AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
37Cevap
Çok yakışıklı her türlü
Hadi ordan :D
Kıskanç :D
:D Tamam kıskandığım doğrudur ama bu resmi asla kıskanmam :D
Eski hali değil mi ya bu
Bilmiyorum
Bence hala iyi hatta boyle daha iyi :d
Yok devenin nalı
Kaytan bıyıklarına ne oldu yarim?
:D Bıyıklar uçtular kuşlar gibi özgürler :D
Eski hali
Bilmiyorum resmi hesabında yeni paylaşmış gördüm paylaştım
Bu eski hali
:D Orası tartışılır yeni paylaştı
Eski fotosunu paylasmistir
Eskiden boyleydim simdi tas gibiyim falan
Hjhjhjhjj
:D Bende o evrimden geçirir miyim acaba :D
Gecirmeyiz kafan rahat olsun :)
Niye geçirmiyoruz geçirelim yani yarım doz geçirsemde olur ya
Aynen
Acaba geçirir miyim :D
Bu ksden biri potansiyel var dedide hayırlısı :D
Bilmiyorum :D adam şu an film cekiyo imajini degistiremez eski bu 👍
:D Belkide eskidir bencede eskidit ya b, laç günde adam böyle değişemez ki
şu an soktayimm :)
Bende
Ne kadar yakisikli olursa olsun kupelerinden kaybetti bir keree :)
:D Aynen sadece küpelermi adamın tip gitmiş ben iptal ben şok ben wefad
Oldu o zman biz size doneriz :) :)
:D Siz bize dönerde olun makarnada olun pizza vs ama Türksünüz siz döner olun italyansanız makarna veya piza baya saçmaladım :D ama cem yılmaz yapsa herkes gülerdi :///
bu burak özcivit degilki cakmasi :)
:D Ta kendisi
degil diyorsam degil
:D Kanıtla o zaman onun çakması batuhan sert diye bir çocuk
amann neyini kanitliycam yaw babamin oglumu sanki ama benim düsünceme göre bu pek benzemiyo ona.
:D Gözler aynı burun dudak şekli kulaklar yüz yapısı elmacıklar çene aynı bir rek saçlar yok bıyık yok kaşlar alınmamış :D
Acem birliğinden çıkmış asker gibi olmuş
:DAynen aynen
Adam her haliyle yakışıklı..
:D Bu şekilde pek iyi sayılmaz
yakışıklı değildi zaten
:D Yakışıklıydı şimdi orası ayrı mesele
Her haliyle yakışıklı
:D Bu fotoyu burada sorsalar kimse burak özçivit olduğunu bilmese kro dersiniz :D
Hçte bile
Çökmüş
:D Bitmiş adam
Eskı halı bu
Galiba öyle yeni paylaşınca dikkatimi çektide adam bas baya evrimin dibine vurmuş :D
Çok yakışıklı yoksa sendemi ona bnzıosn😊
:D Porfile girip bakarak benzeyip benzemediğimi anlarsın sanırım :D
Ah kıyamam apaçi olmuş :(
:D Kıyarsın artık
Yine yakşikli degişen br sey yok ki =^-^=
:D Değil ben bu halinden iyiyim
Hic sanmam adam her haliyle yakşikli bence =^-^=
Hala yakışıklı kör müsün
Değil sen kör müsün
Concon gibi olmuş, eski hali daha iyiydi
:D Aynen
Bu eski fotoğrafı bence...
:D Galiba
Degisen bise yok ayni
:D Yok artık
Film çekimi nedeniyledir.
:D Aynende o yakışıklı adam gitti geldi böyle bir şeyy
Her türlü gideri var :D
Bu şekilde gideri var ama yani nereye gider gider bilemem :D
sen neden bukadar üzüldünki bende bunu anlamadım
:D Niye üzüliyim nasıl değişti dedim
çocuğun anası babası farketmemiştir bu değişimi helal olsun sana walla bravo :)
Concon style.
Bıyıklar gitmiş reyizin
Bakışa bak genemi misafir geliyor mk der gibi
Bn bıle da yakışıklıyım
Sen zaten yakışıklı adamsın
bence yine de yakışıklı...
:D Hayır değil birisi bu haliyle ben nasılım dese kimse iyisin demezdi adım gibi eminim
Ne olmuş bilemiyorum ama çok dadluu olmuş;)
:D Yok artık yaa
Neden:D
:D Hiç tatlıda olmamış
kısa saç kirli sakal erkekte süperdir:)
:D Uzun saç Özçivit bıyığı kirli sakal süperdürde :D adam ters evrim geçiriyo
Ama gercekten güzel ya uzun saçlı halinden daha iyi:)
Baba ocağı'na dönüş, ne olmuş buna?
:D Keşke bilsem nasıl böyle olduysa tam tersini yapçam
eski hali heralde daha sonraki fotoğrafları normal
:D Galiba nasıl değişti bende ayısını yapçam
sgaghfhas saç, bıyık bırak
:D Ya bıraktımda ergen bıyığı dediler :///
dfsdfsdfd yazık ne diyeyim?
:D Yazık de ne diycen ama bıyık önemli zaten saç bıyık hepsini kestirdi hoca :///
:) :)
o hiç yakışklı değildiki zaten
:D Yakışıklıydı
ilk baba ocağı dizisnde görmüştüm onu o zmndan beri begenmiyorum çok esmer.
Clear ve pepsi reklamlarında çok yakışıklıydı
benim adamım kıvanç tatlıtuğ.. sarı sçalar açık renk ten sverm ben. esmerler dolu hep çevremde
Türkiye çapında esmer çok ama dünya çapında sarışın daha çok :D ben ne esmerim ne sarışın arada kalmışım oh ne rahat
:D:D afern sna :D
:D Alkışlayın beni
hala yakışılı
Evet biraz ama normal hali gibi değil alakası yok yolda görsem tanımam :D
Karı gibi olmuş hep Fahriye den oldu bunlar yaa :D
:D Dimi seni alsa sorun yoktu
yok ben yakıştırıyorum onları :D Fahriye fıstık gibi kız valla :D
:D Yani fena değilmiş
ne fena diil :D ünlü olup yüzü bu kadar güzel kız nerde yaa :D
:D bir Angelina Jolie değil
Angelina Jolie den daha güzel bence :D
:D Yok devenin nalı
üff git yaa :D
:D Gidersem kim cevap yazcak
bu kadar yeterli :D
Diyosun
evet :p
Gititm o zaman
bir Fatih ürek değil :P
:D Tabiki onun yanında kimki
:D aynen
:D Bülent Ersoy zaten hepsini geçer
Ona laf demek bize düşmez :D.
:D Aynen
bu tür erkeklerden hoslanmiyorsun herhalde
Kirpiklere bakkk :))
:D Baktımmmm
hayla yakışklı
:D Değil yani o kadarda değil abartmayın şu adamı
kıskanmaa o hep karizma
:D Normal hali kıskanılırda bu halini kıskanmam bu halde o beni kıskansın :D
bence saçları böylede çok hos ayrıca yanlış anlamada tırnagı olamazsın bir kıyaslama söz konusu olamaz
:D O kimmiş kalıplaşmış artık adam yakışıklı diye boya işte şu ana kadar ki en yakışıklı adam Furkan Palalı Buraktan çok daha iyi
yok ya o iyi degil türklerden şey iyi serhat teoman yabancı olarakta jamie dornan ve fransisco çok iyi
:D Onlarda iyiler ama palalı hepsine basar
palalı iyi degil begenmedim
tıraş olmuş
:D Aynen
hala yakışıklı:DD
:D Değilll
apaçii
:DAynen
Yine iyi yani:)
:D Yani fena değil ortalamaya göre ama adam çökmüş
Daha genç duruyor bence:)
:D Adam zaten genç
Çirkinleşmiş baya
:D Aynen bea
hala gideri var :P
:D Az biraz
hoş değil panpa
:D Aynen pampa
:D :D
Bonzai nin zararları
:D :D
Oğlanlara dönmüş
:D Aynen
Hala yakisikli
Bu foto benim olsa kro derdiniz
Yoo ben demezdim
Ne desem bilemedim :D
Genede yakisikli :P
:D O kadarda değil
Sus bakim sus yakisikli iste :D
:D Susmuycam susmuycam dil benim değilmi klavye benim dğeilmi susmuycam :D
Simarik Seniii :D
:D Çok şımarığımdır övünmek gibi olsunda :D
Hahahaa :D
oyhh.
Bisi yok ki adamda
bir şey yok derkene bir bak googleden Burak Özçivit yazıp