
İç çamaşırı alırken bilindik mağazalarimi yoksa pazarlarımı tercih edersiniz

İç çamaşırı alırken bilindik mağazalarimi yoksa pazarlarımı tercih edersiniz
Pazardan da mağazadan da alıyorum, nere denk gelirse. Fakat her seferinde benimle ilgilenen kişi kız oluyor 😬🙄
Çıkarıyor gösteriyor, bu dar olur diyorum yok yok sığar diyor. Hayır görmedin de bir şey, dışardan da belli değil nerden biliyorsun sığacağını? Hem nerem sığacak, totom mu? Bak yine aklıma geldi gerildim.
Pazardan millete göstere göstere almadım hayatta. Zengin değiliz fakir de bir aileyiz ama annem sağolsun edepli yetiştirdi bizi. Böyle erkeklerin içinde pazarda don seçmek şöyle dursun kafamızı çevirip bakmayız bile o tezgaha ve hızlıca geçeriz.
Mağazadan
Cevap
5Cevap
Mağaza tabi ki
Pazar malı daha ucuz ama maalesef ki kendime göre iç çamaşırı bulamıyorum , o yüzden mağaza 🤷🏻♀️
Mağaza, çoğu zamanda online alıyorum zaten. Yaşadığım ülkede sizin türde pazarlar yok, pazar kültürünü merak ediyorum hep 😅
Kullandığım marka dışında başka bir yerden almam, haliyle mağazadan alıyorum.
Böyle etiket mi çıkmış. Ben niye şimdi gördüm bunu😬😂Pazardan asla almam 😄
Pazar dan hic almadim , ama merak ediyorum ne demem lazim - abi bana iki boxer sarsana
Pazar sonucta ayni kalite hemen hemen magaza daha pahali olir
Trendyol y a da instagram daki sayfalardan alıyorum daha uygun oluyor fiyati
Mağazadan alirim
Vıctorıa ve kapanmadan önce la senza.
Mağazadan alıyorum..
Tabikide mağazadan belirli çamaşırları 🥰
mağaza
Nerden işime gelir se
Guvenli kabin neredeyse orayi
Farketmez
Mağaza
Magazadan
Mağaza
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?