Pahalı diye almadığım kıyafeti arkadaşım bana hediye olarak almış. Doğru bir şey mi bu?

beğendiğimi çok bildiği bi ceket vardı ama pahalı diye alamadım. 2 hafta sonra gitti onu aldı. moralim bozuldu. sizce ben mi abartıyorum yaptığı ayıp değil mi
Pahalı diye almadığım kıyafeti arkadaşım bana hediye olarak almış. Doğru bir şey mi bu?
Cevapla