Yani kaç yıl oldu mecburen artık aynı kıyafetleri giyiyorum. Bir de müdürümüz aşırı pahalı falan giyinmemizi istiyor, anlamıyorum. Sizce bu sorun yaratır mı? Ne yapmalıyım?
İşe giderken aynı kıyafetleri giymem sorun yaratır mı?
Yaratmaz. Farklı farklı kombinle knk. Üç pantolon iki gömleğin üç de ceketin olsun yeter değiştir değiştir kullan. Fular tak bir gün saat tak bir gün takı tak. Soranlara minimalist yaşam savunucusuyum. : )