
Kış için annemin çeyizinden kalma perde kumaş ne varsa şöyle güzel bir mont kaban falan bir şeyler yapayım diyorum malum önümüz kış ve fiyatlar soğuktan daha dondurucu vaziyette 😂😂
Ağlanacak halimize gülelim bari napak

Kış için annemin çeyizinden kalma perde kumaş ne varsa şöyle güzel bir mont kaban falan bir şeyler yapayım diyorum malum önümüz kış ve fiyatlar soğuktan daha dondurucu vaziyette 😂😂
Ağlanacak halimize gülelim bari napak
Bir bot aldım bu kış için başka bir şey almayı düşünmüyorum şimdilik. Bot yeteri kadar içime oturdu 😒
Ben daha yapmadım bakalım bize ne kadar oturacak :))
Tam kış girmeden bak derim. Fiyatlar tavus kuşu gibi 😂😂
Hahaha tavus kuşu gibi çekici mi diyosun karttan çektirerek bizde çekicilik kazanamasak bile bonus kazanabiliriz.
Valla çekicilik mi kazanırsın yoksa huni mi takarsın bilmiyorum orasını 😂
Huni senin hakkın hiç bana satmaya çalışma burada deli olan sen akıllı olan benim unuttun mu 😂
Yoo satmam zaten cete başı benim😂
Peşine kaç deli takacaksın merak ettim ortalıkta düt düt diye dolan bakalım 😂😂
2 garanti gerisi umrumda olmaz 😂
Sitenin yarısını götürürsün gibi geliyor bana :))
Giysileri sadece örtünmek için giyiyorum bana fark etmez aynen elime ne geçerse giyerim böyle takıntılarım yok
Tebrikler şu dönem için fazlasın
Sende sağ ol gardaş 😂
Cevap
2Cevap
Bu adamın giyim tarzına hastayım ya asfahsfdhf
AA aynısı perdenin Somer şef le ünlü birisi perde mi giymiş 🤣
Mesaj vermek istemiştir diye umuyorum :))
Bu bölümü izlemiştim de hiç perde kumaşı aklıma gelmemisti
Olabilir dediğin 🤣
İlk defa böyle bişi gördüm artık buda moda olur😂
Bire bir aynı kumaştan yapmış çok yaratıcı ama çok zevksiz 😂
İnşallah modaya uyan olmaz diyelim göz zevkimizi bozacaklar yoksa:))
Abarttınız sizde ya ne iki de bir paylaşıp duruyorsunuz 🤠
Öyle görünüyor bu kış. Daha alışveriş yapmadım inş hesap içime oturmaz :D
Discorda bakar mısın jsjjs müjdeli haberim var
Aynı şeyleri yıkayıp yıkayıp giyeceğiz :)
Öyle gibi görünüyor 😅
Size yakışır da görsele bakınca hiç iştah açıcı durmuyor:))
Okula giderken montu sevmedim diye kar kışta ceketle giden biriydim ama şu an akılsız değilim içlik bile giyerim😂
Bu adam bunu nasil giymiş 😒😒
Evet, sana pahali ise bütcene göre al giyin
Bana pahalı değil mizahını yapıyoruz sadece ekonominin
Bende ona göre cevap verdim zaten, Ekonomi 100 yildir kötü ama Şu an fark, sadeceTürkiyede degil Dünyada kötü, Avrupa son 70 yilin en kötü ekonomi krizinde.. Türkiye buna ragmen cok iyi durumda, deprem yardimlari ile maas ödemiyor, Asgari ücretide artiriyor, hatta bayram ikramiyesinide ödeyerek
Heheheheheh sanırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?