Çok yakışıklı olduğum için kızlar benden kaçıyor ne yapayım?

Artık gına geldi gerçekten ben güzel bir ilişki güzel bir hayat yaşayamayacak mıyım beni gören suspus olup kaçıyor uzaklaşıyor bu kadar özgüvensiz olmasa şu kızlar adım atabilse biz adım atınca da kesin bu beni kullanır atar kafasıyla yine yaklaşamıyorlar sanırım artık çok yakışıklı erkeklerin devri bitti kızlar çirkin seviyor yanlış mıyım?

Çok yakışıklı olduğum için kızlar benden kaçıyor ne yapayım?
Cevapla