Sevgilim ya da eşim değil normal arkadaşım için yılbaşı hediyesi almayı düşünüyorum çok mu abartı olur bunu alsam?


Benim var bu zincirden ve normal bir arkadaş için ağır bir hediye ne ucuzu 5-6 bin tl yani saçma olur bence.
Peki ne olabilir
Cevap
8Cevap
Abartı olmaz.
Teşekkür ederim
güzel değil yoksa abartı diye bir şey yoktur paran varsa alırsın mutlu edersin
Paradan yana sıkıntı yok ne olabilir
Düşünüyüm dediğini de
vaybe ne düşünceli arkadaşlar var bizimkiler de anca borç isteyip ödemesin
Yaaaa gerçekten mi sana da alırım
çok şık.. uzun zamandur iyi dostunsa alınabilir.
Bunu sürekli kullanamaz sürekli kullanabileceği bir şey alsan daha iyi olmaz mı yine de tabi ki senin kararın:)
Başka ne olabilir
Ayakkabı , saat , çanta , makyaj seti , parfüm ya da sevdiği kitaplar olabilir
Bunları zaten aldım yaptım
O zaman set alabilirsin gümüş olabilir
Bu 22 ayar altın neden gümüş set alayım ki
Kardeşim o zaman bildiğini al ona yok buna yok kafamı şişirdin ya kendi zevkini beğeniyorsan al ne yapalım yani
Gayet hoş bence.. 👍🏻
Alınır mı sence
Teşekkür ederim
Bilmem benim hoşuma gitmezdi onun gidecekse al
Neden ki
Başka öneri var mı
Aman sende nasıl kızsın yardımcı olmuyorsun
Değişik
Bence abartı değil
Arkadaşa alınmayacak bir hediye bence
Alternatif olarak ne olabilir
Kitap film olabilir
Yok güzel
Teşekkür ederim
Bok gibi kolye
Teşekkür ederim
Süper al hemen
Teşekkür ederim
Basit bile.
Ne olabilir alternatif
Güzel bence.
Kötü ya beğenmedim
Ben takıyorum bundan
Evet.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?