AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
100Cevap
yakışıklısın da wouvv perfect değil abartı bıraz :)
Tabikide perfect Değilim ama yakısıklıyız kanka😄
yakışıklısın ztn ona bı sey demedım :) oyle peşimi bırakmıyolar falan abartı geldi ayrıca bir şey yapma ne yapıcan Allah vergisi kullan işte :)
Haklısın yaprağım saol😄😄
rica ederim :)
Kardeşim iyisinde o kadar da degil yani abartmissin.
Böyleleri yüzünden biz sevgilisiz kaliyoz kızlar bizi beğenmez oldu.
bir tayyip bir sen ne atmışsın be hocam. Yakışıklı erkek görmemişsin sen asdjaf
Yok görüyorum kendimi
bonzai?
Çekememezlik yapma be kardeşim hadi
bu egoyla çok çekersin kardeşim sen benden söylemesi ;)
Yok çektiriyorum kardeşim rahat ol sen :)
Saclarin gitmeden keyfini cikar ama bence o kadar da degil sanki :))
Var var teşekkürler bu arada😄
Bisi degil erkegin yakisiklisi degil durust olani makbuldur
Doğrudur
ahahhahahah kardeşim taliplerin varsa kaçırma bence yoksa evde kalırsın taksimde ki zenci kulübüne beklerim :)
Haha kanka bir ara paslaşalım😄
kardeşş aynı sıkıntıı bendede var. ben kndimi yakışıklı görmem hiç ama. Allah vergisi işte ne yapcan sıkıntı yok yani. Hayırlısı neyse o olsun.
Saol kardeşim
eyw sağol. ama bir çekicilk var sende. şeytan tüyü gibi. ondndır. Allah yolunu bahtını açık etsin kardeşim.
Eyvallah kardeşim Saol
Bu sana burdan yazanlr varya dalga gecer gibi yazan kizlar emin ol aynı o kızlar gibi bakıolar sana ama işte ego :)) inanma yani kirveee :))
Yhaw bilmiyormuyum kanka ona göre ayak uyduruyorum bir bak resimlerine kıçı Kırklae neyse eyvallah kardesım
Dinle beni yooolll ver ;)
"allaam neden neden bukadar yakışıklıyım off yha offff"...
* malı
geçen başka biri daha resimlerini yayınlamıştı sakallı sakalsız... sıkıldık böyle kendi reklamını yapanlardan... bir kız bulmak ümidi ile
😄😄
dişler harika vampir gibi... devam et sallama... cok ıstıyolarsa ver gitsin :D
Düşümdumde kız olsam veririm sana aslinda şimdide verebilirim sana arkami çünkı cok yakisiklisin kenks arkam kurban olsun sana:))))
Kiz olsam varirdim kanka sempatik cocuksun Allah sahibine bagislasin :D
Aynı sorun bende de var kardeş ya bulursan bir çaresini bana da söyle
their looked your hair.. In my opinion you should cut your hair because you look likelittle bit justen beiber...
kardeş castin bikere sarışın ne alakası var ya castinle falan bu işlerin
Bence uslu bir çocuk olursan belki koşarlar peşinden ters psikoloji kurtarmaz seni dostum 👍👌💪😏
allah sahibine bağışlasın yakışıklıymışsın
Teşekkür ederim.
İlgiden sıkılmak bu olsa gerek. Şeytan tüyünün diğer tekide sende desene :))
Aynen kanka😄😄
Ah böyle bir tipim olsa...
Harbi yakıyon kardeşim.
Teşekkür ederşm kardeşim yorumlara baksana alayının çekememezlik 😄
Senin tipine soku.. yum senin neyini cekemiycem l*n ustteki herhalde gay ondan oyle diyo mk
Nedir bu çekememezlik? Çocuksun sanırım?
Hay masallah yaa yaptiklari. kadar varmisda resim. koyupda gizlilik ne alaka 😏
Sanane tanışmak istiyorsan whatsapa gel Gör 😄
He tamam yaz. burdan 😃😃
Mike posner in zayif halisin 👍
Teşekkür ederim.
senin o deri ceketine boynundaki o kolyeye sokim. ulan millet ne meraklı ego tatminine. ben de kendi fotomu koyar seni g*t ederdim. ama hiç fotom yok
Cekip koysana cok merak etdim ben bir psikiyatris olarak diyorum: sende bulundugun halden mutlu degilsin sen baskalari tarafindan tepki aliyosun ve tepki veriyosu. Ve hak ediyosun
Yuhh abartma istersen çirkinsin sen.
Kıskanma güzelim yakışıklıyız işte niye bozmaya çalışıyorsun😄
Kendini beğenmen güzel çirkin insanlarin kendileriyle barışık olmaları takdire şayan. Göz var nizam var çirkinlikte sinir tanimiyorsun.
Haha çekememezlik kendi Fotoğrafın daha yok kezo. 😄😄
Kendi resmimde sen deki şu kıskanma kelimesi nedir ya kız olsan güzel olsan neyse dicem senin çirkin suratinin neresini kıskanayim iykk
Haha Senin gibi çirkinler beni görünce hemen laf atmaya başlıyorlar Kezban gibi 😄
Ayy Kezban dedi bana ahh nasıl üzüldüm nası zoruma gitti bilemezsin ~_~ çirkin surat gizli korkak
Muşmula Surat senin gibi onlarca kız geçti önümden hadi ikile hepsi yataktaydı😄
moralim düzeldi kardeş sağolasın hala umudum var sayende
Teallam ya derde bak biri çirkin im kimsr bakmıyor der buda bakıyolar diyee dert yanıyor. d
Özgüveni olan insanları her zaman takdir etmişimdir. yakışıklısın kardeşim sitede benim diyeni de siker atarsın aynen devam et.
Saol kardeşim Herkez laf atıyor ama hiç aynaya bakmıyolae😄
Gercekten yakışıklı olmasan bu kadar kişi ciddiye alıp özgüvenini yıkmaya Çalışır mıydı? -hayır. O halde gercekten insanları rahatsız edecek kadar yakışıklısın ;)
Teşekkür ederim.
kafan olmasa yakışıklısın aslında
Bunu diyen sen misin hhaa😄
:) benim buyur
Yine hangi tipsiz sordu bunu diye girdim şaşırdım :)
Saol başkan😄
sen ciddi ciddi bu soruyu buraya yazdın mı ya :)
Evet yazdım😄
inanamıyorum
Çok abarttın ama pek bişey çıkmadı neyse hayatını dolu dolu yaşamaya bak:)
Ee bizene yani? Ama egon bayaca hemde yakışıklı
Sizenese cevap verme ozaman
Veririm vermem
Ama saçmaladığının farkındamısın
Sen şu soruyu sorarken saçmalamıyorsun da ben düşüncemi söyleyince mi saçmalıyorum?
Bizene diyorsun cevap veriyorsun tuhaf 😄
Bizene demek de cevap :D
cevap ta mı vermiyah? :D Kalpana güldürdün hem de haklı olarak. Checkmate!
Yok yani öyle değil hada neyse güzelim sen bakma benim kusuruma egoist tipsizin tekiyim :)
Bak burada doğru söyledin tipsizsin ;)
Blöf yapmıştım😄😄
Sonra bir içmişsiiiiin bir içmişsiiiiiin :D
Yanındaki kızın da yüzüne it sçmaz :D
bir tipine baksana 😄😄
HAHAHAHAHA :D Senden bir cacık olmaz la cidden ayağına beynini taksak çalışmasın diye yürümezsin :D
Nereye gülüyoruz be kardeşim kötüysem kötü dersin biter niye uzatıyorsun
La kötü diyenlere kendine bir bak ya da kıskanma diyosun sorunlu gibisin kimden laf yedinde burada ego tatmini yapıyon ki :D
altimetreyi bir kontrol ettir :))
Tamam.
dağdan inmiş gibi savran uzaklaşırlar
Ozaman hepsi gider😄
bazı yerlerde davran ;)
Ayss mütevazi seni :D
😄😄öyleyimdir 😄
Sen bakma olumsuz konusanlar kibirli buldukları için seni bozmaya çalışıyolar, özgüven iyidir nekadar güzelki yakısıklı buluyosun kendini.. ama gercek hayatta böyle konuşma sakın aşık oldugun veya olacagın kızın gözünden düşmesine uzaklasmasına neden olursun.. kızlar pek hoşlanmaz çünkü kendini öven erkeklerden ;)
Farkındayım işi biraz dalgaya aldım
cıvık kızlar vardır çevrende
Sorma ya😄
Varoş semtlerdeki şu kezban kızlardan bahsediyosun heralde seni anca onlar keser :))
(Konum: Çırağan Sarayı)
Yhaw he he
Semtlerden bahsetmiyorum anca böyle örnekleyebildim yoksa amacım semtleri falan küçümsek değil ya arkadaşım taamam tipsiz değilsin giderin var ama anlamıyorum ki bu ne ego yok kızlar peşimde falan filan sanırsın küçük dağları sen yaratmışın bu kadar kendini beğenmiş olma.
tatlısın ;)
Teşekkürler..
rica ederim
Beşiktaşlı Olcay'ın müthiş sol ayağı
Tamam
Kafan güzelmiş güle güle kullan..! :D
Aynaya bak be KARDEŞim bari öyle laf. At 😄😄
Evlat senin hayallerin benim gerçeklerimdir !!! Ulan evlat olsan cebine eroini bırakıp polise şikayet ederim !!! :D :D
Inciden sözler çalıp burada kopyala yapıştır yapma kendin ol delikanlı ol beğenmediysen kardeşim kötü dersin biter dime
Laa nerden bildin incici olduğumu :D :D Laa olm bir bitmedini bee !!! :D :D tamam dahada başka birşey dimem :D :D
Kanka bizde inciciyiz ayıp sana😄
Sıkıntı yok o zaman :D fakat ego tavan yapmış fazla şişirme kendini ;) uçmak kolay düşmek zor söylim panpa ;):D
Sana boyle bakiyorlarsa bana power bakarlar
Çekememezlik yapmayın be kardeşim iyiyse kötüyse de geç
Bak birader benimde senin gibi arkadasim vardi ha bire bana bu kiz bana bakti su bana bakiyo bir bitmediniz * kizlarda issiz ilk gordugune verecek sanki he bide cok yakisikli olsan bu sitede olmazdin manken diye unlu yaparlardi.
Ne malum çağırmadıklarını
sen yenisin galiba :d
Yok değilim
Tipe bak mk b*k atsan yapışmaz
Aynaya baktım mı balgam atsam falso alır 😄
buda erkeğin kezbanı mk
Profil resmin bakta gel 😄
ne varmış profil resmimde :) ta**şak geçmek için çekilmiş bir foto var profilimde :)
Uykundan uyanmalısın :D
😄 amca gel takıl Yanımda İstanbul taksimde oturuyorum bir ortama sokim seni bak Herkez nediyor😄
ufak at birader biraz
Kardeşim kıskanma😄
bidaha baktım resmine gözlerin çok sıradan dudakların yok gibi saç şeklin kötü sakalların düzgün bitek burundada hafif kemer var gibi 10 üzerinden 4 falansın senin gibi ego için 8-9 falan olması gerekiyo bir insanın. üstelik zincir takmışsın 90 lardaki krolar gibi. kıskancak olsam seni kısakanmazdım
Haha olum kıskanmayın l*n bu kadar çekememezlik😄
Fasulyede kendini nimetten sayarmış
Hahahaha kim dedi sana onu :D yalan o :D
Niye aaaa😄😄
Cilt guzelligin icin ozel bir seyler yapiomusun?
Hayır valla doğal
Masallah
Teşekkür ederim
Kafana poşet geçir öyle dolaş.
Kıskanma
Valla hiçte kıskanmadım herkes nasibini alır çünkü.
kanka fotoğrafın internette dolaşmaya başlamış forumlarda hep açmışlar tipim nasıl diye konu millet sana giydiriyo full a. k :D
Tamam
Egonu kaldir bence -_-
=^-^=
Kırıcı olma sana yakışmıyor :)
Kirici oldugumu sanmiyorum
=^-^=
Tamam
Harun abla?
Tamam
Yuzune kezzap doksek birseyin kalmaz aslinda.
Yakışıklılığım gider evet 😄
Normal bir tipsin, kizlar abartmis bence.
Haha Hiçte bile yakışıklıyım 😄
Yoklukta giderin var, :D
Haha😄 kıskanç 😄
puhahaha desem ne dersin?
Çok yakışıklıyım derim nedicem başka 😄😄
Hiç yakışıklı değilsin
Teşekkür ederim,
Birader hangi clup o? Hayal dünyasında misin
Ulan sana artı vereceğim hiç aklımdan geçmezdi :D:D +1
Kim yanaşıyor böyle tiplere söyleyelim de toplum refahı için uzaklaşsınlar :D
Çekememezlik yapmayın be kardeşim
kaybedenler clubü))))))
Kaale alma :) Bosver baksinlar.
Faca at yuzune bakmaz kimse
O kadar da değil 😄
O kadar degil zaten abarttigin kadar yakisikli degilsin ki :)
Tam teşekkürler 😄
OOOO ÇK YKŞKLSN canım NBR? :DD
Iyi sen😄
Uyan sabah oldu hadi.
Ok..
Oha asiq oldum gliba. s. s akakkskaksjssj
Teşekkürler😄
gerçekten çok votka varmış
Kıskanmayın 😄