• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Moda & Stil

Kış aylarında bere takmak gereklilik mi, süs mü?

Edameda06
Edameda06 Takip Et
FenomenMaster Yaş: 34
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
914
Yapay Zekaya Sor
Sizin için hangisi?
Sizin için hangisi?

#EdamedaKışSporGiyim

#EdaModaStil

#Decathlon

👒🧢💛

Güncellemeler
+1 yıl
#SüperSoru 🙏🏻
Kış aylarında bere takmak gereklilik mi, süs mü?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
23 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • HesapsızHayat
    HesapsızHayat Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 90%
    +1 yıl

    Gerekli bence kışın dikkat edilmeli bere ne varsa takılması gerek süs diye takan insanda bilmiyorum sağlığını pek düşünmüyor diye düşünürüm eskiden giyecek üst yoktu bizim dedeler neneler üstüne ayı postu koyun postu atardı şimdi her şey var artık kaz tüyü bilmem neler kaplan tüyü eşyalar çıktı insanlar keyf ediyor.

    1
    1 Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Haklı bir görüş

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • IAmarPresterAen
    IAmarPresterAen Takip Et
    Mentor Yaş: 34 , eic 52%
    +1 yıl

    Beresiz dışarı çıksam kulaklarım: la bebe hayırdır bana ne garezin var da derin dondurucuca bekleyen dana kulak gibi donduruyorsun der diye demesin diye bere kullanıyorum. Ayrıca bordo bere kullanmayı düşünüyorum çünkü-zira bordo bereli gibi hissetmek güçlü hissettirir.

    1
    7 Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      😂 Kulakları ısıtıyo evet 😊

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Eski kulağı kesikler diye deyim var bunların hepsi soğuk ayazı yiyip kulakları buz kesenlerdir 🤣

      Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Ayy Rusyada olmuş öyle bir şey sanırım

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Özellikle Türklerin yaşadığı Yakutiye bolgeisnde inanılmaz bir soğuk var dikkat edilmediği takdirde yani bir dakika bile kulağın dışarıda açıkta kalırsa soğuk ısırması oluyor ve sonra kulağa elveda diyorsun

      Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Hah evet yakutistanda öyleymiş aynen

      Yorumla
    • IAmarPresterAen
      IAmarPresterAen
      +1 yıl

      Zaten Rusya'da üşüyen Türkiye'ye geliyor sonra buradan bir Türk erkeği kafalıyor ve sıcak denizlere akmak isteyen Ruslar başarıya ulaşıyor

      Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Ah bu Rus kadınları 🤨🤣

      Yorumla
  • onur26vw
    onur26vw Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 93%
    +1 yıl

    Benim için gereklilik. Saçlarımı soğuk havada kestirmişsem ve kafam üşürse zorunlu, aynı zamanda kar veya sağanak yağışlı havalarda henüz 1,5 yıllık işitme cihazlarımın bozulmaması için gerekli.

    1
    1 Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      O zaman sen kullanmalısın mutlaka

      Yorumla
  • Sarpergülsoy
    Sarpergülsoy Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 94%
    +1 yıl

    Bere takarım.
    Resimde göründüğü üzere kel olunca haliyle zorunluluk oluyor.🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    Ama genelde boğazlı ya da bogazsiz kazak kullanırım çok soğuk değilse.

    1
    8 Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      😂 😂 😂 😂

      Yorumla
    • Sarpergülsoy
      Sarpergülsoy
      +1 yıl

      Koptun dimi.
      Ne yapıyım yalan mı soyliyim.
      Bu arada daha bombasını soyliyim mi?
      Üni zamanı saçlarım omuzlarımı geçiyordu.

      Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Wuuu 🤩

      Yorumla
    • Sarpergülsoy
      Sarpergülsoy
      +1 yıl

      Bak ya dalga geçiyor.

      Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Yoo geçmedim

      Yorumla
    • Sarpergülsoy
      Sarpergülsoy
      +1 yıl

      Teşekkür ederim...

      Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      😊 Rica ederim

      Yorumla
    • Sarpergülsoy
      Sarpergülsoy
      +1 yıl

      😁

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

23

Cevap

50

Cevap

  • nordun_gadasi
    nordun_gadasi Takip Et
    Efsane Yaş: 36 , eic 31%
    +1 yıl

    Selam gadası 🙃

    Genelde zorunluluk diye bir şey söz konusu değildir. Ben genelde kış aylarında aracımla gezdiğim için pek bere takma ihtiyacı duymuyorum.

    1
    4 Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Aracı olmayanlar ve çok üşüyenler için gerekli

      Yorumla
    • Degisik_-_
      Degisik_-_
      +1 yıl

      Arabası olmayan ölsün mü he 😂😂

      Yorumla
    • nordun_gadasi
      nordun_gadasi
      +1 yıl

      Aracı olmayan önlemini alsın

      Yorumla
    • nordun_gadasi
      nordun_gadasi
      +1 yıl

      @Degisik_-_ yok canım kimse ölmesin 😂

      Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Gereklilik bence

    1
    1 Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Evet barış

  • Pnrakgl
    Pnrakgl Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 31
    +1 yıl

    hayir ya tam tersine hastaliktan iyidir süs niyetine bere takanın aklı yok 😂

    1
    3 Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      😂🤭🤣👒 Moda ikonları süs için takıyor

      Yorumla
    • Pnrakgl
      Pnrakgl
      +1 yıl

      onlarında dötü donuyor bakma sen 😂😂 gelsinler bir Ankara 'nın ayazına da bakalım gercekten moda icin mi takiyorlar 😂

      Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Jsjsjsjsj doğru

      Yorumla
  • WhatImSaying
    WhatImSaying Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21 , eic 100%
    +1 yıl

    Fotoğraftaki kız Winter😍😍❤️ aşığım kendisine benim girl crushim diyebilirim. Bere takmak genellikle süs çünkü montlarımızın ve ceketlerimizin kapşonu var ve boynu da sıcak tutuyor, bere saç bozuyor😂

    1
    1 Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Evet bere saçları bozuyor ya, elektrikleniyor saçlar

      Yorumla
  • Banker_Bilo
    Banker_Bilo Takip Et
    Master Yaş: 51 , eic 100%
    +1 yıl

    Kışın vücut beyni sıcak tutmak için daha fazla enerji harcar, bu da el ve ayaklarda üşümeye neden olur. Başınızı sıcak tutarsanız daha az üşürsünüz.

    1
    3 Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Çok yararlı bir bilgiymiş, teşekkürler

    • Banker_Bilo
      Banker_Bilo
      +1 yıl

      Rica 💐

    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      😇

  • KremalıKraker
    KremalıKraker Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    bence gereklilik
    bere hem dış görünüm için güzel oluyor hem de saçı başı kulakları dış etkenlere karşı koruyor

    1
    3 Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Evet ikisi de

      Yorumla
    • KremalıKraker
      KremalıKraker
      +1 yıl

      aynen öyle
      bere ile çok tatlı bir görünümü oluyor siz kızların ya dayanamam yirim :D

      Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      😂🤣

      Yorumla
  • ángelsinalasyocéano
    ángelsinalasyocéano Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Gerekli olan bir şey. Mesela dün aldığım keçeden oluşan ressam şapkasını itina ile takacağım.

    1
    3 Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Keçeden mi, çok farklı 👒☺️

      Yorumla
    • ángelsinalasyocéano
      ángelsinalasyocéano
      +1 yıl

      Evet, böyle marjinal tasarıma ait şeyleri sevdiğim için 😊

      Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Süper 🤩

      Yorumla
  • PasifGay23
    PasifGay23 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 93%
    +1 yıl

    Hallo,


    Ben seviyorum, hem şık hem de soğuktan koruyor.


    Danke schön.

    1
    5 Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Evet hem ayaz havalarda iyi, hem de bazen havalı bir aksesuar olarak kullanılır 👒

      Yorumla
    • PasifGay23
      PasifGay23
      +1 yıl

      Kış modasını daha çok seviyorum ama yaz insanıyım ben 😂

      Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Ben de biraz kış insanıyım 😂

      Yorumla
    • PasifGay23
      PasifGay23
      +1 yıl

      Yazı o kadar çok seviyorum ki üç kızım olsa adları Güneş, Kumsal ve Deniz olsun isterim 🙃😂😂

      Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      😂 Güzelmiş

      Yorumla
  • _boogeyman__
    _boogeyman__ Takip Et
    Bilge Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl

    Em gerekli şeylerden. İbni sina hastalığın kaynağı ya boğaz ya da ayaz demiştir. Ayaklar ve kafa sıcak tutulmalı

    1
    1 Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Doğru söylüyorsunuz

      Yorumla
  • MustiEmre u
    MustiEmre Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 99%
    +1 yıl

    Bere takarım bence gereklilik ama bereyi çıkarınca saçlar dağınık halde oluyor bir de onu toparlamakla uğraşıyorum jdjfhf

    1
    3 Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Benim de aynı çıkarınca dağılır elektriklenir 🙄

      Yorumla
    • MustiEmre u
      MustiEmre
      +1 yıl

      Sonra yarım saat saçı düzleltmekle uğraş 😂

      Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      😂 😂

      Yorumla
  • SülfürükAsit
    SülfürükAsit Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl

    Kişiye göre değişir. Kimisi üşüdüğğ için geteklilik olarak takar, kimisi süs olarak takar, kimisi de hiç takmaz

    1
    1 Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Aynen

      Yorumla
  • SevmekGuzel007
    SevmekGuzel007 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl

    Kızlara çok yakışıyor benim başım açık olmalı şapka türü şeyleri hiç sevmem

    1
    2 Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Ben de şapka pek takmam

      Yorumla
    • SevmekGuzel007
      SevmekGuzel007
      +1 yıl

      Ağırlık geliyor ancak resimdeki sana gider👍

      Yorumla
  • 06romeo
    06romeo Takip Et
    Master Yaş: 60 , eic 98%
    +1 yıl

    Hem gereklilik hem de düş. Ben kadında bereden çok hoşlanıyorum, kadına bere daha çok yakışıyor. Daha güzel görünüyor. 😎🌸

    1
    2 Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Evet süslü Pakize tarzları hariç güzel 🤣👒

      Yorumla
    • 06romeo
      06romeo
      +1 yıl

      Abartmadan olmalı tabi ki… 😉

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Fırsattan istifade tüm kış boyunca sünnet niyetine takıyorum sevap almak için. Yazın takamıyorum mesleğim gereği anormal ve tuhaf görülüyor çünkü. Evet farklı bir düşünce değil mi.🙂

    1
    1 Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Evet çoğu insandan farklı düşünce, saygı duyarım 🙏🏻

      Yorumla
  • AşkıÖldürmek
    AşkıÖldürmek Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Hem süslü ve şık duruyor hem de kulakları sıcak tutuyor seviyorum ben bere

    1
    1 Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Aynen kulakları ısıtıyor

  • TuƝiȿș
    TuƝiȿș Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 95%
    +1 yıl

    Kış aylarında bere takan insanın kendine saygısı yoktur

    1
    3 Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Yaz aylarında mı taksınlar 🤣

      Yorumla
    • TuƝiȿș
      TuƝiȿș
      +1 yıl

      Bere takan insana selam bile vermem, yok sayarım

      Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      😂 😂 😂

      Yorumla
  • hARDER_
    hARDER_ Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 97%
    +1 yıl

    Sevmem takmam da en fazla sweatın veya montun kapşonunu takarım

    1
    1 Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Onun havası ayrı tabi

      Yorumla
  • Sefir34
    Sefir34 Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl

    Bence gerekli helede yanları uzun kulakları kaplayan bereler muazzam 😁😁😁

    1
    3 Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      😂 Ay eskimolar gibi sanki 🤣

      Yorumla
    • Sefir34
      Sefir34
      +1 yıl

      İweeeetttt 😁😁😁🤗🤣🤣🤣🤣😛😀

      Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      😂 😂

      Yorumla
  • Menethil
    Menethil Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 88%
    +1 yıl

    Ben hiç sevmem şapka ya da bere kullanmıyorum. Kapüşon yeterli 😅

    1
    1 Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Kapşonun havası ayrı

      Yorumla
  • yeahnofeelings
    yeahnofeelings Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Saçı uzun olanlar neden rakıyor hiç anlamıyorum bence bakımsız görünmemek için kafaya geçir çık 😂

    1
    3 Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Saçı uzunlarda daha güzel asıl

      Yorumla
    • yeahnofeelings
      yeahnofeelings
      +1 yıl

      Tamam edafiltresu en güzel bereli uzun saçlı sensin kraliçesin queen

      Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Xdjdjdjjss

      Yorumla
  • samedjackson
    samedjackson Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 70%
    +1 yıl

    Takılabilir ama kulak kapanltmiyor ki süs gibi duruyor

    1
    1 Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Bazıları süs gibi evet

      Yorumla
  • guapomorena
    guapomorena Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 100%
    +1 yıl

    Kadına da erkeğe de çok yakıştırıyorum.

    Soğuk havalarda takarım.

    1
    1 Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Evet soğuk havalarda şart

      Yorumla
  • curlyboyyy
    curlyboyyy Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    Kimisi için gerekir kimisi için gerekmez. Bana gerekmez. Ben kış ayında kısa kollu ile gezen insanım

    1
    4 Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Üşümüyosun o zaman

      Yorumla
    • curlyboyyy
      curlyboyyy
      +1 yıl

      Cayır cayır yanıyorum 😂

      Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      😂 😂

      Yorumla
    • curlyboyyy
      curlyboyyy
      +1 yıl

      Bu kadar güldükten sonra eig vermen lazım bana

      Yorumla
  • Pudralı
    Pudralı Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 99%
    +1 yıl

    Hoş bir detay bence. Hem soğuktan koruyor hem de çok tatlı duruyor.

    1
    1 Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Katılıyorum, bazılarına çok yakışıyor

      Yorumla
  • Lafontenden_mallar
    Lafontenden_mallar Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Süs müs bilmem ben g**tüm donuyor diye yorganla kendimi çevirip sokağa çıkasım geliyor

    1
    1 Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Haha işte bu ben olabilir 🤣

      Yorumla
  • Tinti
    Tinti Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 96%
    +1 yıl

    Takarım bere hem güzel görünüyor hmde soğuktn koruyo

    1
    1 Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Aynen öyle

      Yorumla
  • blackman3419
    blackman3419 Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 99%
    +1 yıl

    Kadınlar için süs, erkekler için gerekliliktir : ))

    1
    2 Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Çok doğru

      Yorumla
    • blackman3419
      blackman3419
      +1 yıl

      Her zaman : ))

      Yorumla
  • Oenomauss
    Oenomauss Takip Et
    Xper 7 Yaş: 110 , eic 99%
    +1 yıl

    Ben takmam saçlarımı bozar. Bir de çok fazla elektriklenme yapıyor. Gereksiz bir şey bence.

    1
    7 Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      😂😂 Ben de pek takmam

      Yorumla
    • Oenomauss
      Oenomauss
      +1 yıl

      Bence de takma zaten o güzelim saçlarına yazık :D :D

      Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      🙈🙈

      Yorumla
    • Oenomauss
      Oenomauss
      +1 yıl

      Bak bak utandı bi de :)
      Saçların çok güzel bence

      Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Teşekkürler 😂

      Yorumla
    • Oenomauss
      Oenomauss
      +1 yıl

      Ne demek efenim :)
      Gerçekler

      Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      ☺️😊

      Yorumla
  • frenchgirl16
    frenchgirl16 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Bence kafayı komple kapatanlar ihtiyaç da kısa olanlar soğuktan da korumuyor ki

    1
    1 Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Haklısın

      Yorumla
  • GOKHANoturumactı
    GOKHANoturumactı Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    +1 yıl

    Gaspçıya benzemesem takarım da kapkaçcı gibi oluyorum takınca 🥺

    1
    3 Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Haha, en çok sen haklısın gökhan 😂

      Yorumla
    • GOKHANoturumactı
      GOKHANoturumactı
      +1 yıl

      İşte bu hemen haklısın yapıştıracaksın 😂

      Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      🤣🤣

      Yorumla
  • Siyahkadife
    Siyahkadife Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 99%
    +1 yıl

    Gereklilik bence. Bere takmalız. Bir yandan da güzelleşmeliz değil mi? 😉👒

    1
    1 Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Aynen öyle 👒👠💄💅

      Yorumla
  • Amanoof
    Amanoof Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Çocuksu bulunuyor ama kimin umurunda? Takarım seviyorum

    1
    3 Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Bazılarına yakışıyor

      Yorumla
    • Amanoof
      Amanoof
      +1 yıl

      Maksat soğuktan korusun🤣

      Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Aynen 🤣

      Yorumla
  • 44asi44
    44asi44 Takip Et
    Master Yaş: 35
    +1 yıl

    Yani süs olsun diye takılmaz diye düşünüyorum bence gereklilik ama kendi adıma kullanmıyorum onun yerine kulaklarım üşümesin diye aldığım kulaklık var onu kullanıyorum 😊

    1
    6 Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Kulaklık da hem tarz hem ısıtıyor

      Yorumla
    • 44asi44
      44asi44
      +1 yıl

      Evet yakışıyor genelde ben memnunum şahsen 😃 ayrıca bere saçı dağıtıyor genelde geri düzeltmesi de zor oluyor

      Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Evet saçı elektrklendiriiyo falan 😂

      Yorumla
    • 44asi44
      44asi44
      +1 yıl

      Yani erkekler için daha zor kızların saçı genelde uzun çabuk düzeliyor erkekler de uğraşması zor ben takıp işe gidince çıkarırdım zorla düzelirdi elektriklenme oluyordu 😃😃 baktım olacak gibi değil kulaklığa geçtim 👍

      Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Doğru karar 😆

      Yorumla
    • 44asi44
      44asi44
      +1 yıl

      😃😃 Evet şimdi kafam rahat

      Yorumla
  • Gülçineraslan
    Gülçineraslan Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Gerekir tabi insan kafasından da üşür özelikle kulaklarından üşür bu halde hem kafasını üşümemesini sağlar hemde süs olarak tabi beğendiği modeli takar ☺️

    2
    2 Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Çok doğru söylüyorsun 🌸

      Yorumla
    • Gülçineraslan
      Gülçineraslan
      +1 yıl

      🥰😇

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Saçlarımin bozulması pahasına mı? Kesinlikle takmam.

    1
    5 Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Ben de pek sevmiyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      O saçlara sahip olup sevseydin şaşırırdim. :)

      Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Saçlarımı sevmiyorum demedim. Şapka takmayı pek sevmem dedim.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben de ondan bahsettim. Saçların çok hoş, şapka takmayı sevip onları sansürleseydin şaşırırdim demek istedim.

      Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Hmm anladım teşekkür ederim

      Yorumla
  • Ayhan35Ayhan
    Ayhan35Ayhan Takip Et
    Xper 1 Yaş: 36
    +1 yıl

    Ben sıcak tutsun diye takıyorum, zaten çok soğuk değilse sıkıntı basıyor:)

    1
    1 Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Evet çok soğuklarda iyi ama çok soğuk değilse sıkıyor

      Yorumla
  • aysekaptan
    aysekaptan Takip Et
    Master Yaş: 39 , eic 86%
    +1 yıl

    Bere bazen şirin gosterebilir

    2
    3 Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Evet bence de

      Yorumla
    • aysekaptan
      aysekaptan
      +1 yıl

      ♥

      Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      💜👒🌸

      Yorumla
  • birsenfonişairi
    birsenfonişairi Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 83%
    +1 yıl

    Sinüziti olanlara farz. Olmayanlara sünnet 😂

    1
    1 Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Çook doğru dkdjdrj 😆

      Yorumla
  • theprotection
    theprotection Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 93%
    +1 yıl

    Süs için takanda var üşüdüğünde takanda

    1
    1 Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Evet

      Yorumla
  • Besara
    Besara Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 90%
    +1 yıl

    Hem gereklilik hemde çok şık duruyo

    1
    1 Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Üşüyünce gerekli ama aksesuar olarak da uyumlu bir kombinle güzel oluyor

      Yorumla
  • Redamancy-4
    Redamancy-4 Takip Et
    Mentor Yaş: 22 , eic 99%
    +1 yıl

    Aşırı soğuk oluyor bazen gerekli.

    1
    1 Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Evet ayaz havalarda başın ağrımaması için gerekli

      Yorumla
  • Gercegimsanri
    Gercegimsanri Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 88%
    +1 yıl

    Ne yardan ne sazdan vazgeçmeyenlere diyelim😄

    1
    1 Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Evet doğru 🤣

      Yorumla
  • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
    ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Biraz süs biraz gereklilik

    1
    1 Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Bence de

      Yorumla
  • everkeğii
    everkeğii Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 36%
    +1 yıl

    Bence gereklilik ya, benim başım çok üşüyor 🙈

    1
    2 Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Aynı babam da öyle 😂

      Yorumla
    • everkeğii
      everkeğii
      +1 yıl

      Beresiz asla 😅

      Yorumla
  • Sazimentt12
    Sazimentt12 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 43%
    +1 yıl

    Gerekli bence soğuğa artistlik olmaz

    1
    1 Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      😂 Haklısın

      Yorumla
  • mertcanturk
    mertcanturk Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 38%
    +1 yıl

    Gerekli kulaklarım fena üşüyor😃🙏

    1
    3 Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Üşüyenler için şart

      Yorumla
    • mertcanturk
      mertcanturk
      +1 yıl

      Aynn 🙏☘☕

      Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      😊😊

      Yorumla
  • MyColorDark
    MyColorDark Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 98%
    +1 yıl

    Ben mont bile giymiyorum bazen... Bere asla.😂

    1
    3 Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Sobalı herkül seni ⚡🔥😂

      Yorumla
    • MyColorDark
      MyColorDark
      +1 yıl

      Hahahahah🤩 Alttan isitmaliyim ben

      Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      😂🤣

      Yorumla
  • CounterOffensive111
    CounterOffensive111 Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Olabilir ama ben pek tercih etmem.

    1
    1 Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Ben de

      Yorumla
  • Lucky-Luke
    Lucky-Luke Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 82%
    +1 yıl

    Onu bunu bilmiyorum da bazılarına çok yakışıyor.

    1
    1 Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Aynen, bana da bazen yakışır

      Yorumla
  • Cod2009
    Cod2009 Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Gerekli çünkü havalar soğuk oluyor ❄️☁️

    1
    1 Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Evet ama ben sevmiyorum

      Yorumla
  • emre00
    emre00 Takip Et
    Mentor Yaş: 41
    +1 yıl

    Kafam üşüdüğü için takiyorum :D

    1
    2 Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Gereklilik senin için o zaman

      Yorumla
    • emre00
      emre00
      +1 yıl

      Evet canım

      Yorumla
  • karsiyakaliali
    karsiyakaliali Takip Et
    Master Yaş: 61
    +1 yıl

    Çok soğuk havalarda gerekli oluyor.

    1
    1 Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Doğru

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bazen gerekli ama kulakları kapatması lazım

    1
    1 Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Evet kulakları ısıtmalı

      Yorumla
  • ahusiderinn00
    ahusiderinn00 Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 98%
    +1 yıl

    Bence ikisi de

    1
    0 Yorumla
  • Illecebrous
    Illecebrous Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 100%
    +1 yıl

    Üşürsem takarım

    1
    0 Yorumla
  • StrawberryLitter
    StrawberryLitter Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Gereklilik bence

    1
    1 Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Evet soğuk havalarda kesinlikle gereklilik

      Yorumla
  • AskeriiMühendiss
    AskeriiMühendiss Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 98%
    +1 yıl

    Hayır gereklilik

    1
    2 Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Haklısın

      Yorumla
    • AskeriiMühendiss
      AskeriiMühendiss
      +1 yıl

      Haklıyım

      Yorumla
  • Lor3n
    Lor3n Takip Et
    Bilge Yaş: 25 , eic 90%
    +1 yıl

    Suss

    1
    3 Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Sus mu süs mü

      Yorumla
    • Lor3n
      Lor3n
      +1 yıl

      Süs

      Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      😂 👍🏻

      Yorumla
  • AngelXO
    AngelXO Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 91%
    +1 yıl

    Süs baıları için

    1
    1 Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Evet bazıları süs

      Yorumla
  • Moongirl82737374
    Moongirl82737374 Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 92%
    +1 yıl

    İkisi de

    1
    1 Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      👍🏻👒

      Yorumla
  • Devamını Gör (13)
Devamını Gör(58)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Moda & Stil > Sorular > Kış aylarında bere takmak gereklilik mi, süs mü?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kadife sadece kışın mı giyilir. ? 19 cevap verildi
Kışın babet giyilir mi? 32 cevap verildi
Kışın tayt giyilir mi? 75 cevap verildi
Kışın topuklu giyilir mi? 42 cevap verildi
Kışın elbise giyilir mi? 23 cevap verildi
Kışın elbise giyilir mi? 15 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kızarmış tavuk menüsü sever misiniz?
  • Arabanızı bıcı bıcı yaptırıyor musunuz?
  • Tatlı su balıkları mı yoksa tuzlu su balıkları mı damak zevkinize daha uygundur?
  • Tarçın sizce en çok hangi tatlıya yakışır?
  • Neyli kek seversiniz?
  • Son ilişkinizin bitme sebebi neydi?
  • Aşk başka mıdır?
  • Bugün kahvaltıda ne yediniz?
  • Düzenli kullandığınız ilaç var mı?
  • Çocukların yanlış kurduğu kelimeler düzeltilmeli mi?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨