Bu pahalılıkta kışın ne bulursak giymek zorunda mı kalacağız?

Bu pahalılıkta kışın ne bulursak giymek zorunda mı kalacağız?

Kış için annemin çeyizinden kalma perde kumaş ne varsa şöyle güzel bir mont kaban falan bir şeyler yapayım diyorum malum önümüz kış ve fiyatlar soğuktan daha dondurucu vaziyette 😂😂

Ağlanacak halimize gülelim bari napak

Bu pahalılıkta kışın ne bulursak giymek zorunda mı kalacağız?
Cevapla