Yani yıl 2022 ben anlamıyorum Gerçekten bunda Kıskanılacak ne var damın özel İşletmesi diyor ki burada çalışacaksan kural bu bitti yani bunu Herkes kabullenmeli sevgilin de bunu kabullenmeli burada kıskançlık Yapacak bir şey yok ki Ne alaka ya gerçekten artık bana Bunlar çok saçma geliyor
Zaten bebek gibisin... Pürüzsüz zarif ve seksi! Etek boyunu biraz daha uzun tutarsan sorun olmaz. Ama çalıştığın kafeye de sütyensiz ve göğüs uçların belirgin bi halde gidersen, hem sevgiline hak veririm. Hem de istemediğin kadar sevgilin olmak zorunda kalırsın bu kombinle haberin olsun.
Güzel ve seksi bir kızsın! Mini etek ile bacaklarının pürüzsüzlüğü, sütyensiz dolgun göğüslerinle meme uçlarını bu şekilde görsel sunum yaparsan, seni elde etmek isteyen erkek sayısı artacak ve daha ısrarcı tipler olacaktır. Sırf seni görmek için hergün cafeye gelen tiplerden bahsediyorum. Onlar gün geçtikçe platonikleşip, kendilerine de gaz verirler. Ve bu durum böyle devam ettikçe sevgileri sana zarar verici boyuta geçebilir. Davetler, çıkma teklifleri.. .(Sevgilim var desen de kar etmez ). Kibarca söylemek için lafı bu kadar uzattım ama uzun lafın kısası; içlerinden biri kafasına koyar ve seni yer - tadına bakar - tacizin daha ileri boyutunu yaşatabilir sana... Sonuç: Sevgilin haklı, eteğinin boyunu biraz uzun tut ve sütyen tak! Çünkü bu mesafeden bile en azından benim canım fena ister oldu resimdeki bu güzelliği
Bence utanmadan giy zaten birkaç defa giyince alışırsın. Zaten çok da yakışmış güzel olmuş üzerinde, fiziğin de müsait olduğu için taşımışsın. Sevgilin buna karışıyorsa buraya bu resmi attığını görse kalpten gider herhalde
Giye giye alışırsın. Zaten senin gözüne normal gelmeye başlayacak o zaman hiç sorun olmayacak... Bu arada etekten daha dikkat çeken bir şey var resimde farkında mısın
Bence güzel olmuş duyuyorum bazı cafelerde böyle kıyafet şartı koyuyorlar ama sana yakışmış zamanla alışırsın. Sevgili konusuna gelince bence karışmaya hakkı yok
İşveren etek giyin der ama boyuna sen karar verirsin. Dizalti etek giyebilirsin. Kimse seni işsiz bırakamaz bu yüzden hatta yapsin tazminat davası acarsin.