AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
Sosyal medyada bir çok sayfa var takip edebilirsiniz
Mesela önerebileceğin bir şey var mı
Atayım
At
İnstada bunun la ilgili bı sürü hesap var ordan bakabilrsn
Hangisini önerirsin peki
Mesela bn İlaydasurucu var onu takipteym onun arkadaşı var Handeox die onu takipteym kıyafetlerini de beğeniyorum aldgmda oluyor hatta snde alabilrsn mesela
Şimdi soyleki fizik bende iyi değil kilo var skolyoz var ne giyinsem sanki yakışmıyor bide ben kombinleyemiyorum
O zmn fizgni çok bell etmeyen salaş şeyler tercih edeceksn
Daha önce giyinmediğin parçalardan başlayabilirsin.
Bunu denedim bıtık düzeldi gibi ama yine birşeyler eksik acaba influencerlerden mi baksam
Bilmem bi bak istersen
Sen nasıl kombinliyorsun mesela
Bende mi sorun var acaba neden beğenmiyorumki kendi tarzımı
Çok sıkıcı geliyor açıkcası bana tarzım simsiyah veya renkler uyumsuz kumaşlar da aynı şekilde🤦🏻♀️
Ben tesettürlü biriyim, genelde zor olmuyor renk uyumuna dikkat edip formuna uygun giyinirsem biriyor aslında
Tesettürlüler bence daha rahat uzun salaş ve rahat yani kolay bide konbinlemek
Evet bizim işimiz bi tık daha kolay
😊avantajları bu bence
boş ver tarzi giy işte kafana göre hergun aynı kıyafeti giyme yeter
😅Peki öyle yaparım
Hayal gücünü kullan kendi tarzini yap sananeki insanlardan sana guzel gelen herkese guzel gelsin
Evet haklısında nebileyim tuhaf durmak istemiyorum ama çok iyi bir konuya dokundun başkalarının ne dediğini çok önemsiyorum
Neden tuhaf durasinki tuhaf bir zevkin olsa oncelikle burdan sorup buna dikkat etmezdin
🤷🏻♀️bilmem karışık biraz aslında
Olur olur dert etmee
Ben de kilomdan dolayı güzel giyinemiyorum. Yazın atlet üzerine gömlek ve pantolon, kışın da oversize sweatshirt pantolon ve hepsi siyah 😏
Aslında bir şey söyleyim mi açık giyinince daha özgüvenli görünüyoruz bide siyah zayıf göstermiyor bu yüzden sordum aslında bu soruyu kendime uygun bişeyler bulamıyorum
Eski tarzin nasildi yeni tarz giyip deneyerek kimseyi umursamayarak yaratacaksin kendi sytilini
Eskiden daha kötüydü şu an bitık iyi
Ama diğer kızlar gibi güzel gözükmüyorum
Bakmaknlazim profile koyda bakalom
Fizik açısından dedim
Gizliden cikda bakalim dedikya
Ne demek yapamiyorum giriyorsun magazaya begendigini deniyorsun icine sinerse bu kadar
Yani yakışmıyor gibi giyindiğim şeyler
Farkli markalar deneyebilirsin
Oradakiler bana bakıyor gibi (bazen gerçekten bakıyorlar ama genelde öyleymiş gibi hisediyorum)
E baksinlar noluyor
Bilmem rahatsız ediyor bu beni
Kendine istediğin şeyi ispatla eyer olmuyorsa sen zaten bunu istemiyordu dur ama çevren bi şekilde seni manküle etmiştir zaten
Business her zaman iyidir nereye gitsen hesaba alınırsın
Daha disi giyin
Ben bundan utandığımı fark ettim
Gelsene bı yaz lutfen bna
O zaman zihnin tesettürlü
O nasıl oluyor
paran varsa yaparsın moruk
Bu aralar sıkışığız maalesef
Normalde de zor aslında fiyatlar uçmuş
gevşetiyim pampa
Gerek yok sağol
ne demek bişey değil
Bu bahsettiğim Öyle bişey değildi😶
para sıkışıklığı anladım ben. nasıl bişidi ki
Fizigini bilmeden bilgi veremeyiz
Fizik biraz kilolu
165e 68 kilo elma tipi şişmanlama sanırım bendeki
Kilolu degilsin bunu bil
Tanıdıklarım da böyle diyor artık inanmaya başladım yani değilim demekki
Degilsin oranti icin 5 kilo var fazla baska yok. Kuru siska olmaktansa az etli olmasi daha iyi
Bilmiyorum belki kafamda kuruyorum eskiden 79dum yani şu an 68im
62 falan olsam belki daha iyi hissederim kendimi bence psikolojik ya bu
Az daha gayret edersen incelirsin tabi ama fazlasi da zararli az kilo olsun
58 olucam inşallah ama ilk bi 62 -64e inmeyim ilk hedefim bu
Şekerden uzak dur, gece yemek yeme
Fast food ve karbohidratı kesip daha çok protein ve sebze ağırlıklı beslenip bol sıvı tüketince zayıflıyorum bide sporla bunu yapsam 3,4 ayda veririm bence
Spor yapiyorum yasima gore fizigim guzel
Etek elbise giyiyor musun peki sen
Hayır hiç giyinmiyorum
Ama neden ki
Yaşın kaç peki
19um
Fiziğimi şu an beğenmiyorum bide utanıyorum biraz
Boyun kilon kaç peki senin
Neden utanıyorsun
Neden beğenmiyorsun fiziğini
Omurga eğriliği var boyumu kısa fiziğimi de biraz kötü gösteriyor bide kilo problemi var 10 kg falan
Ah minik kuşum Ah. Hangimizin derdi yok ki. Hepimiz eksiğiz. Ama sağlıktan ama paradan ama aileden ama bir şeyden... Burası dünya ve eksiklik kaçınılmaz burada.
🥺duygulandım kendime bunu keşke bu kadar dert etmesem
Hangimiz bir şeyi kendimize dert etmiyoruz be poncik. Hele sor bana bir. Derdim; derdini döver. O derece...
Yaş arttıkça derte artıyor babam hep böyle diyor
Kesinlikle... Derdi de büyüyor insanın, ölüme doğru yürüdükçe...
Okulun var mı senin minik kuşum
Var ama gidemiyorum bu son bir aydır
Neden peki
Sosyal fobi🤦🏻♀️😶🙁
Bölümün neydi senin
Mühendislik
Minik kuşum değerli bir bölümün var. Yazık etme kendine. Eve kazandıkça daha da çıkamaz hale gelirsin dışarıya. Seni anlıyorum lakin kendinle kavga etmek yerine barışmani tavsiye ederim. Dediğim gibi hepimiz eksik hepimiz noksaniz bu dünyada. Kendini yetersiz görme lütfen
Tam benim durumu anlatmışsın ama o kadar zor geliyor ki
Zor gelmesin minik kuşum. Kalk ve çık dışarıya. Değilse geleceğini mahvedersin
Ama böyle olmuyor bu kadar kolay değil yani söylemesi kolay
Minik kuş ben empati özürlü değilim. Hayatımda ilk defa dert tasa çekiyor ya da görüyor da değilim. Sadece iyi niyetimle elinden tutup yol göstermeye çalışıyorum sana. İyi o zaman. Sen bilirsin. Gitme okula. Geleceğinin içine et. Hayatını çıkıp at
Neden böyle söyledin şimdi anlamadım
Çünkü seni anlamadığımı sadece boş boş konuştuğumu düşünüyorsun
Boş boş değil
Sadece benim için zor demek istiyorum
Kimin hayatı kolay ki?
Kolay değil kimsenin hayatı tamam ama bazı zamanlar olur hiçbir şey yapamazsın
Peki
Tesettür giyim yaparak
😅😅
Neden değiştiremiyorsun
Bilmem herhalde zevkim yok
Yani kombinleyemiyorum 😅
Bu önemli degil ki çok basit
giyinmek bile lüks olmuş artık
her şey o kadar pahalaşmışki artık eskiden yediklerimden kısıp birşeyler alabiliyorum şu an mümkün değil neredeyse
maalesef herkes aynı durumda insanlar temel ihtiyaçlarını bile bir yerlerden kısarak karşılıyor
şampuan bile 70 lira olmuş düşün clear
Geçen sene8 liraya çıkarttırdığımız dersnotları bu sene 17 lira oldu
hele ki okulda yemek içmek
Gel seç benim çekmecelerden istediğini al 😀
Hiç gülesim yoktu
Ahhahaha
Oduncu gömleklerim var misss 😀
Onlar harika oluyor aslında kuzenimin veya erkek kardeşiminkileri giyerdim eskiden ama artık daha Yaşıma uygun giyinmek istiyorum
şu an ne tarz giydiğini bilmiyorum sevdiğin şeyler ne bilmiyorum tavsiye veririm istersen özelden yaz resimli atarım
Kızlar söylese daha iyi olur sanki modayı takip ediyorlar sonuçta ve neyin nasıl durduğunu daha iyi biliyorlar bence
Sorun yok 😀 sadece söyledim ama hangi kız beğendiği birşeyi paylaşır kıskançlıktan 😀🤣
Ama yine de giyindiklerime örnek olarak hafif dar balıkçı yaka veya sade uzun kollu siyah veya açık kahverengi üstle siyah slim kot pantolon üzerine de Jean ceket veya kırmızısı kahve rengi peluşumsu ceketim var geçen seneden onu giyiniyorum bazen
Bazen kısa kollu kropta giyiniyorum o da siyah
Mesela zıt renkler tercih et beyaz bi tişört altına açık mavi kot beyaz ayakkabı 👍
Kırmızı ya gri gider beyaz gider siyah gider sütlü kahve gider
Öyle de Gökkuşağı gibi olurum gibime geliyo
Yoo ne gökkuşağı üstündeki ile ayakkabını uyumla gerisine karışma 😀 kızlarda böyle bizde de aynı ama alternatif olarak kemer ile ayakkabı uyumu yapabiliriz üst ve alt uyumlu kemer ile ayakkabı uyumlu mesela
Haa anladım
Ben mesela başka birine yapabilirim de bu yorumlamayı kendime yakıştıramıyorum özgüven sorunu aslında utanıyorum çünkü nedense🤷🏻♀️
Buarada çanta ve ayakkabılarım da siyah benim🤭
Ha bak kızlarda çanta da alternatif oluyor onu nasıl unuttum tüh 😀 çanta kafamıza yemedik nerden bilelim çanta da ne 😀 utanılacak bir şey yok güzel giyinmek önemli ben işe giderken sanki düğüne hazırlanır gibi akşamdan hazırlıyorum kombinimi 😀
Ben üniversitede okuyorum aslında fizik güzel olduktan sonra gerisi kolay bide para bende ikisi de yok hahaha
Bende fizik yok dombiliyim biraz 😀 ama üzerime başıma alıyorum mesela bu ay gömlek aldım diğer ay pantolon alcam bide sweatshirt tarzı sonra bide güzel bi gömlek daha bide parfüm aldım mı çiçek paket 😀
Erkekler için kolay tabi hahaha
Biz ne giyinsek söylenecek bişey buluyorlar
Tam tersi bence kızlar çuval giyse ben gene yakıştırıyorum bizde illa uyum olcak yoksa ivana sert gibi bizimle diyilsın diyolar 😀
Hahahah bilmem olabilir aslında kızlarda da öyle bence
Aynen evet 🙏
deneyerek üstüne yakışanı arayarak
Kendimi tuhaf hisediyorum bazen herkes bana bakıyor gibi bide yanımda kız olsa keşke erkek kardeşimle ya da yalnız gidiyorum birşeyler almaya
o his berbat ya kız arkadaşınla git hem fikir alırsın
Yokki 😅
Yanımda yok yani biri var o da nebileyim anca aldıktan sonra gösterebiliyorum online kız kardeşime anneme arkadaşıma falan
Nelerden hoşlanıyorsun
Şık normal güzel duran bir konbin
Giymek istediğini hayal et al:)
Mantıklı aklıma gelmiyor bazen ya da fiziğim müsait değil bunun için
Kilon kaç ki
165boy 68kilo
4.5 kilo alırsan daha güzel olur :)
Alırsam mı?
Pardon versen
10 kg gerekiyor ideal kilom için ise 13
Kilolu değilsin ki zaten bu kadar takıntılı olma
Sınırdayım yani eskiden 2 sene önce 79dum şu an 68 falan
Azimliysen kilo verirsin 😊
Değilim şu an hahahh
Bakalım nasıl olacak takıntı yapıyorum
Ben takıntılı değilim ne yazık ki tek takıntım var oda bende sır olarak saklı 😂😂
Anladım iyi aslında bu
Tabi':)
Etekli çoraplı giyinebilirsin
Oo utanıyorum öyle giyinmem
Niye ki kısın üşümemek için ben bile pantolon altına kilotluçorap giyiyorum 😄
😅etek giyinmiyorum demek istemiştim
Doğrudur 😊 ben çorap giymeyi seviyorum kışın beni kurtarıyor 😄
😅
Ya bu hakkında fikrini sormak istiyorum 😊 ben 112 de çalışıyorum işim gereği sürekli dışardayım kışın üşümemek için pantolon altına kilotluçorap giyiyorum içlik filan giyince pantolon kabarık duruyor rahat hareket edemiyorum ama kilotluçorap giyince böyle sıkıntı olmuyor ve daha sıcak tutuyor 😄 fakat bunu bı kaç bayan arkadaş tesadüf pantolon pacasindan görünce gülenler oldu da 😄 sen bu şekilde birini görsen güler misin 😄
Yani komik gelir ama tuhaf baya ve toplumu umursamamalısın bence
Yani içtikten iyidir en azından
Gülerim bende acımam diyorsun 😄🤣🤣 şöyle hadi itiraf et et alınmam 🤣🤣🤣 kesinlikle ya içlik giyince hem kilotluçorap kadar sıcak tutmuyor hem potluk yapıyor rahat hareket edemiyorum 😄😄
Para durumun nasıl
Öğrenciyim :(
O zaman sıkıntı işte
Evet
Çünkü zaten her şey ateş pahası şu zamanda. Ama tbi şöyle de bişey var fiziğin güzelse çok kalite almasanda olur
Fiziğim güzel değil
Kilo falan mı
Kilo bide sırt kısmım
Kiloysa ver kiloları yani senn değiştirebileceğin şeylerse yap elinden ne geliyosa
Haklısın biraz depresyondayım ben buaralar
Neden
3 senedir gidip geliyor bu
Niye ama
Şimdiki tarzın nasılki
Genelde siyah ve uyumsuz
Elbise giy ozaman elbiseler herkeste güzel durur alt üst kombin yapmana gerek yok
Elbise mi
üniversiteye elbiseyle mi gideyim😅
Abiye demiyorum kız elbise 👗 ç
Hiç sevmiyorum hem onun için harika bir fizik lazım
Yoo normal bı fizikte olur
Ben şu an fiziğimi beğenmiyorum
Sende hicbisey beğenmiyor😂
😀biraz öyle heheh
😊 ekle kız bensenin şeyin olim
Cok iyi modelistlik yapabilirim
Yap
Gizliden cikiyom yaz
E burdan söyle
Bir cumleyle yapilacak is degil sen bilirsin
Yardım al sevdiklerinden