Güncellemeler
+1 yıl
Begenmediniz yani öyle mi

Elbise nasil altinada bu ayakabilari siparis verdim guzel olur mu
Dügünde giymek icin
Gövde kısmı hariç güzel ve astarı daha uzun olmalıydı ya da tül kısalmalıydı bilemiyorum bunu kim tasarlamış? Artık aldıysan hevesini de kırmak istemem fena değil.
Cevap
1Cevap
Ortasındakı pileyi sadece sevmedim
Pek güzel değil gibi.
Olmaz
Sevmedim aburust bence
Beğenmedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?