AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
44Cevap
En büyük numaram 39,5 o da tiger da :D 38- 39 benim yaa büyük biliom :(
Yok yok şaka yapıyorum gayet iyi 😊
Tamam o zaman :)))
Boyum uzun ayagm büyük Allah vergisi der susarim...
Artisd bak 😊
Adriana lima 42, tipik türk kızları 36 hangisi piremsesss kakakskskskssjdjdj
Adriana oldun 45 olsun ya yerimm 💛💛
Haha:D
Onceleri 37 giyiyordum simdi 36 valla anlamadim gitdi -_-
İyi güzel takamlar 👍
minikyaklı prenses
evet 40 numara ama prenses ayaklarına yatmıyorum :)
Benim ikimde varmış be :D
sen kimsin be? nickimi çalmış hırkız
Yatamazsın sen zaten 😄
Astral1'im ben a sı büyük :(
prensesler kurban olsun bana memnunum elimden ayağımdan boyumdan :D
Heheh iyi akşamlar prenses 😊
Boya bagli ben 1,73 38-39 bazi ayakkabilarda 40 ama en cok 39. En onemlisi parmaklarin sekli erkek gbi olmasn yeter
resmini çok açık buldum. değiştirirmisin lütfen. pembeli sütyen görmek zorunda değiliz.
Sen kmsn ya? Acikmis? Sutyen değil o bikere
Kırk dedi. O ne dedi. Kim 40 hahahahaha . burada 36 varken yani
Prenses seni 😊
Dimi ya. Minnnak minnak ben
Minnnnak 👸
1.73 boya 36 numara çok abes kaçar 40 büyük ama yapacak bir şey yok
Yapıcak bişey yok paletliğe devam 😉
Aynen orantısız olmaya gerek yok sonuçta :)
Sizde hem uzun boylu istiyorsunuz hem küçük ayaklı fizik kurallarına aykiri bu bir kere hem 170 olup hem de 35-36 numara ayagi olan insanmi olur
genelde boyu 1.75den uzun olanların 39 40 oluyo normal ama o o boya büyük el ayak basketçi gibi
Hıhım 😊
1.75 boya 36 numara olursa dengemi saglayamam. 38-39 giyiyorum yeter
İyi seninkide fena değilmiş 😊
Bebek mezari gibi farkindayim :D
Yok yok gayet iyi soruyu da şaka amaçlı sormuştum zaten ama kızanlar oldu ğzğldüm 😞
Hahah :D ben de kizmistim da neyse :D
Kızma eğleniyorum sadece 😊
Farkettim :D iyi eglenceler
Teşekkür ederimmmm iyi geceler 😊
voleybolcu kiz arkadaslarim var ayaklari büyük prenseslerim ama :D
tuvalete gidip yarım kilo s. çan kızlar gelmiş premses tribine giriyor aynen kezo aynen :D
benim ayak 44 aga. 40 kız ayağı da bana ideal olurdu herhalde
Ayakla ne alıp veremediğiniz var anlamdım. Kadınsa biraz zarif olsun yeterli bence.
ahaha 38,5 da büyükmü çok bilmiş ben prenses olabilirmyiim :D
Biz her türlü Prensesiz :D sen değilsiniz desende demesende
Tamam öyle oldun saftrik prenses 😊
boyum 172 ayagim 40 ne yapalim yaradan yaratmis zaten kucuk olsaydi bu boyu tasiyamazdi :)
Haklısın 😊
boyu uzun kızlarda var onla orantılı olarak buyuk ayaklı olabilir yaratılış bro :)
Benim 1.76 arkadaşım var ama ayakları 38 😉
40 giyiyorum. boyum 173. napak ölek mi :(
Ölmeyin ölmeyin şaka yapıyorum ya siz her türlü prensessiniz 😊
Ayaklarım kücük deyip de inkar edenler ölsün. Benimde 43 nolmuş :)))
:D kesin Ankaralı bu. d
Kiz ayni boydayiz benim 38
bebek gibi zannetmesinler bildigin bebek mezari a. mk
Ayağı 39 numara olan erkek nedir mk ona cevap versinler bir haha :D
Hahahaaa ablamin 41 kanka :)) bebe taklidi yapiyo Allahim yaa
Dost başa düşman ayağa bakarmış hayırdır kardeş :=O
Kırmadığım kırk numara üstü bayan ayakları içün bana küfredeceksiniz.
@Vakko
40 numara kız ayakkabısı bebek mezarıyla eş değer :D
Ben 40 numara giyiyorum ya. boyumda 1.78 yani.41 numara giyen kız varmdir ya
Aynen 1.77 boyumla 37 numara giymem gerekliydi, haklısın
Şaka yapıyorum ya kızma 😊
38 numara olanlar prenses ayagına yatabilirmi acaba
Yatar yatar 😎
37 numara gayet memnunum 40 olsada sorun olmazdı herhalde
Way mk ben 18 yaşındayım 40 giyiyorum kızları? Düşünmüyorum bile
39 giyiyorumm ayaklarımı seviyor en buyuk prensesimm tamamı bananee bananee :D
Ehehee tamam sen prensessin 👸
Sefil :]
@Alasakal diyene baggg @Soran biliyordum =))
Yook l*n sataşasim var :)
1,63 boy 36 giyiyorum minicik minicik ^^
Anaaa ne gizel ya seni alıp evde besleyesim geldi 😊
Tamam prenses zannetmem:d
Koca ayak seni 😊
Haha o kadar da buyuk olmuyor aslinda. Bir 2-3 cm boyu kuculse 38 numara olacak, normal yani.
İyi iyi şaka yapıyorum 😊
Guzel:dd
Ben sulak yerde büyümüşüm ayaklar 43
Maşallah sen de yani abartmışsın.
ahaha fazla mı uçtum :D
Aynen biraz fazla salladın 😂
işin şakası ama cidden benim yeğen daha 14 yaşında ama ayaklar 40 no düşün artık :D
Yeni nesil işte 😊
39 giyiyom hey maşallah
Maşallah 😊
Fetişist misin kardiş? :))
Hayır eğleniyorum sadece 😊
biri beni mi çağırdı
benimki 36 ben yatabilir miyim =D
Ohoo şimdiye kadar yatmaman hata 😊
yok ya benden prenses olur mu. ben küçük karabalığım =)
Her kızdan prenses olur 😊
Seninki cok kucuk heralde :DD
42 😊
Kucukmus canim ya ondan batti heralde sana kizlarin 40 numara ayagi:/
Küçük değil bir erkek için ideal ayak numarası canım. Git ayakkabı firmalarının üretim yapmadan önce yaptırdığı anketlere göz at, en yaygın ayak numarası 😊
Kendini böyle mi teselli ediyorsun 😄
Kendimi teselli etmeme gerek yok ben kendimi zaten seviyorum 😊😊
37 giyiyorum ayaklarim cok kucuk :))
İyi şyi 👍
Ben değilim ama sen büyük konuştun hihi
Büyük konuşmadım ya şaka yapıyorum 😊
Detayını yeniden oku o zaman :)
Tamam haklısın 😞
Ne alakası var kardeş
Dalga geçiuorum canım benim
Bütün 40 ayaklılara +1 benden :)))))
valla bn 36 giyiyorum prnssim ;)
Prenses 👰
Topuklularda 37.5 ama spor ayakkabida 38 :)
ooo çok fena laftı kaç kaç çabuk :DDD
Toplandılar zaten kaç kişi oldular baksana öldürcekler beni 😊
Potanı periler ısıl alben 43 numara
eli ayagı buyuk olanın :D oyle derler aslında ama
Niye yatmasın senden izin mi alıcak?
Benden izin almadan yatamaz 😊
Bu soruyu çok aradın mı? Kendini bebek gibi hissetmek ne demek ona da bir anlam veremedim ama hadi neyse... İsteyen kendini kralice de sanar prenseste 40 numara giyiyorum ve eşim benzerim de yok ben bir prensesim :)
Hoo özgüvenin etkileyici prenses 😊
Ya bu boyla alakalı bir durum. Benim 38 mesela.
İyi iyi 👍
48 benim prenses te degilim
O zaman kraliçe ayaklarına yatsınlar.
37idi büyüdü 38 oldu ya :(
Olsun olsun güzel 👍
1.76 yım 40 giyiyorum problem❓
187 45 problem?
Benim açımdan yokta arkadaşa batıyomuş
Tamam anla problem yok😞
Onlar prenses değil Doğu Asya nın hükümdarı :D
boyuda önemli değilmi
Allah vergisi panpa napak bende 40 giyiyorum :)
Pampa deme prensessin Büşra 😊
Prenseslerde der panpa :D
ahaha o zaman prensesim ben.
Hehe olabilir 😊
eksi?
Ben artı eksi vermiyorum, hele prenseslere hiç 😊
sorma, kıskananım çok.
Neden kıskanıyolar acaba seni
onlara sormak lazım.
Çekemeyen çok olur burda, boşver be prenses 😊
zaten sallıyorum. ;)
İyi bakalım 😊
ne güzel gülüyorsun, o işaret çok tatlı. ^^
😊 hihihi.
Ehehe teşekkür ederim ben anca böyle simgelerde işaretlerde tatlıyım zaten 😊😊😊
bilemem. iyi geceler beyefendi.
Sana da iyi geceler prenses, aman tacını düşürme 👸 😊
ahaha bu da iyiydi. ;)
İyi de sen ayak numaranı yazmamışsın? Prensesim diyip çıktın, rakam söyle de içimiz rahatlasın dimi ama 😊
38 ...
Hmm tam ideal numara, sana şu cicileri beririm de bak bakalım yakışacak mı ayağına 👠👠 😊
ahaha kırmızı güzel seçim. ^^ yakıştı mı? :d
Şöyle dön bakıyım?
döndüm. oldu mu?
Hıımmm harika 👍
Üzerine şunj dener misin? 👗
neyse ben ayakkabıları alıp kaçayım bu iş uzamasın. teşekkürler. iyi geceler beyefendi..
O ayakla tarla surulur yanliz :)
Hahaha galiba evet haklısın 😄
Ayak numarasiyla bir alaka kuramadim
Alaka kurma zaten takılıyorum öyle 😊