LC Waikiki'den giyiniyorum diye alay konusu oldum. Bunlara en iyi cevap nasıl verilir?

ya üniversiteye gidiyorum işte. geldiler 3,4 veya 6 kız nereden giyiniyorsun dedi bende lc waikiki dedim sonra kahkaha attılar komik olan ne dedim tekrar güldüler sonra gittim zenginler bottega venetadan bot felan giyiniyorlar montları felan zara chanelden bir kaç parça bir şey almışlar kendimi çok aşağılanmış hissettim ya. Bir daha giydiklerini bir daha giymiyorlar ben 2 yıl giyiniyorum

Güncellemeler
+1 yıl
Güncel 19 ekim çarşamba 18.49
Güncellemeler
+1 yıl
bende çakma giyiniyorum şimdi aahahahğasal
LC Waikiki'den giyiniyorum diye alay konusu oldum. Bunlara en iyi cevap nasıl verilir?
Cevapla