AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
81Cevap
Bir insanı parası için sevmem ama parası olmadığı için de bağlanmam. Bu ekonomik krizde mantıkta lazım biraz, mesela ben üni okumuş genç bir kızım maddi durumu aşırı kötü özellikle okumamış cahil biriyle evlenmem aşk karın doyurmuyor sorry.
Baba evinde prenses gibi yaşıyorum sırf aşk yaşamak için yokluk çekmeyeceğim. Bence bütün kızlar bu devirde artık böyle düşünmeli 😂
Ben gelinligini 3500 tlye satin aldim hayalimdeki gelinlikti senin hayalindeki gelinlik nasil cok merak ettim
Giy ne olacak, gönüller bir olsun. Bu arada hayırlı olsun 💐
Bir gelinlik için çok
Sadece bir kere giyeceksin o paraya değmez bence.
Gelinliği satın alsan daha iyi 😀 o ne ya öyle cidden
Diret sen daha iyisine layıksın milletin eskisiyle olmaz o işler
Abartmamak lazm o kadar paraya sadece gelinlik kiralamk için kafayı yemk lazm herhalde
Düğünden sonra iyi ki demek için sıradan beyaz bir elbise giysem bile olur
Satılık fiyatı bu olsa anlarım lakin kiralık diyorsun canım benim yanlış anlamada gücünün yetmemesi çok normal çünkü daha düğün o bu derken evlenince kendiniz sıkıntıya girersiniz o yüzden boşverin böyle boş harcamaları kiralayıp daha uygun yollu bir şey bulabilirsin
Daha uygun bir şey al sen de. Çok zorlama hayat pahalı.
giy tabi mk gelinlik giyicen diye borca mı giriceksin
Adına üzüldüm daha uygun ve guzelini bulacagina eminim
Nişanlını atlar bipsin. Bu kadar da canım herife bir gelinlik kiralatamıyorsan git kestir. Mq apı bu devirde düğün işine giricek adamın beyin yoksunu olması gerek.
Kiralatmicak alacak canım benim
Senin beynini * çirkin Kezban beni iyi dinle 19bin TL kaç aylık asgari maaş arkadaşım seni
19 bence de çok daha ucuz bulursun sevdiğin bir şey bence araştır
Bi kira bu kadar olmamali yanı bence arkadaşının kını giy yakisiyorsa
Git bence çok para... o kadar parayı verecek başka ihtiyacınız yok mu?
Giy bence...
Bir de kirası öyle.🙄 Gerçek ücretini merak ettim.
Başka gelinlik de bakabilirsin.
19 binide veremiyorsa boş ver evlenme çok çekersin
19 bin TL den bahsediliyor, 19 tl den değil. Bu insanların tek gideri gelinlik falan değil sadece gelinlikle ve 19 bin TL yle de bitmiyor iş. Çiftlerin birbirine anlayış göstermesi gerekir. Allah evlilik yolunda olan herkese yardım etsin hem maddi olarak hem de manevi olarak..
@Wingsssss kızımız yeri geldiğinde 2 dilim kuru ekmeğe razı gelecek mi ekonomik yönden hep bir şeyleri erteleyecek mi günümüzde böyle birini bulmak çok zor. Senin bahsettiğin kişiler geçmişte kaldı.
Bu konular onların kendi aralarında karar verip sonuca ulaşacakları bi mevzu. Ben sadece dediğim gibi evlilik yolunda işler sadece gelinlikle bitmiyor. 19 bin TL yi çok farklı şekilde değerlendirebilir yani sonuçta az para değil.
19 bin liraya güzel bir balayı yapmak varken neden gelinlik? Bana göre dügün de saçma ama neyse
Bence istediğin gelinliği giy senin en mutlu günün.🌸
sende 19 bin olandan vazgeç daha uygun bişeyler bul
Neeee 19 bin mi yazık gğnah yapma o parayla gidin birlikte tatil yapın
10 bini sen ver 9 bini o versin sorun çözülür
Söyle nişanlına acilen Senden ayrılıp canini kurtarsın
19 bin gerçekten çokmuş 2 saatlik için değer mi eminim nisanlinin elinde olsa alırdı sana 😊
Artık hayalleri bırakıp gerçeklerle yüzleşme zamanın gelmiş
4 saat giyeceğin bir şey için borca giripte yıllarca ödemeyin.
Düğünden sonra da pişmanlıklar yaşarsınız.
Çok zora gidilesi bir konu. Ama yapacak bir şey yok ve neden gelinliğe parası olmayan biriyle evleniyorsun ki aşk karın doyurmaz. Bence
İki gün sonra arayıp sormayacak insanları eğlendirmek için parayı çar cur etmeye de gerek yok bunun parasızlıkla ilgisi yok...
Sorunun sebebi nedir yani paranız yoksa alamazsın yapacak bir şey mi var? Çoğu kadın hayalindeki gelinliği giyemez zaten.
giyin fiyatı görüntüsü önemli olmamalı sana ve sevdiğin çocuğa güzel gözüksün yeterli bence herkese kötü gözüksün ama size güzel gözüksün hayatı birlikte paylaşacaksınız güzel görürsen hayat güzel olur
Benim gelinliğim 9 bindi ona bile çok pahalı diye almak istemediler bence seninki abartı olmuş
19 bin ₺ gelinlik kirası mı olur?
Senin istediğin de abartı.
Benim sevgilim böyle bir konuda ısrar etse düşünmeden ayrılırım.
19 bin gelinliğe mi verilir babanın evinde görmediğini koca evinde arıyorsun
Kalıplara saplanıp kalmayın. O türde, en mutlu gününüz bile cehennem misali olur
Maddi açıdan problem yaratıyosa ilerde sıkıntısını yine siz çekiceksiniz o yüzden daha uygun bi yol bulabilirsiniz
Bir başkasının gelinliğini giyeceğime gelinlik giymem
Leyla aydınlığa bak bi ora biraz daha uygun
cok daha az miktarla daha guzel kiralayabilirsin
19 milyar ne ya el insaf daha makul biseh begen bence günaj valla
Abla, ben sana 19 bin tl vereyim bir Türkçe kursuna yazıl lütfen.
Hayatını çok etmek istemiyosan evlenme bu yaşta kendi gücün olunca evlen.
1 gün 19 bin abi çok iyi yaa bu işemi girsem deli para var
19 milyar çok, onun yerine evine bir şey alırsın. Bu devirde para sokağa atılmaz, akıllı olun.
Saçmalama. 3-4 saat giyip çıkarıcaksın. Nişanlını saçma sapan üzme
Kesinlikle arkadaşının gelinliğini giyme! Orta noktada buluşsanız daha güzel değil mi? 10.000 TL'lik gelinlik beğen veya olmadı en kötüsü 5.000'lik olsun
Belki de doğru yoldasın erkekler kendini eziyet eden bayanları seviyor 😂
Daha uyguna bir şey al sende neden bu tribe giriyorsun? İnsanlar bir birini zora sokmamalı. :) Ben olsam senden kaçarak uzaklaşırdım.
Kiralık bir gelinliğe 19 bin fazla ama tanıdığın birinin gelinliğini giymekte ne bileyim olmaz gibi. Daha uygunlu başka bir gelinliğe bak derim
bir gün giyilecek bişe için o kadar para vermek saçmalık, üzerine iyi oturan 2,3 bin tl ye de bulabilirsin
Belki daha uygun bir gelinlik bulabilirsin daha fazla araştır bence ya da birikim yapın birlikte biraz daha geç evlenirsin
Nişanı atma sebebisin sen ne kadar boş bi insan olduğun belli sizin evlilik en fazla bi yıl dayanır sonra boşanma
hayalindeki gelinlik olsa bile, evlendikten sonra daha da rahat edebilmek için o kadar masrafa girmemeye çalışın. Bir gece için çok yüksek bir fiyat.
Daha gelinlik kirasını karşılayamiyorsunuz. Bence tekrar düşünün. Iki gönül bir olunca, samanlik seyran olmuyor artik. Faturaları birisi ödeyecek.
O nasıl gelinlik... Ben özel dikim buldum 10.500₺ ye 20.000₺ den daha uyguna gelinlikler de var
Adamlar çalışmak için g*tünü çürütüyor 19 bin tl gelinlik mi istiyorsun sende?
kirası birde kızım4 saat giyeceksin en fazla şaka mısın yük olma o kadar gerek yok
Bence başkasının gelinliğini giymektense daha uygun fıyatında bir tane al ama senin olsun.
gücü yetmiyorsa evlenip masrafa girmesin her kızın hayalidir istediği gelinliği giymek.
Amınoğlu kiralaması 19bin TL
olabilir düzgün konuş
Haklısın pardon
@terfan 😂😂😂😂
Kumaş al hayalindeki gelinliğini diktir. Para kolay kazanılmıyo
Ön yargısız biraz daha bak bence, o kadar olmasa bile yine beğeneceğin bir şey bulabilirsin
Yani nişanlıni bu kadar yormak anlamsız daha uygun bir gelinlik tercih etmelisin
Valla biz erken aldik 5000 tl ye almistik evde duruyir uygun fiyata sana vereyim istersen