AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
177Cevap
Valla çok güldüm:D sevgilim de giyiyo zor oluyo çıkar ması.
:D alttan efil efil essin o zaman...
işte en iyi cevap bu bence :D
Dogru eser 😃
efil efil aahhahha
ahahaha :DDD @omerakdas teşekkürler
Önemli Degil :D
çok mu düşündün bu soruyu sorarken?
Bendenizde sorusuna bakayımmi diye düşünmedim değil, güzel tavsiye ve uyarılarla siz gibi akıllanmasına vesile olanlar vardır diye yorumları okuyorum. +1.
Yok o an geldi ve sordum. Sen ne kadar düşündün bu cevap için?
jartiyer daha rahat :ddd
Jartiyer giyindiğinde normal olarak 1 külot giyinmiş oluyorsun. Aha!! Demek istediğim bu zaten.
Evet, hiç kilodun üstüne külot olur mu yaew? :)
hemde 35 yasında bır erkek :) daha dogrusu erkek mı oda şüpheli erkekcik mi?
Yorumun yoksa fuzuli yere işgal etme abicim.
amcaoğlu yapma böyle şeyler. harunabi
l*n Muharrem yine mi sen...
Külotla çorabı ayrı ayrı giyiyorum :DD
Bide kadınların giyindiği şekilde var. Çoraba bir de külot eklenmiş. Acaba çok mu düşnmüşler?
Bence tamamen fantezi bir ürün :D
Sendekide büyük cesaret
Nesi cesaret anlamadım. Köprüden atlamıyoruz.
Ten rengi külotlu corabin altina giymiyor musun sen simdi
Külotlu çorap pek giyinmiyorum? Zaten artık külotlar düşük belli. Çorabın külotu neredeyse göğüse kadar uzanıyor. O külotlu çorabın içinde külot ufacık. Sinir oluyorum. Rahatsızlık veriyor. Eğer zorunlu olarak külotlu çorap giyinirsem bir de içinden külot giyinmiyorum.
Yüksek belli olanlar da var. Kısa almamanı tavsiye ederim.
Paçalı don da alayım mı?
Onu kast etmedim dusuk bel giydikce basenlerin daha fazla cikacak. Tercih senin
Basenim yok zaten. Yani düşük belli külot giyndiğimde hiçbir taşma olmuyor. Hatta külotlu çorabın külodunu kıvırarak giyiniyorum.
Bunlar hep babanin sucu sen uzulme
kilotlu çorap sadece beline kadar çoraptır, kilot yanı yoktur... sen donsuz dolaşıyorsun galiba
yine de bir don görevi görmüyor sadece belini kaplıyor.
Allahtan boğaza kadar yapmamışlar. Yoksa balıkçı yaka çorap olacaktı.
allahtan
ama çok sentetik değil mi rahatsız edici olmuyor mu?
İsparta semeri gote 2 kilot nasil giyiyorlar anlamiyorum :)
ha ha ha çok komik :))))
Resim varsa fikrimizi söyleyelim :)
2 tane yolladım. Yorumlarda var. Ara bul. Herşeyi devletten bekleme.
cok enteresan bır soru olmus
Bana kilotlu çorap çok yakışmıyor
Amacın ne kızım senin
Külotlu çorabı direk giyince sürtmüyormu?
Külot sürtmüyormu zannediyorsun?
Dantellisi filan sürtüyordur ama o penye tarzı ayıcıklı domuzuklu olanlar eminim sürtmüyordur
Ben kediciklileri tercih ediyorum. Daha az tahriş ediyo.
Pamuklu olsunda isterse yılanlı olsun:)
Iki kulot itici
Bencede.
Tuvaletten çıkınca o iğren mahremindekiler ince çoraba mı yapışıyor midesiz.
Sen tuvaletten çıkınca yıkayıp silmiyor musun? Kim midesiz acaba?
Ben külotlu çoraba da küloda da karşıyım
Tek dert bu olsa ne ala mualla
Sen erkeksin heralde ya da pis bir kız
Kendini tarif et demedim
Ay ay ayyyyy. Ezdi beniiiiiii Eyvahhhhhhhhhhhhhhhhhh. Napıcam ben şimdi?
Giymeyin ya çıkartırken çok zorlanıyoruz 😁😁
evet. giyilmesi normal yani incecik bişey
Allah akil fikir versin
hepimize
Ne alaka yauv tovbe estf
Yeni trend bu, sado mazo diyorlar
Orkit durumu o zaman be
Tampon tak.
Ben bilmem tampon nerkek im ben
Eczanede satıyolar. Dışardan belli olmaz.
Saol abla
Tovbest.. şakamisin sen? :DD
nie? Tövbelik bişey mi var? Allam yaa.
"ALLAHIM"
ben pantolonun üstüne kilot giyiyorum
O da ayrı sorun zaten.
yoo neden sorun olsunki ben gayet memnunum:)
yookk pantolonun üstünden külot giyiyememek de sorun demek istedim.
canımsın yaa kıyamam benim içinmiş meğer:)) oy oy
giymiyorum
Bende:)
işte benim kadınım
Giy kız giy havalar sohuyor bak. Noldu sizi şu ilk buluşma işi bu arada :D merak ettim @meLisbal
Sen Kılotsuz Daha seksi Sın :D
" Menopoz " insana böyle sorular bile sordurur ;)
Daha çok var "menopoz" dediğin şeye. 20 yıla yakın.
Yahu giy donunu donsuz çıkma sokağa :D
Yaw giyiniyoruz işte. Adı üstünde külotlu çorap. Bir tane giyiniyoruz. 2 tane külot giyinmenin ne anlamı var?
Kanka söylermisin şuna ülke battı balık yan gidiyo bu hale onumu dert etmiş asdjhfdssgzz
Şu amlamı var geneli transparan olmuyormu bunların etek giydiğinde gayrı ihtiyari frikik verirsen sonra gelme buraya bağa bahtılar beni tacizlediler erkeklerlerden tiskiniyorum vs diye :D bak ben bu donu giymeni öneririm o donu giy mayk giy o donu...
Külotlu çorabın içine transparan külot giyinsek ne olacak? 2 transparan üst üste giyinince transparanlıkları gidiyomu? Paçalı don giyinmeyeceğimize göre.
Sen çok yanlış anlamışın ya kilotlu çorabın içinden transparan kiloy giyme sende kardeşim beyaz normal kilot giy bu bayanlar içinde var boxer gibi kilotlar ondan giy gece gece sana şimsd kilot tavsiyesindemi bulunim :D alla alla yaa iyilikte yaramıyo :D
Yaw birader. Boxerlar normal külotlar, Klotlu çorabın küloduna uygun değil. rahatsızlık veriyor. O yüzden 2 külot üst üste giyinmiyorum.
jartiyer varken külotlu çorap giyen kız?
Öyle kötü huylarim yoktur
soran kız cidden avel
avelde tekmı kekonun yazgına bak :D kolıodun ustune kılot yok usurum dye carabın uzerıne corap
Sen giyme. Bizim içinde daha kolay olsun :))
Ne yPmK istysn. Yani kulotsuz gezersen hava alir hasta olursun =))
Ceyran yapmıyo.
Eksilemissin hemen 😃
ciddi cevap yazmadığın için. -1
Ciddi yazdm usutme diye sen oyle algilamssn demmki
Hıı pardon o zaman. +2
Geçti artik kuzum =)
Yazdım kenara bidahaki 2 yorumuna +
Pekikuzum takip et kazancli cikarsin =)) ;)
giymem
giyenide sevmem
1i yedek yırtılırsa diye önlem heralde :D :D :D
Biri kült biride çoraplı bence giyilmeli
Baxtır giy 2 kilot giymemiş olursun 😆
Yok giymeyelim. Tabiki giyiyorum.
Kulotlu corap giymiyorum
hehe direk delip sokması kolay olur giyme giyme :D
Külodunu çorabın üstünden giy , araya kaçmaz :))
İstersen şort giy sonuçta totoyu koruycak
İlk kez böyle bişi düşündüm şu an,
Resim varsa fikrimizi söyleyelim olmazmı :D
:D Komiksin.
Kafana göre takıl.
2. giydiğin inçe ve çorap. KÜLOTLU ÇORAP :)
ben jartiyer kullaniyorum
Puhahhahahhhahaäääää^^^^^^^^
komikmi abla
Nonoş değilsen pek normal deil.
nonoslarda normal karsiliyosun yani?
Nonoşlar jartiyer kullansın. Banane.
erkekler kullanmasin yani?
Kullanmasın tabii. Jartiyer kadın giyimi. Eğer erkek çorabı için jartiyerler den bahsediyorsan, onlar da tedavülden kalktı yüzyıllar önce. Format at, upgrade et.
erkek kiyafeti olupta kadinlarin giyemedigi tek bir ornek ver
Prezervatif
o kiyafet degil sacmalama
erkekler kullanmıyo mu?
gaz maskesiyle gul koklanmiyo bebisim
klişe
dogru tektir zamanla kliselesir
Bence hıc bişy giyme bol bol frikik ver :D
soruyu bir daha oku bence.
Neden 2 külot üstüste giyiniyorz demişsn bnde diyorm hiç bşy giyme cvabmda ısrarcym :D
Aferin sana. Azimle mıçan taşı deler.
Aynen pnpa :D
Komple soyun gez çıkar fazlalıklarını :)
Neden diye sormayın demişsin. Neden :))
Hahhahahahhaaaa EİC a adaysın :D
Cevabimi alamadım ama olsun eyvallah :) gulduysen nesen yerindeyse ne mutlu :)
Neden, neden diye sormayın da. Soru çok basit. neden 2 külot üst üste giyiniyoruz. mesele bu. Ama hala anlayamayan çok kişi var.
olabilir kişisel bir tercih meselesi
Tşkkrler anlayışın için. ;)
rica ederim herzaman öyleyimdir :D
Coraplı kilodun üstüne çorap giyiyoz olur mu :))
Evet onu yapan da var. görüyorum bazen. :)
Hic kliotlu olmadiki hahah :)
ben de artık külot giymiyorum.
Mesele külot gimeme değil ki? Yanlış anlamışsın. Soruyu bir daha oku. Sonra bir daha. sonra bir daha daa. Yine de anlayamazsan Ak sakallı dedeye sor.
ak sakallı dede de külotsuz olabilir. ben sormam.
Entarisi var. Belki giyimiyodur. Haklısın.
Zaten indiremiyorum buda ilaç oldu