saçın koyu renkse balyaj atar gibi yap çok bariz belli olmasın aralarda yansıma ışıltı gibi dursun açık renk olmaz hem çok fazla bekletme bir tutam sacınla dene 15 dk bekle istediğin sonuç olursa devam et
Ana Sayfa > Saç Bakım > Sorular > Sacimin aralarina kizil yapmak istiyorum nevacolor 0.66 gercekten cok acik bir renk fakat ben koyulasmasini istiyorum?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
kendin mi yapacaksı n bunu canım?
Evet yani annemdende yardim alicam katalogta bu kadar acik degldi eger tam katalogtaki renk olursa biterim koyulasirsa super olr
saçın koyu renkse balyaj atar gibi yap çok bariz belli olmasın aralarda yansıma ışıltı gibi dursun açık renk olmaz hem çok fazla bekletme bir tutam sacınla dene 15 dk bekle istediğin sonuç olursa devam et
Cok tesekkr ederm dedigin gibi yapicam bakalm olucakmi :)
eic alır öyle giderim :)) he bana yaz olunca :)
Bence hepsini kızıl yap
Sadece aralarina yapmak istiyorum yinede tesekkur
Bence doğal sac rengi daha iyidir ben boyadan anlamam ama belki resim atsan daha cok yorum alabilirdin
Fotografn nasl atildigini bilmiyorum x (
Ben bilsem ben soylerdim de bende bilmiyorum:(