AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
44Cevap
38 ya da 39 :D valla 40 giymedim ben yaaa
Prensessin sen 😊
Tamamdır o zaman 😊
Benim 36 da adriana lima 41 giyiyor diye duymustum
Adriana lima mı💛💛💛
Evet ve bu senin sacma fikrini cokertiyor :)
Adriana lima olsun ayağı elli santim olsun be 😊
:))
Benim 37 büyük demezsin inşallah
İdeal seninki 👍
40 giyiyorum 77 boya göre abartı gelmiyo :D
O sacla birleştirir biraz kisatirsak birkac dovme eklersen al sana bonnie rotten :(
Oha benden bir cm kısasın
Olabilir :D
Topuklu giysen geçeceksin bak kızdım şimdi 😡
Benimki 36-37 degisiyo 😂😂
İyiymiş 😊
Ama boylada alakali tabi 175 boyun da 36 giycek hali yokya :)
Haklısın 😊
:D :D
Olabilir niye olmasın?
Olmasın istemiyorum banane! 😒
37.5 hadi yine yırttım presnsesliğe devam.
👸👸👸👸👸👸👸👸👸👸
Marifet Ayaktamı Bitiyormuş :D
40 numara, var mi bir sorun?
Yok yok 😞
36 🙈 prenses miyim simdi 😝😃
Evet prenses, al bakalım tacını 👑
Oldu o zaman 😝
ben o 40 numarayla yüzüne tekmeyi koyardımda
Ya kızma şaka yapıyorum 😂
boy 1.79 bırakta bir zahmet ayak 40 olsun yani
Benden de bir santim uzunmuşsjn bak sinirlendim şimdi 😡
senin ayak numaran kaç peki
42 😊
boyun benden kısa ayağın ise benden uzun bu durumda koca ayaklı sen oluyosun be canım
Benim boyum da ayağım da bir erkek için normal, at gibi olan sensin be canım 🐴
kendimi inkar etmiyorum sadece prenses olmadığımı kanıtlamaya çalışıyorum ;)
Bende soruyu sorarkenciddi olmadığımı, tamamen eğlenmek için sorduğumu açıklamaya çalışıyorum. Bçr kızı ayak boyuyla yargılamak istemem. Her kız bir erkek için prenses olacaktr 😊
bak bunu beğendim işte :)
Bende seni beğendim de boyum kısa ehehe 😂
:))
45 giyince 40 büyük gelmiyor.
hahahahhahahahah Sesli güldüm l*n :D
Ayağı büyük olan kadın sadık olur
38 di kilo verdim 37 oldu :-))
Borsa gibi ayak var kızda :D
:))))))))
Sesli güldüm :))
:))
41 giyiyorum, rahatsızım ya :(
Oha 😞
Yav sorma kafayı yicem, palet gibi ama napcan işte allah vergisi.. :(
prensesin ayakları kaç numaraymış ki yatmicaklar?
Ben kaç istersem o
O zaman 40 dan aşağı giyenler prenses mk
Guzel trspit helal kardesim :)
39-40:)) Ben şikayetçi değilim:)
Ayak boya göre, uzun boylularda büyük durmaz
Ne kadar Saçma bir sorudur ak😄😄
deve tabanı oluyor genellikle
40. :)
İyi bari bişey demedim 😊
diyemessin zaten bnce ayak numarasiyla alay edecegine bir beyninle alay et hic gelismemis
bence süper
Palet gibi ayaklı sevgili bulunca görürüm seni.
Sevgilim olsun da ayaklarına kurban olurum ihihi 😬
hhahhahaha :D
Deme öyle yazık :(
Heheh hiç de yazık değil 😊
Onların suçu degil ki :))
Olabilir ya bende ayaklarını kessinler demiyorum şaka yapıyorum sadece, ayrımcılık yapmıyorum hepsi benim bebeklerim 💛
Hahaha al senin olsunlar :D
Teşekkür ederimm 😊
Rica ederim :)
ayak feşisti misin mk
37 yim ben :)
Tam ideal 👍
38 değil miydi ideal olanı yahu :)
Benim için 37 nolmuş 😊
Peki madem :)
37 giyiyorum tam bir piremsesim
senin ayagın baya kucukmus delioglan
patlayasıcalar!1!1
Amin
süpaneke
Saçmalama gız.
saç malanmaz taranır diyesim geldi ama merak etme demicem :(
De deee güleriz 😂
saç malanmaz taranır :(
Komik 😊
hihihihihi <3
İyi hoş komiksin neşelisin de.. ayakların kaç numara bakıyım? 😈
38. noldu ki <3
Merak ettim bir prensesle mi konuşuyorum acaba diye 😊
ı-ıh, halktan normal bir vatandaşım ben :(
Prenses olmasan da olur, sarayda çöp toplasan bile yeter 😞
neden illa saray acep?
Bilmem takıntılıyım ben 😎
bu takıntılar yüzünden beni kaçıracaksın :(
Yoook. Anneme anne de 😞
ay kabul ediyorum <3
Oyşşş 😊 O zaman kahveleri hazırla geliyoruz 💑💑💑💑
of heyecan bastı<3 hemen hazırlamaya başlıyorum çabuk gelin<3
Ya vermezse sizinkiler 😞
kaçarım :( sonra sizin evin oraya gelir camına taş atarım <3
Kaçarsan baban peşimize düşer 😞
babamı mı bahane ediyorsun beni almamak için? ühü :(
Baban vursa da alcam öldürse de alcam ❤️
oyhşşhh bir daha kalbimi çaldın <3
Sen halktan biriyim diyosun ama benim prensesim mi olcaksın şimdi 😎
ayyyyy evet <3
Ben şimdi senin yemeklerini senin elinden mi yiyecem? 😍
evet yaa bu kadar şımartma beni <3 gerçi şımart ben şımarınca da zararsızım <3
Şimdi başın ağrıyınca ben masaj mı yapcam başına? 😍
evet evet evettttttttt<3
Saçlarını da tarıycam ama 😊
en çok bunu sevdim <3
Mısır patlarcam film izlerken sana yedircem 😍
yuppiiii<3
o değil de üç saattir konuşuyormuşuz hihih
Tamam susuyorum hıh 😞
ayyy şaka yaptım susma :(((
Ama ben çok kıskancım çok sahiplenirim 😞
istediğin kadar kıskan <3
Giyimine arkadaşlarına karışmam ama saçını savuran rüzgarı kıskanırım 😞
ay bayılıcam şimdi evlenelim artık <3
Hasta olduğunda çorba yaparım, ateşini kontrol ederim, iyileşene kadar başından ayrılmam 😊
böyle şeyler diyorsun sonra bırakıp gidiyosun
:(
Ne zaman bırakıp gittim be 😞
geçen gün işim var bakkala gidicem dedin taaa o zamandan beri konuşmadın :(
Hayır ben öyle bişey yapmam 😞
hadi evlenelim o zamans <3
Ama ben çok çirkinim güzel konuştuğuma aldanma görsen kaçarsın 😊
güzelliği napıcaz süs niyetine duvara mı asıcaz hıh :/ <3
Duvara asmasan da koluna takacaksın 😊
çevreye göstermek için mi takcaz? hey yavrum hey
Şaka yaptım ya şirin şey seni 😘
kızmamıştım zaten :(
Hergün işten gelirken sana ciciler alırım 👠👢👗🎽👘👙
sadece sen gel o bile yeter <3
O zaman çiçekle gelirim hergün 🌹
gel <3 ben de hemen sarılırım<3
Çok sarılırsan olmaz ama işten eve gelmek için çıldırırım 😊
olsun ne güzel işte <3
Cevabın çok aşağıda kaldı okumakta zorlanıyorum 😞
eee?
Eeee deme hemen kızma, gitmiyorum biyere. Mesaj yaz 😊
tamam söyleriz.
Sen söyleme, bebek mezarı ayaklarını da al git burdan 😂
Kızlar prenses adayı ztn
Ayak numarasi onemli degil
37 giyiyorum :)
Güzel 😊
165 41 numara olan kız biliyorum :)
36 giyiyorum :)
41 giyiyorum :D
maşallah 😬
derdin ne senin ya 45 de giysem prensesim
Tamam kızma ya ben eğlenmek için sordum soruyu, tüm kızlar prenses 😊
he tamam o zaman dogruyu hak ettin 36-37 giyiyorum :D
Ehehe güzel yinede hiç fark yok benim için 😊sen de prensessin
38bucuk :
Güzel 👍
38 😂
İdealmiş 👍
39 😄😄
Direkten dönmüşsün hani 😂
39:)))
Ucundan yırtmışsın sende haa 👍
Hahaha
Off neyse ne ya
Noldu pumpik zoruna gitti galiba? 😂
40 numara ayagm yok ama yme de ayakla mi oluyomus prenseslik
Şaka yapıyorum ya neden sinirleniyosunuz anlamıyorum ki 😂
38 giyiyorum
Olamazmi yani
Olabilir neden olmasın 😊
38-39 e anca
Ehh fena değil
E bu boy bu ayak :)
Kaç bakıyım boyun? 😊
1.73
Güzel iş 😊
37 benim :ad
İdeal 👍
48 var ister misin?
Maşallah 😬
38 idealdir;)
Aynen öyledir 😊
Benim 38 memnunum
39 ğlslsdk
Komik ^
37 :D
37 :)
45 giyiyorum -_-
40 ları prensesten sayalım bence :D
Sakaydi 45 numara ayak mi olur :(
45 numaraya sen boydan girersin
He boyum 1.45 -_-
hmmm :)
hmmm derken hoşuna mı gitti :D
Mest odu arkadaş 😊
Benimki 46 :)
38 numara
Ayak fetişci misin?
37 giyiyorum
ha ha ha palet gibi