulmuş gibi ama oralarda böyle giyinince güzel olunuyo diye biliyorum o yüzden güzel diyorum
ben hiç doğu düğününe gitmedim oralarda böyleyse bilmiyorum ama ben bi düğünde bunu giyen birini görsem gelin sanırım, elbise güzel
Başkasının düğününe abartı, kına gecesi elbiselerine benziyor. Gelinden abartılı giymek rol çalmak gibi geliyor
Arkadaş düğününden ziyade bu giysi giyenin kına gecesi varmış gibi bir izlenim uyandırıyor yani çok mantıklı bir elbise değil gibi.
Doğuda kızlar hep böyle yöresel giyinir gelenek göreneklerini devam ettiriyorlar bu yüzden tebrik ediyorum hoşuma gidiyor
Bizimkiler de bunlardan giyiyorlar. Ben pek sevmiyorum ama bazılarına da çok yakılıyor. Bu elbise çok iddalı. Daha sadesi yok mu?
Kahramanmaraş'ta bunu kına elbisesi olarak giyiyorlar. Arkadaşının düğününde de giyilmez bence.
Biraz abartı ama köyü değil sanki
Ben çok beğendim, çok hoş duruyor ama dediğin gibi biraz abartı.
Abla kolundakilerden fazla olan varsa 1 tane versene
Bence güzel eğer bu giyiniyorsa abartı karşılanmayacaksa 🤷♀️
Güzel ya ben seviyorum halk oyunlarından dolayı giymeye çok alışkınım.. Üzerindeki de gayet güzel.😊
Beğenmiyorum. Tarzım değil, yöresel geleneksel hiçbir şey tarzım değil
Oha harika bende kürdüm bende giymek istiyorum ama Gaziantep'te kınarlar
Önemli olan size yakışır olması gayet hoş olmuş tercih sizin patron sizsiniz
Senin kınan değilse bu kıyafet cok dikkat çekici olmuş altınlar vs. Biraz daha sade olabilir
Nişanlarda kızın en yakın arkadaşlarına giydirdikleri şeylere benziyor.. Ben sevmedim :/
Soruyu okumasam Hürrem Sultanın burada ne işi var diyecektim
Hürrem sultana kurban olayım lsiwlödmc
Hoş duruyor gerçekten ama düğün için uygun değil sanki.
Düğün sizin düğününüz değil , arkadaşınıza saygı duyuyorsanız daha sade giyinmelisiniz. Düğünde en dikkat çeken gelin olmalı. Rol çalmayın bence
kıyafet çok güzel size de çok yakışmış ama sanki siz gelin gibisiniz o yüzden biraz daha kıyafet bakabilirsiniz bence ❤️
Berbat. Başkasının düğününe kendi kına gecenmiş gibi gidemezsin. Şu an nerede olduğunu bilmiyorum ama batı taraflarına adetimiz böyle. Düğünde gösterişsiz olman uygun olur. Benden tavsiye eğer milletin seni ayıplamasını istemiyosan.
kısa boylulara yakısmıyor ya bizdede giyerler ama en az bir yetmiş üç olmak lazım yakışması icin
sen kaçsın normalde
Sizde de mi giyerler nerelisin dogulsuun herhalde
@ezjaanrojwaa evet sen
Kısa boyluya niye yakışmıyor?
@Elmayanak01 hoş durmuyor senin var mı bundan gıydnmı
Ben kürt değilim kıyafeti boş ver bana altın lazım 😂
@Elmayanak01 he altın düşkünü gelinmsn yani sen
Gelin değilim yahu. Kadınım dişilim bu yüzden altın istiyorum zaafım var bence çok değerli bir maden üstelik kadında da çok asil duruyor kullanmayı bilirsen.
@Elmayanak01 o zaman buralara gelin gelmeyi dene
Akraba evliliği yapıyorsunuz hep biraz imkansız gibi... Sen nerede yaşıyorsun?
@Elmayanak01 yo ybaancıda oluyor.. evlilikte önemli olan uyuşmak yani
neredensn
Adana sen?
@Elmayanak01 urff
@Elmayanak01 yaş kaç senin
Daha fazla bilgi veremem bayım
@Elmayanak01 niyeekii özel bilgimii yakınmışızz
ne istiyon evlilikmi
@Elmayanak01 ne istiyosn söylesene
Evlilik bana göre değil. Hazır hissetmiyorum. Altın büyük bir güç bu yüzden o madene hayranlığım var.
@Elmayanak01 altınmı seviyosn
verelmm cok istiyosan
Aaaa öyle kolay mıydı sizin altın vermeniz? 😂
@Elmayanak01 he napacaz veririzz mezaramı götürcez
Kaç gram? 😂
@Elmayanak01 edern kadar nekadar edersen o kadar
Ederim Allah katındadır. Yerde belli olmaz. Kestiremezsin.
@Elmayanak01 kilon kadar olsnn olmazmıı bide güzelliğin
Sen ortaya çıkmadın bşrşey diyemem
@Elmayanak01 sildnmiii hesabı opuu
Sultanlar gibi olmuşsun şimdi düğün için çok ağır oluyor diye düşünüyorum
Kulturel ve hos ama rengini ben sevmedim moru vardi bunlarin sanki?
Urfa yöresi mi
Cizre
Güzelmiş. Kızları da güzel diyolar
Gelin giyecekse güzel bence
yöresel kıyafetleri hiç sevmem
Oha acayip gösterişli bunu kim giyer
Hurrem sultan?
Cok sarı çok gold ya kusasım geldi.
Düğüne uymamış gibi. Kına olsa olurdu
Bu ne ya evlenecek olan sen misin de kına gecesi abiyesi giyecen
Çok kaba ve boğucu
Onlar gerçek altın mı?
Aşiret boyu yöresel kıyafet 😊😊
Altının gelini var 😂
Gelin sensen iyi olmuş
Hindistan düğünü mü?
Doğuluyum ama sevmiyorum
Xper yetmiyor yazar msın
Güzel değil bence elbise
Sen mi evlencen kanka
Hoş bir görüntü değil.
Ben çok beğendim pır delale
Bicî
Anlamadım?
Altın suyuna bandırılmış gibi beğenmedim ben
Beğenmiyorum ben bunları
gördüklerimi sil 🥺 bu ne böyle
Beğenildiyse halt yemek düşmektedir.
Az olmuş tapu senedi falanda tak takıştır
güzelmiş çok yakışmış
Çok gösterişli ve güzel duruyor
Doğuya uzak olduğum için bilemedim
Aşırı güzel seviyorum yöresel
Hint işi gibi sevmedim
Gelinden çok gelin gibi gösterirmiş 😅
Biri düğünüme böyle gelse gülerdim
Ben pek sevmedim ama sen bilirsin
Gözlerim kanadi 😭
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?