https://i.hizliresim.com/nGlAQ1.jpg Adama ne oldu o yakışıklı özçivit nasıl böyle bir şey oldu?
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılBu ilk bir zoraki koca diye bir dizide oynardi. O zaman ne severdim ben bunu ya. Dizinin tekrarlari sabah saat 6 da yayinlanirdi Üşenmez kalkar izlerdim. Simdi çirkin bisi oldu. Keremcem de öyle mesela. bir karta mi kactilar ne.
010 Yorumla
Soran+1 yıl:D Hep makyaj ya çok daha yakışıklı kişiler var sokaklarda
- +1 yıl
Tabi ki çok daha yakisiklilari var. Bunlar taninmiş olanlar sadece ama eskiden dahanbi yakisikliydi sanki. Yalniz o bu değilde erkekte tip harbiden önemli değilmiş onu anladim. Su tas gibi çocuğun geldiği hale bak :D erkekte tip en fazla 5 sene. 5 seneden sonra kaldir çöpe at. :D
Soran+1 yıl:D Cüneyt arkın hayla yakışklı brad pitt hiç kayıp etmiyo tipini :D
- +1 yıl
Bunlar radyasyon nesli. Dayanmiyolar. dandikler :D
Soran+1 yıl:D Diğerleri eski topark
- +1 yıl
Tabi canim. Baksana brad Pitt e. Adam sanki cidden Benjamin button. Yasladikca genclesiyor:)
- +1 yıl
Leonardo di caprio mesela. Adam. güya 40 kusur yasinda ama 20liklere tas cikartir. Belli bir yere kadar büyüdü orda sabir kaldi adam. Daha da yaslanmadi
Soran+1 yılD: Aynen ajda pekkan yakında 5 yaşına gircek
- +1 yıl
Onun sirrini biliyoruz be o sayilmaz. :D
Soran+1 yıl:) Estetik güzeli o
En İyi Cevaplar
+1 yılO her haliyle cok yakışıklı , aşkısımm yaa :D:D Burak Ozvit asilligin , karizmanin beden bulmus hali be kardeş :D ne diyon sen :D
970 Yorumla
Soran+1 yıl:D Evette bu hali değil bende severim o adamı yakışıklı adam ama bu halde öyle karizma filan gitmiş
- +1 yıl
demee oylee deme :D
Soran+1 yılDedim bile :D
- +1 yıl
Bu haliylede karizma o :D
Soran+1 yıl:D Sen baya aşıksın
- +1 yıl
seviyorum onu beeen :D asigim onaa beeeen :D
Soran+1 yılProfil fotografından belli
- +1 yıl
dimi dimi :D
Soran+1 yıl:D Nedir bu adama bu aşk :D
- +1 yıl
valla bilmiyorum :D bir Burak Ozcivit bide Dylan O'Brien :D ikiside benim aşkısımm yaa :D
Soran+1 yılYakışıklı adamlar Fahriye Evcen duymasın :D
- +1 yıl
valla simdi eski sevgilerini bende begenmem :D ama Fahriyeyi severim begenirim :D cok yakisiyorlar , ben onlari yakistiriyorum :D aralarina girmem :D:D benim askim platonik :D
Soran+1 yıl:D Yazzıkkkkk artık Dylan O'Brien la bir şeyler yaparsın
- +1 yıl
he bak o olur :D:D:D:D
Soran+1 yıl:D Tamam yarın size hayırlı bir iş için gelcekmiş
- +1 yıl
beklerim :D
Soran+1 yılDylan O'Brien zaten bizim amm oğlu hallederiz ;)
- +1 yıl
tamam :D
Soran+1 yıl:D Yanlış yazmışım emmi oğlu olcaktı
- +1 yıl
herneyse :D sen Dylani al gel :D
Soran+1 yılİstediğin Dylani olsun kapının önündeyiz kapıyı açın :D
- +1 yıl
haha :D actim actim :D
Soran+1 yılÇevirmen lazım bide bize :D
- +1 yıl
hhaaha dogru :D
Soran+1 yıl:D Ben buluyom bir tane ama sne ödersin parasını :D
- +1 yıl
parasi neyse veririz ya :D sorun degil :D
Soran+1 yıl:D Tamam diyoki kahve çok tuzlu
- +1 yıl
hahahhaha :D:D:D tuzsuzunuda yapariz :D
Soran+1 yıl:D Ama geleneklere uymaz diyo
- +1 yıl
bak sen bak :D:D o bizim geleneklerimizi nerden biliyomus sor bakalim :D
Soran+1 yıl:D Ben öğretmişim :D
- +1 yıl
peki tuzlu kayfeeee yapariz ozaman :D
Soran+1 yıl:D Az tuz koysun diyo
- +1 yıl
o benim isime karismasin oyle soyle :D
Soran+1 yıl:D Söyledim kariz olvak ben ne dersem o dedi
- +1 yıl
yok oyle yagmaa :D
Soran+1 yıl:D Dedim neyse artık sonra hallederiz onu aramızda dedi
- +1 yıl
heheh :D dylanim yaa :D
Soran+1 yıl:D yarında evlenin artık
- +1 yıl
bencede :D
Soran+1 yıl:D Biraz hızlı olmadımı
- +1 yıl
olabilirde olmayabilirde :D
Soran+1 yıl:D 1haftayada çocuğunuz olur
Soran+1 yılNur bülent ersoyu gibi bir çocuk :))) acaip güzel espiriydi bu bak
- +1 yıl
yoook canim cocuk icin erken once gezeriz tozariz dylanimda boyle dunyayi gezmek gibi bir hayalim var onu geceklestiririz :D espriye gelince : https://www.youtube.com/watch?v=Eq8uI2oJd0Y :D:D:D:D:
not : benim sayemde soruna bir suru cevap geldi bu iyiligimi unutma ( eic secebilirsin mesela :D )
Soran+1 yıl:D Çog daha kaliteli espirilerinde önünü açar ülke olarakgta galkınırız yani seçiyim bari :D
- +1 yıl
hahaha :D:D:D
tesekkur ettim kardes :D
Soran+1 yılRica ettim o zaman :D
- +1 yıl
@Prince58 yok yok alakan yok :D
@meraklıinsanoğlu cook tesekkur ederim :D kibarligin luzumu yok :D
Soran+1 yılKibarlığın luzumu yoksa sen nie teşekkür ettin :D
- +1 yıl
okakdar yuzsuzluk edip eic sec deyip bide tesekkur etmeyeyim mi :D Aaa :D
Soran+1 yıl:D Tamam tamam haklısın ama yüzsüzlük değil hak etmişsin EİC yi
- +1 yıl
hahah :D ben mi? :D
Soran+1 yılAynen sen :D
- +1 yıl
hak ettim yani :D
Soran+1 yılEeeee yani :D o kadar kişi geldi soru popi oldu
- +1 yıl
degerimi bil :D
Soran+1 yıl:D Tamam biliyim bari
- +1 yıl
bencede bil :D popi bir sorun oldu :D bunnlar hep benim sayemde :D
Soran+1 yıl:D Benim sorduğum çogu soru popi sen ve senin gibiler sağolsun
- +1 yıl
bakk senn
Soran+1 yıl:D Baktım benn
- +1 yıl
bak bak
Soran+1 yılBaktım baktım :D
- +1 yıl
baaaaaak baaaaaaaak
Soran+1 yıl:D Tamam yeter yeter :D
- +1 yıl
diyosun :D
Soran+1 yıl:D Dedim bile
- +1 yıl
peki :D
dostum sende de nasıl bir özgüven var ya, her yorumun altına bu halinden iyiyim falan yazmışsın.. olm senin görüp de bizim göremediğimiz bir şey mi var
00 Yorumla
Ters Ewrim Teorisi... Eskiye dönüş... Darwin g*t oldu D:Sfsad
www.emlakdream.com/.../271020131340574302459_3.jpg01 Yorumla
Soran+1 yıl:D Aynen maymundu insan oldu maymuna ilerliyo
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
74
Cevap
35Cevap
+1 yılBu adamın sonu Cemil İpekçi gibi kaytanli bıyık bırakıp tanga giymek olacak demedi demeyin :)
11 Yorumla
Soran+1 yıl:D çok güldüm be
+1 yılsaçların kestirmiş, yanmış güneşte ve mal gibi bir sakal bırakmış
11 Yorumla
Soran+1 yıl:D Kaşları aldırmamış
Nasıl ya sen buna çirkin mi diyorsun :) Bu adam napsada çirkin olamaz.
11 Yorumla
Soran+1 yılAma olmuş işte
her zaman gıcık oldum hala da çok gıcık oluyorum buna
14 Yorumla
Soran+1 yıl:D Niyeki bak best modelden çıkma adam gıcık olmasamda kıskandığım olmuştur
Soran+1 yıl:D Vay be peki sana göre en yakışıklı kim merak ettim
+1 yılyaa bence bu eski haliii, ama yinede yakışıklıııı ^^ :D
11 Yorumla
Soran+1 yılSanırım eski ama bu halde yakışıklı değil o kadınların gönlüne fetih eden adam bu olamaz :D
Moda & Stil konusunda 372 cevap paylaştı. Aah ahh gençliğim kafasına girip paylaşmış olabilir 😄
11 Yorumla
Soran+1 yıl:D Olur mu olur ya şunun evriminden bende geçirsem ne iyi olur
Murat Boz un eski hali de şimdikine pek benzemiyor hani. :-D Adam geçmişteki halinden utanmıyor. Hani geçmişte ay ben böyle miydim bunu mu yaptım dediğimiz ve konusunu açmadığımız şeyler var ya işte adam bunu halletmiş içinde. O zaman da yakışıklı.
10 Yorumla
+1 yılHiçbir halini beğenmiyorum doğrusu ama bu halini daha çok beğenmedim
13 Yorumla
Soran+1 yıl:D Aynen ama normal hali iyi
- +1 yıl
yani işte beğenen beğeniyor :D
Soran+1 yıl:D Aynen
Sasiricak birsey yok amator bir cekim ayrica makyajda yok normal
11 Yorumla
Soran+1 yıl:D Makyaj adama evrim geçirtiriyomuş :D
uzun süreli uyuşturucu kullanımından dolayı olabilir
01 Yorumla
Soran+1 yılBelkide
+1 yılsaçlarını bıyıklarını kestirmiş sadece değişiklik istemiştir ya da rolü için yapmıştır. kökü onda uzar yine
01 Yorumla
Soran+1 yıl:D Uzar ama gitmiş bütün karizma bir süreliğine :D
Adam çirkin olamıyor ki :3 hala yakışıklı
11 Yorumla
Soran+1 yıl:D Bu haliyle değil
+1 yılBence hala yakışıklı 😊
13 Yorumla
Soran+1 yılYok devenin nalı
- +1 yıl
Yakışıklı tabi sadece karizmasi erimiş 😀
Soran+1 yılŞu adamın geçirdiği değişimi bir türlü geçiremedim :)))
+1 yılBence harika görünüyo..
11 Yorumla
Soran+1 yılHayla iyi ama o kdadar abartılı değil :D
hiçbir hali tipsiz diil bnce :)
15 Yorumla
Soran+1 yıl:D Ulan bu foto benim olsa söverlerdi beni tipe bak diye :D
Soran+1 yıl:D Yok be o taşı burada ezip toprak yapmışlar bak eminim ki oresmi ben buraya koyup nasılım desem iğrenç ötesi denirdi
Soran+1 yılDeniycem :D
Ne olmş mk skicem dort kez okudum sruyu
12 Yorumla
Soran+1 yıl:D Bilmiyorum soru sorasım geldi düşün artık şok içineyim
Soran+1 yılBen şok ben wafad ben iptal
+1 yılHer zaman yakışıklı ki. Tam Türk erkeği. Aslanım benim beeee. Brirşey olmamış aynı Burak :3
06 Yorumla
Soran+1 yıl:D Neresi aynı be şu halde ben ondan iyiyim
- +1 yıl
Yok be. Bir saç kestirmiş askere gidecek sanki. Birşey yok bunda
Soran+1 yıl:D Bıyık yok saç yok kaşlar alınmamış kötü sakal bırakmış sayıyımmı daha
- +1 yıl
Sende de ego var ama biz birşey diyor muyum? Kıskanmayı kes bence
- +1 yıl
yanlış yazmışım :ddd neyse
Soran+1 yıl:D Açıkçası ben egoluyum ama ne alaka :D
+1 yılHala yakışıklı ama daha ağır bir tarzı vardı o gitmiş
01 Yorumla
Soran+1 yılAynen
Saçlar ve bıyıklar gidince yakışıklılığı azalmış :D
05 Yorumla
Soran+1 yıl:D Azalma ne kalmamış
Soran+1 yıl:D Çok öemliymişda saçla bıyıkları hoca kestirdi bende değiştimde bunun kadar değil :D
Soran+1 yıl:D Kant diyince aklıma geldi
+1 yılYaptigi şampuan reklamlarindan aldiği esantiyon sampuanlar yüzünden bu halde
17 Yorumla
Soran+1 yıl:D Gerçekten mi
- +1 yıl
Bilmiyormuydun?
Soran+1 yıl:D Hayır bende clear kullanıyorum ama pek bir fark olmadı aslında clear ve bir şampuanı daha kullanıyorum cleari 3 haftadabir bakım amaçlı
- +1 yıl
Esantiyon mallardan kaklamislardir buna çakma ya da tarihi geçmiş ne Çekti be Burak yazik:D sora sanada gelecek;)
- +1 yıl
Sira sanada gelecek
Soran+1 yıl:D Korkuyorum yıkanmıycam artık kirlenmek güzeldir :D
- +1 yıl
;DD
+1 yılaçıdan kötü görünüyodur belki
19 Yorumla
Soran+1 yıl:D Yani kötü poz verenler çirkin mi oluyo kamera gördüğünü çeker :D
- +1 yıl
her açıdan hoş çıkacak diye bir kural yokki herkesin daha çok begendiği bir açısı vardır kendince
Soran+1 yıl:D ODa var ama bana göre yakışıklı her açıdan yakışıklı hem burada bıyık yok kötü sakal bırakmış saç yok kaşları aldıramamış
- +1 yıl
öyle değil işte bakım yoksa fark yok sıradan biri gibi herkes :D ama o reklamdaki hali nasıl bide onu düşün işte bunlar hep bakımdan. D
Soran+1 yıl:D Kim buna makyaj yapıyo istediği kadar parayı veririm banada yapsın
- +1 yıl
bilmem ama internetten bakabilirsin kendine uygun bakımlara
Soran+1 yıl:D Biraz yaş ilerlesin diye bekliyorum o zaman bakmaya başlıyım
- +1 yıl
istedğin zaman yaparsın :D
Soran+1 yıl:D Aynen
+1 yılbence ona olanlar oldu kanka
11 Yorumla
Soran+1 yıl:D Adam Allahın hikmeti
amaaan şimdi çok yakışıklı sanki hıfff
12 Yorumla
Soran+1 yılTabi yakışıklı bak günaha giriyosun acaip günah cehenneme gidecen bak
Saçı biyigi kesmis iste keko olmus bayrampasali olmus :D
00 YorumlaResime bakmadan once bende dedim noldu acaba icki esrar uyusturucu ile poz mu verdi ne
06 Yorumla
Soran+1 yıl:D şok şok şok filan
Soran+1 yılAklımdan geçmedi değil
Soran+1 yıl:D Nasıl yapçam
biri şuna eski haline dönmesini söylesin :D
110 Yorumla
Soran+1 yılHemen arıyıp söylüyorum :)))
Soran+1 yılDedi artık uzayınca napalım dedi röl için dedi
Soran+1 yıl:D Bilmediğimiz rölden bahis etti :D
Soran+1 yıl:D Yok benim şivemle röl oldu biraz jön takıl
Soran+1 yıl:D Kendi şivem sayılmaz klavye şivem :D
+1 yılGenede yakısıklı adaaam :D
18 Yorumla
Soran+1 yılO kadarda değil
- +1 yıl
Ben onun kalbini seviyom :Dddd
Soran+1 yıl:D Ne ara tanıdı ne ara gördünde kalbini sevdin :D
- +1 yıl
Bilemedimki simdi :D
Soran+1 yıl:D Kalbi temiz olan adamlar sevilseydi imamlar ünlü modeller oldurdu ben buldum :D
- +1 yıl
Ahahah harbiii iyi salldin guzel tuttu :D
Soran+1 yıl:D Tespit yerinde
- +1 yıl
:Ddd guldurdun
hala yakışıklı beeee :D
11 Yorumla
Soran+1 yılEvet hayla biraz yakışıklı :D
kendimden bir kez daha nefret ettim :DAsdasdsasd
12 Yorumla
Soran+1 yıl:D O niye
Adam karizmayı çizdirmiş.
11 Yorumla
Soran+1 yıl:D Adam maaf olmuş 3 yıldır deli gibi hayranıyım artık yolda görsem selam vermem
Fahriye biraktimi yoksa bunu tribe falan girmis
13 Yorumla
Soran+1 yıl:DBilmiyorum ama bu fotografı görünce şok oldum ve dedim ki yok devenin nalı
Soran+1 yıl:D Aman tanrım didim
Sen erkek olarak neden Burak Özçiviti takip ediyorsun ben ona takıldım daha çok
03 Yorumla
Soran+1 yıl:D Niye takip etmek yasak mı adamın aktörlüğünü seviyorum
Soran+1 yıl:D Adam değişmiş şaşırdım şok oldum napıyım
+1 yılBeni hep bu adama benzetirlerdi hepde sinir olurdum alınırdım artık iyice alınırorum
01 Yorumla
Soran+1 yıl:D Normal haline benzetiliyosan sevin
+1 yılOyyy :D adam cirkin olamiyor bilenee
13 Yorumla
Soran+1 yıl:D Oluyomuş işte :D
- +1 yıl
Sen buna cirkin mi diyorsun D
Soran+1 yıl:D Bu haline evet ama normale hayır
+1 yılYeni film için kestirdi saçları..
11 Yorumla
Soran+1 yılYazık adama be bana trilyonları verseler saçımı kestirmem
Sevgilisi terk etmistir asdsds :D
11 Yorumla
Soran+1 yıl:D Yok sevgilisi terk etse bile bunlar olmazdı adam ölmüş :D
çektigi açıdan kaynaklı
118 Yorumla
Soran+1 yıl:D Yakışıklı her açıdan yakışıklıdır
Soran+1 yıl:D Bencede iyi gözüküyo genede ama yok ya o kadarda iyi değil
Soran+1 yıl:D Bu haliyle hayır adamın yıllardır hayranıydım yaklaşık 3 yıldır her haltını takip ederdim bırakıyorum adamı batsın bu dünya
Soran+1 yılBurakistim artık Furkanist oldum Furkan Palalı candır artık benim için saf değiştirdim :D
Soran+1 yıl:D Yok artık :D dostum ben bu adamların izinden gidiyorum örnek alıyorum
Soran+1 yılİzinden gitme derken ajans olarak vs. ya da yarışma olarak
Soran+1 yılBu arada furkanist yorumunu atmamın sebebi biraz soru canlasın canlı yayında çıksın diye ama işey yaramazdı -_-
Soran+1 yılBu yorumuda o nedenle attım zaten bu arada çok hızlı cevap veriyosun hiç durmadan sayfayımı yeniliyon
Soran+1 yılCevap atıyorum sana tam 17 sn içerisinde yenisi geliyo :D senden hızlısı mezarda olamaz düne kadar etmi vardı :D tespit yerinde mi
Soran+1 yıl:D Ve sırını aldık ben böyle kendi sayfamda arada yenileyerek 30dkda bir yeni sorulara bakarak beğenirsem açarak ki çok nadir başlık beğenirim aman işte yynet gibiyim
Yakışıklı veya değil, Hayırdır erkeklere mi ilgi duyuyon.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSiteye birisi atsa bu fotoğrafı kro deriz yani
14 Yorumla
Soran+1 yıl:D Çok haklısın benim aklımdan geçti artık kalıplaşmış özçivit çok yakışıklı diye bu haline bile bayılan var
Cevap sahibi+1 yılSaçmalamasinlar adama fena hayranligim vardır ama çok kötü olmuş
Soran+1 yıl:D Evet aynen bu fotograftaki ben olsam sopayla kovalarlardı :D
Cevap sahibi+1 yılAlgılar
saçını kestirmiş zannımca adam her türlü yakışıklı Allah vergisi söyliycek bişey yok
01 Yorumla
Soran+1 yılBu halde pek sevmedim
Aşk acısı çekiyor olabilir.
11 Yorumla
Soran+1 yıl:D Belkide
Buna yakışıklı diyen beyne sokuyum
12 Yorumla
Soran+1 yıl:D Bu alde diyene evet ama normal haliyle süper bir adam
+1 yılhala son derece yakışıklı.
21 Yorumla
Soran+1 yılTabi adam yakışıklı ama o kadar fazla değil makyajın kaşlarını aldırmasının bıyığını baya bir etkisi varmış adam %80 yakışıklılığını kayıp etmil
+1 yılBaba Ocağı dizisinin başındada böyleydi ünlü olmadan önce yani
00 Yorumla
+1 yılHic begenmem her hali cok itici.
13 Yorumla
Soran+1 yıl:D Herhali demesekte bazı halleri desek
- +1 yıl
Ben begenmiyorum cok itici
Soran+1 yıl:D Doğrudur görüşler farklı
Gizli Üye(30-35)+1 yılBildiğin doğu Anadolu delikanlısı. Sadece vücut yapmış ve bakımlı. Ama Tv'ye çıkmayagörsün bir insan, tapılacak duruma geliyor neredeyse.
03 Yorumla
Soran+1 yılEvet bu arada vücutlu birisi değil
Cevap sahibi+1 yılbir ara yapmış ama bırakmış. Bıraktıktan sonra kalıp sönmüyor sadece kaslar yağlanıyo
Soran+1 yılDoğrudur çok bilgim yok bir yerde baklava bana göre değil demişti ama kol kasları acaip
+1 yılKötü çıkmış
11 Yorumla
Soran+1 yıl:D Kötümü çıkmış kötü müymüş poz tipi değiştire bilir mi?
burağa laf yok benziyoruz zaten :)
02 Yorumla
Soran+1 yıl:D Yakışıklısın çokta olmasa anımsatıyosun
Adamin yuzu guzel, bu hali de cok yakisikli.
03 Yorumla
Soran+1 yıl:D Bu hali iyi değil bence
Soran+1 yıl:D Aynen yüz aynı yüz ama bıyıklar gidince kaşlar dağılınca ben daha iyiyim :D
- Moda & Stil konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılbu eski resimi kardeşim ztn
03 Yorumla
Soran+1 yılYeni paylaşmış ve çokta eski gibi durmuyo
- +1 yıl
kardeşim adamın ınstagramı falan mı var?
ben facebook u yok diye biliyorum
Soran+1 yılFacebooku yok ama sayfası var
+1 yılbu hali bana daha yakışıklı geldi
03 Yorumla
Soran+1 yılYok artık
- +1 yıl
vallahi bilmiyorum oyle geldi
Soran+1 yılbir anda bu kadar değişemez belkide öyledir
+1 yılO güzelim saçlar o bıyıklar nereye gitti ya:/
02 Yorumla
Soran+1 yıl:D Bilmiyoruz :D herhalde kestirmiş bende okul nedeniyle kestirdimde böyle bir değişim yaşamadım :D
zaten birşeye benzemiyordu halada benzemiyor
11 Yorumla
Soran+1 yıl:D Yok be eskiden benziyodu bir şeylere
Moda & Stil konusunda 348 cevap paylaştı. ben ek begenmıyorum bunu ya
10 Yorumla
+1 yılbu burak özçivit değil be
03 Yorumla
Soran+1 yıl:D Ta kendisi kendisi paylaşmış
- +1 yıl
inanmıyorum bu adamın kaşları bu kadar kalın değil :D
Soran+1 yıl:D Aldırılmış haliyle tabi kalın değil
+1 yıldoğal hali daha güzelmiş :P
05 Yorumla
Soran+1 yıl:D Burdaki ben olsam kız tavlayamam 1 tane bile
- +1 yıl
:)
.
Soran+1 yıl:D Kalıplaşmış adam mükemmel diye
- +1 yıl
ben kendisini izlemem ama burada oldukça masum çıkmış. bu fotosu üzerine konuştum karakterini bi, lmem
Soran+1 yıl:D Anlıyorummm
Yakışıklı bu haliyle bile :)
03 Yorumla
Soran+1 yılBu haliyle bana yakışıklı olduğunu iddaa etme :D
Soran+1 yılD: Zevkler ve renkler tartışılmaz ne diyim
Gizli Üye(30-35)+1 yılKaşlarını güzel aldıramamış :D
11 Yorumla
Soran+1 yılKaş bıyık saç adamı adam yapıyo
+1 yılHala yakışıklı o <3 :)
03 Yorumla
Soran+1 yıl:D Ben bu halinden iyiyim
- +1 yıl
Hayır. O bitane :)
Soran+1 yıl:D Yai tamam adam yakışıklı ama kalıplaştırmayın Burak Özçivit diye makyaj gitti adam bitti
Burakim bebekim hala yakisikli :)
03 Yorumla
Soran+1 yıl:D Değill
Soran+1 yıl:D Neyini kıskancam o beni kıskansım :D hem onu bırak Furkan Palalıyı gör o daha iyi
- Devamını Gör (49)
Devamını Gör(94)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Moda & Stil > Sorular > Burak özçivite ne oluyor bu adam neden bu kadar değişti işte facebook hesabındapaylaştığı o resim sizce bu adama ne oldu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
En İyi Cevaplar