Bayadır Gülşen'in elbiseleri olay olmuyordu, dün yine çok konuşulan bir elbise giyinmiş. Nasıl sizce?

Bayadır Gülşen'in elbiseleri olay olmuyordu, dün yine çok konuşulan bir elbise giyinmiş. Nasıl sizce?

Sesin arka planda bırakıldığı göze hitap eden görüntünün sözde sanat adına altında sergilendiği bir saçma durum. Tabiki herkes istediiği gibi yaşar giyinir ama bir insanın sırf gündemde kalmak için kendi bedenini kullandığını görüyorum bu bana göre sanat değiil. Bir bayan olarak kötü hissettiriyor hani içimden yürü beee anadan doğma çık kadın kadını destekler diye göz boyamayacağım. Çünkü destekleyeni de var.
Duygusuz: Alaçatı, Bodrum, Marmaris, Mikonos, Ibiza, Miami vb. yerlerdeki büyük gece kulüplerinde eğlenirken mayo üstüne giyebilecek bir parça. Öyle bir ortamda; 1.80 m'lik, sıkı, top model gibi bir kadının üstünde görsem beğenebilirim. Konser verecek biri giydiğinde -o kişi Lady Gaga ya da Madonna da olsa- anlamsız geliyor ve sürekli böyle giyinince de sıkıcılaşıyor. Çılgın olan gösterideki görselliği ileri taşıyacak bi şeyler giysin🙄
Harika kıyafet diyen erkekler
Kapalı bir kıyafet giyiseydi olmamış derdi
Gerçi üzerindekine kıyafet denilemez
İşine gelen harika der
Modernleşme adı altında
Yapılan saçmalıklardan birisi
Hep yabancı özentisi
Sanatı konuşması gerekirken Sanat hariç konular konuşuluyor. Bu yeteneksiz olduğunu ama toplumun bunu onemsemediğini gösterir. Çünkü toplum da avam , kültürsüz ucuz
Cevap
79Cevap
Hangi kıyafet, göremedik 😅
Harika bir kıyafet tarzı güzel. kızlar yine kıskanmış ve çekememiş. siz giyemiyorsunuz diye eleştirmeyin.
Bu Gülşen de Artık Zıvanadan Çıktı Yeter Toplumun Ahlakıni Bozmaya ne hakkınız var sadece Gülşen için geçerli değil bu söylediğim Orasını burasını teşhir eden herkes için geçerli Görenler normal bir şey mi zannedip size özenip sizin gibi oluyor bu Ahlaksızlik
Hayvan daha şerefli. burada kıskandı vs diyen ke kolar ; igrenclik , ucuzluk ve şuursuzluk kıskanılacak bir şey değildir. cok güzel birşeyse anneniz giyinip böyle çıksın az kaldı ona da he dersiniz
Fena koymuşsun
@Kriminal_Kalp 👌😏
Sana ulaşması neden zor? En zor üye sen misin 😊
Ya artık bu kadını konuşmasak mı? Biz konuştukça azıtıyor gündem olup daha çok kazanıyor bizene kim ne giyip giyiyorsa Gülşenden önce konuluşacak bi çok şey varken bu tür şeylerin gündem de olmasına ne diyeyim ki...
Bırakın şu kadının peşini artık. Size ne yahu? Her tarafı kapalı elbise giyse onu da eleştirirsiniz sahneye böyle mi çıkılır diye.. Hep ikiyüzlülük, hep linç kültürü.. Değiştirin bu kafaları..
Modern çağda taş devrindeymiş gibiler. Bu kadar teşhir fazla değil mi?
Sırf sahneye cikio diye orasını burasını açması çok saçma ve gereksiz bence bu şekilde kıyafetler giyinilmesini de iğrenç buluyorum ama insanların hayatı beni ilgilendirmiyor o yüzden saygı duymak zorundayız
İsteyen istediği gibi giyinir. Fakat yorum soruyorsan ses var, şarkı yazıyor o kadar yetenekli bir insanın bununla gündem olmasına ihtiyacı yok bence
Kim ne giymek istiyorsa giyer bunları gündem yapmayı bırakıp bireysel olarak kendi hayatlarımıza odaklanma bilincine eriştiğimiz zaman bizde ülke olarak zihnen diğer uygar ülkelerin seviyesine erişeceğiz umarım
Artık kimsenin kıyafeti vesaire umurumda değil
Biz bakmasını biliriz başka bir şey bilmeyiz
Tepki linç etmiyorum artık
Onlarda şikayet etmeyecekler
Vücut var gösteriyor sizene kıskanmayın ben beğeniyorum keşke diğer kızlarda onun gibi özen gösterse vücuduna
@dogatpll kendine bakmasa genetik de yaramazdi yedigine ictigine dikkat ediyor belli iste kadin
@dogatpll kiskanc cok
Vereceği son nefeste , yaptığı tüm bu kepazelikleri bir an olsun düşünmesini dilediğim , rezil kadın.
Kıyafet olmasa konuşulmayacak zaten dışarda da gördük halini o yüzden bir şey demiyorum gündeme gelmek için maymun gibi olcaklar yakında
Bunun derdi ikon olmak. Yasakları tabuları yıkacak aklı sıra. Ama itici olduğunu fark etmeyecek kadar egolu.
Merak ediyorum en sonunda napicak ciplak mi cikacak sahneye cunku bunlara alisicaz artik ilgimizi cekmicek unutulacak yine 😂
Artık müzikleriyle değil bedenleriyle gündeme gelmeye başlayan sanatçıya ben sanatçı demem. Eskort derim.
Avrupa'da olsa kaldırır belki bu kıyafeti insanlar. Bizim ülke için fazla iddaali, gereksiz. Sesine tarzına güvenen insan giymez bence..
Beğenmedim Gülşen Hanım'ın gitgide kötüye gidiyor giyim tarzı eski hâllerini özledik. Şarkılarına diyecek lafımız yok ama giyim tarzı olmamış.
Bir kaç yıla marul gibi olur zaten o bedeni sonra çoban salatasina bile katılmaz hale gelir sallasın bir kaç yıl daha
Açık olsun olmasın bu onun kendi kararı ama güzel durmuyor bu ne biçim kıyafet iğrenç açık giyecekse de düzgün bir şeyler giyeydi
Bende açık giyinen bir insanım. Bence ona karışılmaması lazım sonuçta kendi hayatı. İstediği gibi giyinebilir.🌸
Eskiden sanatçılar seyirciye saygı duyar giyimini özenle seçerdi. Sanatçı topluma örnektir. Bir şarkıcı sesiyle ve şarkılarıyla ön planda olur. Kendisi ne sanatçı ne de sesı güzel. Vücuduyla dikkat çekip para kazanmak isteyen bir zavallı. Saygı duyulacak bir yanı yok maalesef.
@bitirim_05 Bebeğim herkes senin gibi düşünmüyor. Bence Gülşen gayet iyi bir sanatçı sesi de güzel. Ayrıca istediğini giyebilir. Herkes benim gibi düşünmüyorsa onlarda başka sanatçıları örnek alsın. Gülşen on sekiz yaşını geçmiş bir kadın. Birinin zoruyla da böyle giyinmiyor. Sizin saçma yorumlarınızla da daha kapalı bir şeyler giyecek değil. Aksi takdirde bence sende benim gibi bu konuda hemcinsine saygı göstermelisin🌸
Nasilda hemen kendinden olanı savunmus onun bunun çocuklarının bozulmasından siz cplakların payı 100 de 99 bak ne diyom 100 de 99
Bebeğim hemcinsim olan kadın giyinmemiş ki hiç bikini ile sahneye çıkmış 😊 Demek sen de bikini ile yolda dolaşıyorsun. Ayrıca saygı göstermek zorunda da değilim. Sesi güzel diyerek de gerçek sanatçılara hakaret etme lütfen 😊 Sizin gibilerin sanat ile yakından uzaktan alakası yok. Söylediği şeyler şarkı bile değil. Bir şeyler zırvalıyor sahnede ama insanlar nedense sesi veya şarkısını değil üstündeki acayip kostümleri konuşuyor 😊 Demek ki sesı ve şarkılarıyla ilgili konuşulacak kayda değer bir şey yok 😊
@bitirim_05 sana katılıyorum
@bitirim_05 helal kız iyi laf soktun 👏👍
Elbise nerde? Kadın çırılçıplak çıkıyor ve bununla gündemde kalıyor.
Bi sonraki kostümünde genitalini yaprakla örter bu 🍁Yazın bunu bi kenara
İğrenç ötesi, bide bunun konserine gidenler var, böyle insanlara para kazandırıyorsunuz ya! yazık…
gerçekten bu kadın üşüttü iyice çıplak çıksında bi rahatlasın artık
Meme yok kalça yok yüzü zaten facia neyi gösteriyor
Erkekler doluşsun da konserden para kazanayım istiyor.
Neyine güveniyor anlamadım. Oklavaya 2 hamur yapıstırmışlar, ortaya Gülşen diye salmışlar
Çok fenaydı
Hahahahahah çok sağlam duruşlu bir hatun olmalısın
İç çamaşırı ne zamandan beri kıyafet oldu? Bıktık bu kadının görmekten be
Kalitesini düşüren hareketler ve tarz pijamalı hali daha güzeldi
Zaten biseye yaramıyor vücudunu teşhir ediyor
Harbiden çok kötü bir seçim ya. Bu kadar izleyici hiç fark etmiyor mu bunu
Hepsi konuşulmak için reklam para demek çünkü. tamamen soysa kimse dönüp bakmaz bile bir daha 😑
Şu Gülşen insanı baydı artık sürekli Gülşen haberi görmek istemiyorum ya
Her zamanki gibi işte, alıştım ben normal tarzı Gülşen'in.
Bu kadın bir günü sahneye çıplak çıkarsa şaşırmam.
Erol Köse ile birliktelik yaşamış bir kadını çokta ciddiye almıyorum.!
Çıplak çıkmaya devam ediyor tarz demeye bişey yokki üzerinde
Bu ne ya gerçekten. Azmış derler bizim yörede buna.
Yollu🙂
Düzgün şarkı üretmiyor aba. zalarlardan konser parası elde edeyim derdinde.
ÜretEmiyor
Eskiden şarkıları ile ön plana çıkardı. 🤷♂️
Eskiden de ksardı OF OF kömür gibi yanıyorum 2000 ler neslini bozmaya başlamıştı 🙂
yazın nasıl giyinecekti kışın böyle giyinsin o zaman taktir ederim
Alıştıktık artık ortalık çıplak dolu bunun nesi dikkat çekebilir ki
Artık daha fazla abartmazsa memnun olacaz. Kıyafet den çok başka şeylere benziyor
Sarkisi ilgi cekemeyince bir yerini acanlara benzed bu
Bı kitlen varsa da bu şekilde kaybediyosun tek kelimeyle Çok kötüsün
Arkadaşlar büyütülecek bir şey yok. Arkadaşın niyeti farklı :))
İzlemedim maşaallah hiçbir şeyden geri kalmıyorsunuz
ülkede o kadar çok bedevi var ki. gülşen takip edip anında ülke gündemine oturtuyorlar.
ooo gülşen silikon meme de yaptırmış e tabi millet bunun memesi yok diyince kadın da ne yapsın ki
Sanatı ile gündem olamayan giyimi ile gündem oluyor.
Şöyle bir eş istiyorum ben bana babalığın zirvesini yaşatsın ❤❤
Sanat falan harika bildiğin teşhir bu yaptığı gereksiz hareketler gündem olma çabası...
Sanat falan hikaye harika yazmadım da yazdılar
Sonderece çirkin biri oldu onuda yapmazsa zaten kimse gitmez izlemeye
B*kunu çıkardı bu da. Kalitesi düştükçe düştü. Battı balık yan gider hesabı.
Artık işe yaramıyor etrafta çok çıplak var dikkatekmiyor 😏
Bu birde evliymiş çocuğuda varmış , satürn halkası gibi geniştir bunun kocası
Gülşen bu ne hal böyle yaa
Yakında soyunacaksın diye çok korkuyorum
gülşen napıyorsun gülşen takıldın yenı akıma edislere bılmem nelere hepten yolunu kaybettın
Sonuçta sahne kostümü. Sokakta giymeyecek. Hem adı üstünde kostüm. Gülşen'i sevdiğimi söyleyemem ama linçlenmesi gereksiz diye düşünüyorum.
bence guzel ve şık cok acık ama kendi tercihi özgur bir kadın o kimse ona karışamaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?