AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
177Cevap
külot ne yaaaa
öyle bir kelime olabilirmi arkadaslar ya
başka şekilde nasıl anlatmasını bekliyodun? :D
eee ablacım sen yaşı almışsın zaten bu saatten sonra görseler nolur görmeseler nolur seninkini o yüzden giyme bencede ama matureciler yiyebilir seni
bol bol lastik içeren o çoraplar ciddi vajinit yapar yahu, bari pamuklusu varsa onlardan tercih edin.
adam akıllı kıyafet giyersen ister tek kulot ister on kilot belli olmaz sorun belli olmakta falan değil zaten sen de o mana da sormamışşsın
Erkekler kizlardan cok giyiyor demek ki, basimiza tas yagcak :D
bir külotlu çorabımız vardı onu da kaptılar.
Evett :)
demek düşüncesi bile erkekleri heyecanlandırıyor...
kilot giyinmiyoruz oyle geziyoz minik kus hava alsin terlemesin diye ;-)
Minik kuşunu sevdiğim :)
beyin bedava kardes
Kuscular sizi :)
yorum süper :D
Benim bildiğim minik kuş bizde olmaz zaten. Ama neyse. :D
normal düşünen bir bayan giyer istisnalar vardır tabi ama ne kadar dogru tartışılır bn giyerim
ne yani biz anormal mıyız?
öyle demedim alınma yani sen üşütmeye meraklıysan bişey demiyorum
yani G-string mi ısıtacak?
tamam ablam sen aç bişey demiyorum bnmki sadece yorum
adet zamanı ya da terlediğinde sıkıntı olmuyor mu?
Adet zamanı 3 paçalı don üst üste giiyorum cnm.
vayyy sular selle gibi diyorsun. portatif baraj yaptırsan. hem sulamada hemde elektrik üretiminde faydalanırsın canım içi
Ben külotun üstüne Külotlu Çorap giymiyorum bu da sayılırmı :)
Tamam işte sorumun amacı buydu. :)
Hımm o niye ki? dur benim algılarım zayıf gece vakti pek iyi çalışmıyor :D
2 külot üst üste giyilmiş oluyor. Sen giyer misin?
Hee yok ben giymem ama o sebepten değil :) ama bir bayan için dizayn edilmiş ürünlerin işlevini anlamak bazen bizi yorar o yüzden birşey diyemiyeceğim
Ben hatun 3 tane kilotlu giyiyodu gotu usuyomus cikartirken savasiyodum resmen :Ddsdddssd
yolda belde kaza yapınca görürsün ebeninki SAD:SA:D:SADS:AD
Ne farkeder? 2 külot üst üste giyinip kaza yapanları Cleveland Devlet hastanesine ni yolluyolar?
2 külot üst üste giyenini şimdiye kadar görmedim vallahi giyen varsa da helal olsun :D ölmediğini düşün herkes senden bahseder ha buda senin işine gelir :D zaten yolunu bulmuşsun :D
Yolumu bulmak için sorsaydım gizli sormaz senin gibi açık sorar herkese reklam yapardım kendimi.
aaa evet :D burada yolunu bulmasanda olur reel açar seni :D
yapmayın kızlar kavga etmeyin lütfen
Şimdi sen böyle dedin ben yıllarca yanlış mı yapmışım dedim ASDAS
tangaysa kilot giymeni isterim görüntüsü çok hoş oluyor
Sen kilodu bırakta yas araligi 30 dan buyuk Külotlu corapla be isin var?: ))
Biz hiçbişey giymeden geziyoruz. Sen hala külotlu çorap mi giyiyorsun?
Hey Allah'ım yaaaa!
Ablacım sen neden taktın buna sen giymiyorsan bizene o giyiyorsa sanane soruya gel :D
Sananeyse ne yazıyorsun cevap.
Sen neden soruyorsan ondan cevap
Sen çok fazla düşünüyon kardeş fazla gelen külotları kafana geçir
Gülüyorum şu an 😃😃😃
Boxerın ustune termal iclik giyiyoz. Sizinki gibi birsey oluyor yani.. ama sıcak tutuyor :))
Nerede yaşıyorsun? Alaska'da filan mı?
Üşüyoz fark eder mi? Şimdi haşmet üşütüp hastalansa ne yaparım ben... düşünmesi bile kötü
Genelde külotlu çorabın içine boxer giyerim :)) shwndodkd
Paçalı pazen donları da giymelisin. Bir dene. Sonucu bize bildir ama.
Eyi peki yarın denicem bildiririm sana :D
Sende ispanyol paca kotun icine ispanyol da aliyosundur 😅😄
Hönk?
sen efsane olurusn=) olakı bı yerde dusup bayılma :D
saol bayılmam.
:P
bu arada sureklı hava alması nasıl bır hıs=)
boyle kışın etegın arasından gıren buz gıbı hava, yazın asfalttan vuran sıcaklık.. nasıl bı anlatır mısn?
cıddı sordum pls cevap bayan
nurettın abı :D
Evladım!!! Soruyu bir daha oku. Türkçe anlamıyo musun?
sen herhalde beni anlamdin. ben merakimk sordum ablacim
En iyisi hiç bişi giymemek. Yiğidin malı meydanda olmalı :))
Bencede!!
O halde EİC :)
O kadar da deil. Çalış üstünde. bir gün EİC da olur.
Ne gerek var ya. Dünkü hesabımda 30 sorunun 22 si EİC idi :) Neden kapandı blmiorm.
bir gidin ya saçma salak sorular soruyosunuz güldürüyosunuz
Güldürebilmek de mutluluktur.
soruyu soran arkadaşa burdan sesleniyorum bence külottan önce beynini 2 kere formatla. harbi saçmasın yaa. edepsizmisin sen? sorduun soruya bak. Allah akıl fikir versin sana. pislik. adap yoksunu utanmıosunda bunu sormaya.
Sanane be terbiyesiz. sen kendini ahlak polisi mi zannediyosun. seni ilgilendirmez. Ruh hastası.
terbiyesiz olan sensin. buraya sorduun soruya bak.
sanane sanane sanane. herkes ne sorular soruyo? oku da git onlara ahlak polisliği yap.
tabikide snn sorun onlarınkisine göre masum. orda hemfikiriz. kesinlikle. ama yinede hoş değil.
bekaret kemerine ne gerek var, sana tecavüz etmek isteyen kilotlarını çıkarasıya kadar atı alan üsküdarı geçer adam dışarı boşalır
Bekaret kemeri tam manyaklık zaten. Nasıl çişini, kakasını yapıyodu giyinenler. Merak ediyorum. İğrenç bir durum.
giymezsen aşağı eğildiğinde o külotlu çorabı delerler :)
Külotlu çorabı delen, içindeki külodu da deler. Korkunun ecele faydsı yok.
utandım simdi yaa ben yaşına hiç dikkat etmemiştim çok özür dilerim ablacığım gençlik işte bizimkisi kan kaynıyo :)
Tamam yavrucuğum. dert etme.
burada amac baska oldugu icin seni ciddiye alan insanlara almamalarini rica ediyorum
diyosunnn
Amaç 2 külodun üstüste giyilmesi meselesi. Başka amaç aramayın. Çünkü yok.
evet oyledir.
Bız kılot gıyozda corabı kılotduz gıyoz o yuzden rahatız bızım çoraplarda kılot fılan derdı yok sızın gıbı ablacım
Erkek milleti hepten şanslı zaten kardeşim.
Ayrı ayrı giyerim ;)) yani külıt ayrı çorap ayrı :)
ben külodu pantolonun üstüne giyiyorum ööle daha rahat oluyo :)
Teyze 30 35 yaşında kadınsın gözünü sevim giysen ne giymesen ne...
Hiç Birini Giymeyin İyi Değil Direk Etek Pantolon Standart :D
yok bacim külotsuz dolaniyoz biz :D
Helalll :)
En iyisi
Arkadas herhalde adanali :)
saçma bişe olmus bu hemde çokkk
Ben giymiyorum
Kilotlu çorabın o tam ortasındaki kalın çizgi rahatsız etmiyor mu?
Bence ediyor ama sırf soru sormak için böyle sorular soruluyor desem?:) sence
Bencede ole o yüzden sordum saten...
Ters giiyorum. O kalın çizgi rahatsız etmiyor :D
Yok ablam ole de rahatsız ediyor sen tersi deyince deneyim dedim... ama tabi sen alıştıysan bişi diyemem..
Belki alışmışımdır, doğrudur. Ama ortadaki çizgi seni rahatsız ettiğine göre, sen de külotsuz giyiyorsun demek ki. ;)
Hyr rahatsız ediyor ki iç çamaşırımı da giyiyorum...
külotlu çorapta külotmu var varsa o zaman pantolondada var pantolonun altınada giymeyebilirsin :)
O zaman pantolon denmez "külotlu paça" denirdi :D pantolonla külotlu çorabı bir tutuyorsan söyleyecek lafım yok.
bencede o zaman artık külotlu paça densin ya dmi :D sevdim bunu :DD
Kayıyor o kilotlu corap o zaman ne yapıyorsun merak ettim
Niye kaysın? Doğru beden al kaymaz.
rahatina düskunsun en iyisini yapiyosun )
Saol
Ikisinide giymiyoruz... tövbe tövbe
Kesin ve net cevap. D
Ve kesin çözüm. :)
külotlu çorabın içine külot giymeyince ne fantazi olur ama
Külot üstüne külot giyen combo cekenler dunya ahiret bacimdir !!!
Eksisozlukdeki gibi derdini s... Butonu olsa ne iyi olurdu
Külot lu corabin işlevi ayri külot un görevi ayri olabilirim?
giymezsen rahatsız eder kilotlu çorapla kilot bir mi be ! ne saçma insansınız...
Bunu bir kız sormamalı, kız olduğuna inanmak istemiyorum :)
Ahahahahahaha yarildim :D
¬¬) kizim başka soru mu yok
Sen giymiyomuşsun işte :D seni düşünüp külotlu yapmışlar onu :D
Guzeldi bu cevap
:) helal
Güzel cevap 😃
giyilmemesi saçma giymen gerekiyor aslında ayrıca o kilot görevi tam olarak üstlenmiyor
Erkek oldugunu ne kadar belli etmissin. kulotlu corabi gercekten kulotlu mu sandin bide 2 kulot falan demis pehh.
Sherlock Holmes de geldi.
Kendisi bu soruyu gorse meslegi birakirdi muhtemelen.
Kızlar; biraz daha yaratıcı olun yaw. Takmışsınız iki şeye. Hepiniz de tekrarlayıp tekrarlayıp duruyorsunuz. Biri külotlu çorabın kalın dediğiniz dikişi. Ki o dikiş sadece 2-3 milim dir. Külotlarda da var o dikiş. Külotta hissetmiyorsunuz da, hiçbir zaman vücudunuza değmeyen ağ dikişi mi sizi huylandırıyor. Birde benim erkek olduğumu iddia ediyorsunuz. Biri bunları söyledi diye siz de tekrarlayıp tekrarlayıp durun. Biraz yaratıcı olun yaw. Kıskanmayın. Puhahahhhahahaaaa.
Biri bunlari soyledi nedemek? Senin fake sorunun oturup cevaplarini okuycak kadar işsiz degilim ama sen bu soruyu soracak kadar işsizsin. gerisini sen dusun cevap yazmayida kes.
Buna 10 gün sonra cevap vererek işsizligini kanitladin daha üstüne oscar mi atalim napalim yeter kes.
Kilotlu çorabın o tam ortasındaki kalın çizgi tam olarak nereye denk geliyor?
Ne kalın çizgisi ya. 2-3 milimlik bir dikiş var sadece. O dikiş külotlarda da var zaten.
Kiltlu corapla icimde ic camasrim olmadginda cok rahatsiz oluyorum bir bosluk oluyo sanki
aman giy eksik koyma hiç :)
Bir beden küçük giyin o zaman.
Ada kucuk geliyo kayiyo gulum
Ismarlama yaptır o zaman. Tam sana göre olur. Kaymaz.
ince çorap be o. adıyla ilişki kurup giymemek aptallık olur. daha nasıl sorularla karşılaşcaz kim bilir :D:D
Sıkıldım artık aynı şeyleri yazmaktan. yorumlara verdiğim cevapları okuyun anlarsınız ne demek istediğimi.
Sen tam bir malsın terbiye bakımından giyiyoruz 2 kilodu üst uste
İspatla giydigini :)
terbiyeyle ne alakası var.. isteyen külot giyer isteyen külotlu çorap isteyen külotsuz gezer, bu ülkede demokrasi var :)
Monagrill
Sanada yakisir mona :)
İçine giyemiyoz üstüne giyiyoz biz boxer ı
külotlu çorabın üstüne boxer. o da iimiş. :)
Boxeri önce giyip sonra ona geçersek sıkar yani :D
Sen kilotlu corapmi giyiyon :)
burada olay giyip giymemek degil :D
Birilerini rahatsız eder senin gibi. Birilerini etmez. O etmeyen birileri bir tarafları görünür diye rahat edemezler. Herkes senin gibi geniş olamaz. Bu sorunun amacı belli zaten. Troll musun nesin?
Ya ortalıkta hangi kadının orası görünüyor ya. Hangi kadının içinden ne giyindiğini ne biliyorsunuz? Sapan saçma cevaplar vermeyin. Bir şey duymuşsunuz devamlı tekrarlıyosunuz. Adamı hasta etmeyin ya. Alla alla yaa.
külotlu çorap genelde şeffaf oluyor. külot giymezsen kuku meydana çıkar
Aplacım, Sen heralde sadece külodunun üstüne külotlu çorap giyip sokağa çıkıyorsun. Ben üstüne etek veya pantolon giyidiğim için görünme şansı yok. Merak etme. Sen kensine bak. Kukunu kimse görmesin.
Madem etek giydiğinde görünme sansi yok içine giydiginin de önemi yok ciplak CIK sen ozaman etek dediğin şey acilabilir hayatta herşey olabiliyor sen tedbirini alacaksn pantolonun altina külotlu corapta giyilmez nokta
bence eis seçilmeli (en iyi soru) :D
Saol bebiş.
bebiş? :D 😒
Çok soğuksa giyilir heraldee etek falan soğuk olur altan eser falan :)
Once konuyu yerinde incelemem lazim sor yazicam buraya sonucu :)
Hahahahgagaga hayatımda bu kadar küçük seviyeli bir soru görmedim kaç yaşındasında hala dikkat çekmek için kendin dışı olaylar kullanıyorsun tatlım?
Küçük seviyeliydise neden cevap yazıp da o yüksek seviyeni aşşa indirgedin cicim. Dikkat çekmek istesem, senin yaptığın gibi ismimi gösterirdim. haha :)
İsmimi gizlesemde "neden gizledin adını cesaretin mi yetmedi" olurdu:) biz sizlerin kitabını yazdık en yakın markette peynir reyonunda satıyoruz:)
herkesin kendi fikri yani bişey diyemem ama giyilmez herhalde ya