Bu tarz ayakkabılara bir anda merak saldım. Dantel çiçekli çoraplarla vs aşırı güzel duruyor. kotlarla da şık elbiselerle de hoşuma gider oldu. Zara'da buldum bunu 800 TL, sizce değer mi?
Maskulen giyinme kararı aldım, sizce bu ayakkabı tarzımı tamamlar mı?
Maskülen giyim tarzı bana göre değil. Erkeksi bir kılığa girmek bir kadın için hiç te güzel bir moda değil.. Şahsi düşüncem. Bu sebepten sorunuza olumlu bakamıyacağim. Kadın dediğin kadın gibi giyinmeli, zarif narin şık albenili cazibeli alımlı olmalı. Bu ayakkabılar da 80' yıllardan kalma gibi, üretkenlik bitince işte böyle eskiye dönüş yapıyorlar firmalar.. Alma canım bu ayakkabıları parana yazık.
Nasküllen tarzı? 😳😃 E kardeşim bu bildiğin traktör lastiği, ayrıca arazi şartlarına çok uygun.. E tabi lastik malzemesi çok gitmiş, üreten malzemeden çalmamış, fiyatı edebilir 😂
Türkiye gibi bir ülkede olmaz bence.. fragmanına baktım, kadın herkesi öldürüyor falan, hatrımda kalmasını istemem. “Esther” ismi dahi çıkmıyor. Psikoloji bozan bir filme benziyor gibi
@Bergafor35 Aynen öyle.. Allah göstermesin ama evlatlık edinmek zorunda kalsanız bebek alırsınız, zaten en mantıklısıda o gibi gözüküyor, ya da üç-dört yaşlarında çocuk