
23.000 liraya satılan Adidas marka spor ayakkabı sosyal medyada gündem oldu. Ayakkabının bu fiyata satılmasına ilişkin çok ilginç yorumlar yapıldı.

23.000 liraya satılan Adidas marka spor ayakkabı sosyal medyada gündem oldu. Ayakkabının bu fiyata satılmasına ilişkin çok ilginç yorumlar yapıldı.
Almazdım doğum günümde kardeşim ayakkabı aldı pahalı bir ayakkabı üzüldüm keşke bana parasını verseydin dedim deyistirecegim beğendiğim yok rahatta değil 2 kere giydim 2 kere mağaza verdim hala ayağım acitiyor
Alırım elbette..
O fiyatı ödedikten sonra
Yalnız o ayakkabıdan da beklentim o kadar büyük. olur..
Uçan halı gibi uçurtması lazım.
Beni yürürken 🤣🤣
Almazdım. Para kazanmak zor, ayakkabı aldık tamam diyelim peki ya diğer ihtiyaçlar.. Akıl karı değil açıkçası..
Cevap
3Cevap
Hayır almazdım
Ne kadar çok paran olduğuna,
Gelir seviyene,
Gider seviyene bağlı olarak sorduğun sorunun cevabı değişir.
Kişi, çok zengin değilse; o spor ayakkabıya o kadar para vermesi mantıklı olmaz.
Oğlana spor ayakkabı bakıyorum o da 1200 liralık ayakkabı istiyo ben ne edem nerelere gidem 😬
O kadar rahat yaşamama yetecek param olsaydı evet, alırdım
bu modeli cirkin ama ya
Neden alayım çok saçma
25 bin lira paramı
Alırm bakalm naslms
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?